Opouštím SJ a jdu do PHEV
-
- Uživatel fóra
- Příspěvky: 85
- Registrován: čtv črc 25, 2013 2:59 pm
- Jméno a příjmení: Jaroslav Hoskovec
Opouštím SJ a jdu do PHEV
Dnešním dnem ukončuji členství v této komunitě subaristů z důvodů prodeje Forestera. Děkuji všem kteří reagovali na moje připomínky a žádosti o pomoc, zejména tedy Quicklymu. Návykovější auto jsem doposud asi neměl, 6 roků bez jediné závady či problému, úžasný vůz na venkov a do honitby. Nyní odcházím k jiné značce , která nabízí poměrně vyspělý vůz typu Plug In Hybrid s dojezdem na jedno dobití cca. 54 km, což vzhledem k mému věku a preferencím je to co mi vyhovuje, škoda že nový Forester 5 gen . je jenom Mild Hybrid.
Všem subaristům přeji mnoho kilometrů bez problémů a hlavně šťastný návrat.
S pozdravem Hoki
Všem subaristům přeji mnoho kilometrů bez problémů a hlavně šťastný návrat.
S pozdravem Hoki
Re: Ukončení členství v Subaru Fan Clubu
Ahoj. Kvůli přechodu k jiné značce snad nemusíš ukončovat své členství tady . Teď budu mluvit za sebe-rád si přečtu od Tebe, co jsi koupil a rád si přečtu Tvé dojmy, zkušenosti s Tvým novým vozem. A pokud by jsi i tak tady skončil, tak Ti přeji mnoho šťastných km a ať se Ti obecně daří v životě
Subaru Forester 2,0XT 03 Red dragon
Alfa Romeo 156 SW 1,9 Jtd 02 85 kw chip by Sarkan
ex AR 156 SW 1,9 Jtd 01 81 kw chip by Sarkan
ex AR 146 1,4 TS
ex Saab 9-3 2,0i kupé
ex Seat Toledo 1,9 Tdi 98
ex VW Vento 1,8i
ex Škoda 130
Alfa Romeo 156 SW 1,9 Jtd 02 85 kw chip by Sarkan
ex AR 156 SW 1,9 Jtd 01 81 kw chip by Sarkan
ex AR 146 1,4 TS
ex Saab 9-3 2,0i kupé
ex Seat Toledo 1,9 Tdi 98
ex VW Vento 1,8i
ex Škoda 130
- hamoun
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 19284
- Registrován: ned čer 12, 2011 9:16 pm
- Jméno a příjmení: Petr Hanek
- Bydliště: Kravaře
Re: Ukončení členství v Subaru Fan Clubu
preeesne .. ja bych nejake odchody zakazal
tesime se na dojmy z noveho auta
Odesláno pomocí Tapatalk
tesime se na dojmy z noveho auta
Odesláno pomocí Tapatalk
škoda superb
ex WRX 2008
ex WRX 2008
-
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 24411
- Registrován: ned bře 15, 2015 12:03 am
- Jméno a příjmení: Radek- šíma
- Bydliště: Valašsko
Re: Ukončení členství v Subaru Fan Clubu
Tak
Forester 2.0 SG 2002
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 49321
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Ukončení členství v Subaru Fan Clubu
Tak vzhledem k tomu, že Hoki nebyl členem klubu, jen uživatelem fóra, tak žádné členství neukončil. Ale to je jedno. Nebude ani první, ani poslední, kdo má přítomnost na fóru striktně spojenou pouze s vlastnictvím Subaru...
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
-
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 24411
- Registrován: ned bře 15, 2015 12:03 am
- Jméno a příjmení: Radek- šíma
- Bydliště: Valašsko
Re: Ukončení členství v Subaru Fan Clubu
Stejně bych byl docela zvědavý na nové auto a dojmy.
Forester 2.0 SG 2002
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
Re: Ukončení členství v Subaru Fan Clubu
podobný dojezd plánuje rav4 plug-in, ale ten snad ještě v Evropě není?
