Poradíte jaký model by mi padl?
Re: Poradíte jaký model by mi padl?
No to je teda hezké.To musel být nový majitel nadšený a Ty jistě zrovna tak.Na kolik vyjde komplet repas motoru,slyšel jsem něco o 100 tis. a je pak vše ok a bez problémů?
Subaru Forester 2,0XT 03 Red dragon
Alfa Romeo 156 SW 1,9 Jtd 02 85 kw chip by Sarkan
ex AR 156 SW 1,9 Jtd 01 81 kw chip by Sarkan
ex AR 146 1,4 TS
ex Saab 9-3 2,0i kupé
ex Seat Toledo 1,9 Tdi 98
ex VW Vento 1,8i
ex Škoda 130
Alfa Romeo 156 SW 1,9 Jtd 02 85 kw chip by Sarkan
ex AR 156 SW 1,9 Jtd 01 81 kw chip by Sarkan
ex AR 146 1,4 TS
ex Saab 9-3 2,0i kupé
ex Seat Toledo 1,9 Tdi 98
ex VW Vento 1,8i
ex Škoda 130
- Mareka
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 2596
- Registrován: čtv bře 24, 2011 8:25 pm
- Jméno a příjmení: Marek
- Bydliště: Ostrava
Re: Poradíte jaký model by mi padl?
Walter Embert ve Fryčovicích, Proturbo ve Frýdku-Místku a Dancars Opava.mari75 píše:Ohledně těch servisů je to pravda i u ostatních značek.Mě jako možného zájemce o koupi Subaru by tedy zajímalo,které servisy by mohly být doporučeny a to konkrétně v MS kraji...
My zde na severu máme celkem štěstí.
No a pokud naftu (do cca 2012 je to fakt jistota průšvihu), tak raději koupit auto s padlým motorem a zaplatit si GO (pak máš jistotu co a jak je uděláno). A těch 100 kKč může být správný odhad. Po opravě pak už zbývají jen běžné rizika/starosti: DPF, vstřiky, kvalita nafty....
Forester XT 2.5 EcuTek 1 (06), ex Forester XT 2.0 EcuTek 2 (02), Forester 2.0 (99)
Re: Poradíte jaký model by mi padl?
quickly: Na ten tvůj případ jsem si přesně vzpomněl, ale nechtěl jsem to tady zbytečně ventilovat. Nevím, jak moc je to citlivé téma.
mari75: No ono je to někdy trochu jak do dubu. Přijde někdo, že chce Subaru diesel, zeptá se, jestli je to dobrý nápad. 80 % lidí mu odpoví, že to není dobrý nápad. 20 % lidí mu odpoví, že třeba mají s dieselem pozitivní zkušenosti, ale už by si ho nikdy nekoupili (myslím u Subaru). A přesto ten dotyčný pořád omílá diesel, diesel, diesel To nemyslím přímo na tebe, to se pravidelně opakuje. Subaru diesel je znouzectnost. Proč ho začali vyrábět až v roce 2008? Zejména v Evropě po něm byla poptávka. Kdyby v Evropě nebyla ta diesel mánie od 90. let do teď, kdy snad už pomalu odeznívá, tak by ho možná ani nikdy nezačali vyrábět. Se koukni na www.subaru.com , na US trhu nejsou diesely ani v nabídce. Místo dieselu tam jsou po boku 2.0 a 2.5 atmo motorů 3.6 H6 a benzínový turbomotory. Trochu lepší výběr... Prostě jestli chce někdo pořád diesel, tak Subaru není to pravý. Je spousta jiných značek, které dělají diesely už desetiletí.