IMPREZA 2,0i cvt sport MY18 naše dvanácté subaru
LEGACY kombi BPE H6 5AT MY2008 letní auto
Outback 2019 BS exec cvt 2,5i
93, RXL, LR series
LEGACY kombi BPE H6 5AT MY2008 letní auto
Outback 2019 BS exec cvt 2,5i
93, RXL, LR series
-
- Uživatel fóra
- Příspěvky: 228
- Registrován: sob bře 29, 2014 6:52 pm
- Bydliště: Slovensko
- Kontaktovat uživatele:
Re: Ukončení členství v Subaru Fan Clubu
Tipujem že to bude Outlander PHEV To som celkom zvedavý na porovnanie s Forestrom.
Sent from my SM-G970F using Tapatalk
Sent from my SM-G970F using Tapatalk
Re: Ukončení členství v Subaru Fan Clubu
Ano, bude to podle popisu Outlander PHEV. Byl jsem v autosalonu kde prodávají jak Outback tak Outlander a srovnával si obě auta. Naprosto mne odrovnalo prohlášení prodejce, že kombík Outback má větší světlou výšku než SUV Outlander. Takže do srovnání s Foresterem bych se ani nepouštěl. Další co se mi nelíbilo byl interiér - u Outlandera nebyl špatný, ale působilo to ve srovnání s Outbackem jako takový levný japonský plasťák. Po přesednutí z Outlandera jsem si v novém Outbacku připadal skoro jako v Audi .
Subaru XV 2.0 Exclusive r.v.2018, facelift EyeSight CVT nonhybrid
Busík Hyundai H1
Fendt Platin 470 (ne, není to traktor)
Busík Hyundai H1
Fendt Platin 470 (ne, není to traktor)
-
- Uživatel fóra
- Příspěvky: 85
- Registrován: čtv črc 25, 2013 2:59 pm
- Jméno a příjmení: Jaroslav Hoskovec
Re: Ukončení členství v Subaru Fan Clubu
Taj jo, bude to Outlander PHEV MY20 , velmi sofistikovaný pohon pomocí tří motorů, bez převodovky a kardanu a přesto čtyřkolka s řadou funkcí. Na jedno dobití dojezd cca.54 km , což mi vzhledem k okruhu působnosti vyhovuje. Dobíjení 230V , nebo rychlonabíjení pomocí ChaDeMo. Benzinový motor 2,4 L s generátorem , umí pracovat v Atkinsonově i Ottově cyklu. Mám levnou sazbu na vytápění, tak při průběžném nabíjení spotřeba do 2 litrů, speciální SPZ bez placení dálniční známky a parkování v modrých a fialových zónách zdarma. apod. Světlá výška jen 190 mm , karosérie trochu retro, to já již taky (IV. generace bude k mání začátkem příštího roku)
Kdyby byl nový Forester Plug In Hybrid , tak by to nemělo chybu, ale hybridy bez možnosti nabíjení , nebo dokonce čistě elektrická vozidla jsou z dnešního pohledu (mého) nejméně smysluplná.
Na Subaru jsem samozřejmě nezanevřel a vše kolem sleduji a jsem nadále obdivovatelem této značky, ale život je hold změna. Bude li zájem , tak podám časem malou srovnávací zprávu z pohledu běžného uživatele.
Hoki
Kdyby byl nový Forester Plug In Hybrid , tak by to nemělo chybu, ale hybridy bez možnosti nabíjení , nebo dokonce čistě elektrická vozidla jsou z dnešního pohledu (mého) nejméně smysluplná.
Na Subaru jsem samozřejmě nezanevřel a vše kolem sleduji a jsem nadále obdivovatelem této značky, ale život je hold změna. Bude li zájem , tak podám časem malou srovnávací zprávu z pohledu běžného uživatele.
Hoki
-
- Uživatel fóra
- Příspěvky: 228
- Registrován: sob bře 29, 2014 6:52 pm
- Bydliště: Slovensko
- Kontaktovat uživatele:
Re: Ukončení členství v Subaru Fan Clubu
Tak za mňa určite záujem je o porovnanie, pretože nový e-boxer ma vôbec nepresvedčil... Mám podobnú dilemu kam ďalej...
Sent from my SM-G970F using Tapatalk
Sent from my SM-G970F using Tapatalk
Re: Ukončení členství v Subaru Fan Clubu
Mne by hrozně zajímalo, jestli se s tím PHEV Outlanderem dá rozumně jezdit bez zapínání spalovacího motoru. Do práce to mám 17km, dobíjet můžu jen v práci ale to by mnělo stačit. Takže mne ten Outlander hrozně lákal představou, že třeba v zimě v mrazech spalovací motor vůbec nemusí za studena startovat a použiju ho jen jednou dvakrát za měsíc - nižší opotřebení, dlouhá životnost. Ale bohužel mi řekli, že to nejde natvrdo zakázat a auto si rozhoduje samo podle potřeby akcelerace atd. Teoreticky se může snadno stát, že se mi v mrazu třikrát týdně nechtěně nastartuje a ještě před ohřátím oleje a výfuku zase vypne, to by bylo pro životnost naopak smrtící.
Takže bych moc prosil, kdybys mohl napsat vlastní zkušenost s tím, kdy se auto rozhoduje nastartovat motor, jestli je moje šetrná varianta reálná.
Takže bych moc prosil, kdybys mohl napsat vlastní zkušenost s tím, kdy se auto rozhoduje nastartovat motor, jestli je moje šetrná varianta reálná.
Subaru XV 2.0 Exclusive r.v.2018, facelift EyeSight CVT nonhybrid
Busík Hyundai H1
Fendt Platin 470 (ne, není to traktor)
Busík Hyundai H1
Fendt Platin 470 (ne, není to traktor)
Re: Ukončení členství v Subaru Fan Clubu
Namotavka ako z predajneho kataloguHoki píše:Taj jo, bude to Outlander PHEV MY20 , velmi sofistikovaný pohon pomocí tří motorů, bez převodovky a kardanu a přesto čtyřkolka s řadou funkcí
Hoki
Nechcem Ti kazit radost, ale je mozne, ze mimo cesty budes z tej "sofistikovanosti" sklamany.
Lebo prakticky kazde riesenie v tejto kategorii bez kardanu ma problem s prenosom vykonu dozadu, PHEV,RAV,LEXUS. Da sa to lahko dohladat, ako sa to sprava.
Inak auto ok, da sa tym evidentne jazdit usporne. Teda dufam, ze ten cisto EV rezim sa mu da vnutit, lebo e-Boxer (nie plugin), za studena baterku nepouzije. Minimalne par minut sa musi zahrievat, ked je vonku chladno. A to mi teda trochu vadi.
A ze to nema prevodovku, tak na to by som sa teda pozrel
Re: Ukončení členství v Subaru Fan Clubu
Opravdu nemá převodovku, jen takovou komplikovanou rozvodovku. To je právě supervýhoda toho auta. Do sedmdesáti jedeš na elektromotory jako u dieselelektrické lokomotivy, od sedmdesáti lze připojit spalovací motor přímo, a od asi sto třiceti to už bez spalováku nejde. V podstatě to má jen nejvyšší kvalt.
Subaru XV 2.0 Exclusive r.v.2018, facelift EyeSight CVT nonhybrid
Busík Hyundai H1
Fendt Platin 470 (ne, není to traktor)
Busík Hyundai H1
Fendt Platin 470 (ne, není to traktor)
- spm
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 22830
- Registrován: úte kvě 03, 2016 3:19 pm
- Jméno a příjmení: Jan Krajdl
Re: Ukončení členství v Subaru Fan Clubu
Ono jí to fakt mít nebude... Elektroauta dneska obecně převodovku nemají (je tam akorát nějaký pevný převod) a pokud se nepletu, tak tohle funguje tak, že v nízkých rychlostech to jede jenom na elektriku (kde eventuelně ten agregát dodává energii) a ve vyšších se to přes nějaký stálý převod připojí přímo na spalovací motor.
Edit: pozdě
Edit: pozdě