mari75: No ono je to někdy trochu jak do dubu. Přijde někdo, že chce Subaru diesel, zeptá se, jestli je to dobrý nápad. 80 % lidí mu odpoví, že to není dobrý nápad. 20 % lidí mu odpoví, že třeba mají s dieselem pozitivní zkušenosti, ale už by si ho nikdy nekoupili (myslím u Subaru). A přesto ten dotyčný pořád omílá diesel, diesel, diesel To nemyslím přímo na tebe, to se pravidelně opakuje. Subaru diesel je znouzectnost. Proč ho začali vyrábět až v roce 2008? Zejména v Evropě po něm byla poptávka. Kdyby v Evropě nebyla ta diesel mánie od 90. let do teď, kdy snad už pomalu odeznívá, tak by ho možná ani nikdy nezačali vyrábět. Se koukni na www.subaru.com , na US trhu nejsou diesely ani v nabídce. Místo dieselu tam jsou po boku 2.0 a 2.5 atmo motorů 3.6 H6 a benzínový turbomotory. Trochu lepší výběr... Prostě jestli chce někdo pořád diesel, tak Subaru není to pravý. Je spousta jiných značek, které dělají diesely už desetiletí.
SOLCtech
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
- quickly
- Místopředseda klubu
- Příspěvky: 16195
- Registrován: pát srp 14, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Daniel Rychlý
- Bydliště: Hradubice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Poradíte jaký model by mi padl?
mari75: informaci ohledně padnutého motoru jsem se doslechl zcela náhodou - oklikou přes servisy, když mi servisáci říkali , že viděli mého forestíka. Když se snažili vytáhnout z nového majitele nějaké informace o motoru, tak bylo jen mlžení. Nový majitel se mi vůbec neozval, takže netuším, jak to dopadlo. Tipoval bych používání špatné nafty a tím pádem zrušení vstřiků.mari75 píše:No to je teda hezké.To musel být nový majitel nadšený a Ty jistě zrovna tak.Na kolik vyjde komplet repas motoru,slyšel jsem něco o 100 tis. a je pak vše ok a bez problémů?
Repas myslím 100 tKč, záleží ale dost na tom, co všechno padne s motorem.
quickly
Outback BS 2.5 MY19 Outback BR 3.6R MY10
Legacy BR 2.0 MY15
ex Legacy BL SpecB AT 9.8 l/100 124 tkm
ex Forester SJ CVT 7.3 l/100 km 267 tkm
ex Forester SH 2.0D 6.7 l/100km 218 tkm
Outback BS 2.5 MY19 Outback BR 3.6R MY10
Legacy BR 2.0 MY15
ex Legacy BL SpecB AT 9.8 l/100 124 tkm
ex Forester SJ CVT 7.3 l/100 km 267 tkm
ex Forester SH 2.0D 6.7 l/100km 218 tkm
Re: Poradíte jaký model by mi padl?
Za těch sto litrů ten motor snad bude komplet se vstřikovači a komplet rozvody,repas turbo atd.
to HonzaCZ-Rozumím Ti,jak to myslíš a co chceš říct.Na diesel jsem se ptal i přímo v Subaru a taky mi nebyl doporučen(jako ojetina 06-12).Vlastně se primárně dívám po benzínu,jen jsem chtěl vědět,jestli je ten diesel fakt v pytli,i když je sledovaný v autorizáku a je o něj pečováno.Je to taková ruská ruleta-díváš se na konkrétní moc hezký kousek,který je za slušné peníze a přitom víš,že po koupi to může být Tvá sebevražda.A nejlepší je,že pán s autem najedete bez problémů dalších 100 tis.km a kdybych ho koupil,tak klekne za 10 tis.km
to HonzaCZ-Rozumím Ti,jak to myslíš a co chceš říct.Na diesel jsem se ptal i přímo v Subaru a taky mi nebyl doporučen(jako ojetina 06-12).Vlastně se primárně dívám po benzínu,jen jsem chtěl vědět,jestli je ten diesel fakt v pytli,i když je sledovaný v autorizáku a je o něj pečováno.Je to taková ruská ruleta-díváš se na konkrétní moc hezký kousek,který je za slušné peníze a přitom víš,že po koupi to může být Tvá sebevražda.A nejlepší je,že pán s autem najedete bez problémů dalších 100 tis.km a kdybych ho koupil,tak klekne za 10 tis.km
Subaru Forester 2,0XT 03 Red dragon
Alfa Romeo 156 SW 1,9 Jtd 02 85 kw chip by Sarkan
ex AR 156 SW 1,9 Jtd 01 81 kw chip by Sarkan
ex AR 146 1,4 TS
ex Saab 9-3 2,0i kupé
ex Seat Toledo 1,9 Tdi 98
ex VW Vento 1,8i
ex Škoda 130
Alfa Romeo 156 SW 1,9 Jtd 02 85 kw chip by Sarkan
ex AR 156 SW 1,9 Jtd 01 81 kw chip by Sarkan
ex AR 146 1,4 TS
ex Saab 9-3 2,0i kupé
ex Seat Toledo 1,9 Tdi 98
ex VW Vento 1,8i
ex Škoda 130
Re: Poradíte jaký model by mi padl?
to quickly-I když za to nemůžeš,tak věřím,že to bylo pro Tebe nepříjemné i tak
Subaru Forester 2,0XT 03 Red dragon
Alfa Romeo 156 SW 1,9 Jtd 02 85 kw chip by Sarkan
ex AR 156 SW 1,9 Jtd 01 81 kw chip by Sarkan
ex AR 146 1,4 TS
ex Saab 9-3 2,0i kupé
ex Seat Toledo 1,9 Tdi 98
ex VW Vento 1,8i
ex Škoda 130
Alfa Romeo 156 SW 1,9 Jtd 02 85 kw chip by Sarkan
ex AR 156 SW 1,9 Jtd 01 81 kw chip by Sarkan
ex AR 146 1,4 TS
ex Saab 9-3 2,0i kupé
ex Seat Toledo 1,9 Tdi 98
ex VW Vento 1,8i
ex Škoda 130
Re: Poradíte jaký model by mi padl?
HonzaCZ: Jakkoli nechci pet ody na boxer diesel, tak si nemyslim, ze je fer referovat na US trh. V USA se, az na vyjimky velkych trucku, diesly proste nekupuji/nenabizi. Takze nebyl ani duvod nabizet tam boxer diesel.
Mimochodem, vzpomnel jsem si na svuj inzerat. Nabizim "zanovni" boxer diesel (i kdyz bych radsi prodal saaba) a nidko se neozyva (auto ma 78 TKM a novy motor necelych 9TKM). Lidi si radis koupi sracku za 70% me ceny a pak se budou divit. Takt to holt v zivote chodi
Mimochodem, vzpomnel jsem si na svuj inzerat. Nabizim "zanovni" boxer diesel (i kdyz bych radsi prodal saaba) a nidko se neozyva (auto ma 78 TKM a novy motor necelych 9TKM). Lidi si radis koupi sracku za 70% me ceny a pak se budou divit. Takt to holt v zivote chodi
Prodáno: BMW 340i xDrive Touring, ZF automat, LCI (7/2015)
Největší ostuda značky subaru: Subaru Legacy 2.0D, MT, MY08-09 ... první motor umřel v 64.000 km, druhý po 3.000 km a třetí vykázal znaky smrtelnosti po 35.000 km
Prodáno: Saab 9-3 2.8T Turbo X SportCombi (2008)
Prodáno: Subaru Impreza STI, Type R, MY98
Největší ostuda značky subaru: Subaru Legacy 2.0D, MT, MY08-09 ... první motor umřel v 64.000 km, druhý po 3.000 km a třetí vykázal znaky smrtelnosti po 35.000 km
Prodáno: Saab 9-3 2.8T Turbo X SportCombi (2008)
Prodáno: Subaru Impreza STI, Type R, MY98
- quickly
- Místopředseda klubu
- Příspěvky: 16195
- Registrován: pát srp 14, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Daniel Rychlý
- Bydliště: Hradubice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Poradíte jaký model by mi padl?
mari75: spíš mi to bylo líto . 5 let jsem se o něj staral (koupil jsem si ELMika a hlídal jsem si regenerace DPF, abych je nepřerušoval, dával jsem poctivě aditiva, tankoval jen prověřených pump, dochlazoval jsem turbo), takže to byla hlavně srdeční záležitost. Neměl jsem žádné informace o chování nového majitele. Pokud se vůbec nestaral o turbo, DPF, kvalitu nafty, tak ten nájezd 20 tkm odpovídal. Stejné motory padaly od 45 tkm do 160 tkm. Můj padnul až 238 tkm.
quickly
Outback BS 2.5 MY19 Outback BR 3.6R MY10
Legacy BR 2.0 MY15
ex Legacy BL SpecB AT 9.8 l/100 124 tkm
ex Forester SJ CVT 7.3 l/100 km 267 tkm
ex Forester SH 2.0D 6.7 l/100km 218 tkm
Outback BS 2.5 MY19 Outback BR 3.6R MY10
Legacy BR 2.0 MY15
ex Legacy BL SpecB AT 9.8 l/100 124 tkm
ex Forester SJ CVT 7.3 l/100 km 267 tkm
ex Forester SH 2.0D 6.7 l/100km 218 tkm
Re: Poradíte jaký model by mi padl?
Quickly: ja si myslim, ze majitel v tom je nevinne. Ty motory vydrzely v idealnim pripade maximalne cca 220 az 250 tisic km.
Prodáno: BMW 340i xDrive Touring, ZF automat, LCI (7/2015)
Největší ostuda značky subaru: Subaru Legacy 2.0D, MT, MY08-09 ... první motor umřel v 64.000 km, druhý po 3.000 km a třetí vykázal znaky smrtelnosti po 35.000 km
Prodáno: Saab 9-3 2.8T Turbo X SportCombi (2008)
Prodáno: Subaru Impreza STI, Type R, MY98
Největší ostuda značky subaru: Subaru Legacy 2.0D, MT, MY08-09 ... první motor umřel v 64.000 km, druhý po 3.000 km a třetí vykázal znaky smrtelnosti po 35.000 km
Prodáno: Saab 9-3 2.8T Turbo X SportCombi (2008)
Prodáno: Subaru Impreza STI, Type R, MY98
Re: Poradíte jaký model by mi padl?
newli: No a jak se liší to, co jsi napsal ty, od toho, co jsem napsal já? US trh nechce diesely, tak se tam u Subaru neprodávají a v tamní fabrice ani nevyrábí. V Evropě lidi chtějí diesely, tak Subaru teda nějaký ten diesel vyvinulo, aby se neřeklo a mohlo dál v EDM prodávat na rozumné úrovni. Jsem přesvědčený, že kdyby celá Evropa nebyla posedlá naftou, tak by Subaru vůbec ten diesel nevyvíjelo.
SOLCtech
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
Re: Poradíte jaký model by mi padl?
Ja asi nepochopil (a stale nechapu), jak jsi to myslel. To ze subaru vytvorilo diesel kvuli evrope a pro evropu je jasne. Ake jakou to ma vqzbu na jeho nespolehlivost?
Prodáno: BMW 340i xDrive Touring, ZF automat, LCI (7/2015)
Největší ostuda značky subaru: Subaru Legacy 2.0D, MT, MY08-09 ... první motor umřel v 64.000 km, druhý po 3.000 km a třetí vykázal znaky smrtelnosti po 35.000 km
Prodáno: Saab 9-3 2.8T Turbo X SportCombi (2008)
Prodáno: Subaru Impreza STI, Type R, MY98
Největší ostuda značky subaru: Subaru Legacy 2.0D, MT, MY08-09 ... první motor umřel v 64.000 km, druhý po 3.000 km a třetí vykázal znaky smrtelnosti po 35.000 km
Prodáno: Saab 9-3 2.8T Turbo X SportCombi (2008)
Prodáno: Subaru Impreza STI, Type R, MY98
Re: Poradíte jaký model by mi padl?
No, že s tím neměli zkušenosti, možná neměli ani chuť ho dělat, co já vím, prostě to je něco, co je v ekosystému Subaru tak nějak navíc. Tak si třeba nedali tolik záležet. Samozřejmě to je můj názor.
SOLCtech
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
Re: Poradíte jaký model by mi padl?
taky mě to moc nejde na rozum, zvlášť když uvedení toho motoru na trh odkládali dodatečně snad 2 roky. času na to, aby to vychytali, měli dost. podle mě nezkušenost. navrhnout kvalifikaci takového motoru, potažmo naprosto nestandartního (tzn. že i přizvané odborné firmy jako např. Ricardo nemají zkušenosti se specifickými vlastnostmi této koncepce), jde jen těžko bez zkušeností. prostě některé věci nebyly doladěné. jenom nechápu jak to mohli pustit do produkce, když ty známé závady se prostě v testech musely projevit...tomu nerozumím..marketing? japonský tlak?
na druhou stranu, např. slavný VW má podobně problémový snad každý druhý motor. něco vím o vývoji toho nového 1.5l benzínu, a teď posunuli start produkce o půl roku...asi jim tam něco moc neklape...hehe..neradím kupovat první 3 roky.
na druhou stranu, např. slavný VW má podobně problémový snad každý druhý motor. něco vím o vývoji toho nového 1.5l benzínu, a teď posunuli start produkce o půl roku...asi jim tam něco moc neklape...hehe..neradím kupovat první 3 roky.
Re: Poradíte jaký model by mi padl?
Tak zrovna japonce bych z nejakeho vedomeho podceneni nepodeziral. Pokud vim, tak problem byl (je?) i se vstrikovacema - chudaci japoncici netusili, co se tady cepuje za naftu. Co se tyce nepovedene konstrukce, verim, ze to proste v laboratornich podminkach fungovalo. Ono je ostatne hodne zvlastni, ze kvuli zanedbatelnemu trhu vyvijeli diesel. O to min chapu, ze k nam nepusti jiz vyvinuty levorg 2.0 DIT
Prodáno: BMW 340i xDrive Touring, ZF automat, LCI (7/2015)
Největší ostuda značky subaru: Subaru Legacy 2.0D, MT, MY08-09 ... první motor umřel v 64.000 km, druhý po 3.000 km a třetí vykázal znaky smrtelnosti po 35.000 km
Prodáno: Saab 9-3 2.8T Turbo X SportCombi (2008)
Prodáno: Subaru Impreza STI, Type R, MY98
Největší ostuda značky subaru: Subaru Legacy 2.0D, MT, MY08-09 ... první motor umřel v 64.000 km, druhý po 3.000 km a třetí vykázal znaky smrtelnosti po 35.000 km
Prodáno: Saab 9-3 2.8T Turbo X SportCombi (2008)
Prodáno: Subaru Impreza STI, Type R, MY98
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 49562
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Poradíte jaký model by mi padl?
Já bych trochu oponoval, co se těch motorů týče, že koupit si diesel od jiné automobilky se zkušenostmi je záruka bezstarostného provozování. Díky všem ekoúpravám motorů, dělají dneska sračky všichni. Legendární dvoulitr d4-d od Toyoty býval nesmrtelný motor. To je dávno pryč.
1.9 TDI býval nesmrtelný motor. To je taky dávno pryč.
Zkrátka to platí globálně, že diesel má smysl v náklaďáku, jinak je to k hovnu.
1.9 TDI býval nesmrtelný motor. To je taky dávno pryč.
Zkrátka to platí globálně, že diesel má smysl v náklaďáku, jinak je to k hovnu.
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97