Tohle jsem vytrhl z příspěvku a sám bych to nikdy nenapsal.spm píše:... kdy se to nabiji tim napetim pred 14V....
Vybijeni baterie
- mnov
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 7858
- Registrován: ned lis 24, 2013 6:54 pm
- Jméno a příjmení: Marek Novák
- Bydliště: Praha
Re: Vybijeni baterie
Forester 2004 2.0 MT LPG
Impreza 2004 2.0 AT
Impreza 2004 2.0 AT
- vita1kulisek
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 2354
- Registrován: stř dub 13, 2016 9:18 pm
- Jméno a příjmení: Víťa Kulíšek
- Bydliště: Město Touškov 330 33
Re: Vybijeni baterie
Tak jsem dnes překvapivě dobře a úplně v pohodě nastartoval, po téměř třech měsících na ulici zázrak, kvalitní AGM baterie Panasonic.námořník píše:Přesně. Pokud to neudeláš, tak nepůjdou ovládat od řidiče.
Jsem študoval co na to manuál, ale mimo výměny baterky v klíčku o tomto ani písmenko. A to má 300 stran a půl kila.
Díky za rady. Víťa Kulíšek
Subaru Outback 2,5i, 124kW, 2022, Field
Subaru Impreza 2,0i, 115kW, 2018 Comfort
Subaru Forester 2.0i, 110kW, 2016 Comfort
Š100-120-Favorit- Lada 1300- Felicia-Fabia Combi-Rapid.
Subaru Impreza 2,0i, 115kW, 2018 Comfort
Subaru Forester 2.0i, 110kW, 2016 Comfort
Š100-120-Favorit- Lada 1300- Felicia-Fabia Combi-Rapid.
- vita1kulisek
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 2354
- Registrován: stř dub 13, 2016 9:18 pm
- Jméno a příjmení: Víťa Kulíšek
- Bydliště: Město Touškov 330 33
Re: Vybijeni baterie
O mně? To jako proč? Ale o výměně AKU a následných nutných úkonech by měli. To jako fakt. Je myslím to důležitá informace.námořník píše:Myslíš, že tam budou o tobě psát?
Víťa Kulíšek
Subaru Outback 2,5i, 124kW, 2022, Field
Subaru Impreza 2,0i, 115kW, 2018 Comfort
Subaru Forester 2.0i, 110kW, 2016 Comfort
Š100-120-Favorit- Lada 1300- Felicia-Fabia Combi-Rapid.
Subaru Impreza 2,0i, 115kW, 2018 Comfort
Subaru Forester 2.0i, 110kW, 2016 Comfort
Š100-120-Favorit- Lada 1300- Felicia-Fabia Combi-Rapid.
- feroj
- Zkušený uživatel
- Příspěvky: 386
- Registrován: pon led 27, 2014 2:15 pm
- Jméno a příjmení: František
- Bydliště: Bratislava
Re: Vybijeni baterie
tiež mám tu Lídlacku.. a minulý víkend makala... po cca 270 km svižnej jazdy(12.4l/100km), ešte som mal aj zapnuté vyhrievanie na Low(že nech to dobíja) a baterka na jeden dielik, keď som pripol nabíjačku... keď mi dávali ani nie pred dvomi rokmi novú baterku, kontrolovali aj dobíjanie a podľa nich bolo v poriadku... takže sláva inteligentnému dobíjaniupodvlada píše:AGM má napětí určitě vyšší, i nabitá má mít cca 12.8 vs 12.6 u obyč. Moje Lidl nabíječka má taky volbu - "obyč 12V auto" nebo "zimní vločku". Ta se má používat v zimě u obyč nebo u AGM baterií vždy. A používá to vyšší napětí.
takže pri SS systémoch sa ozaj oplatí pravidelne dobíjať, alebo každé dva roky stíhať reklamačnú lehotu
- spm
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 23043
- Registrován: úte kvě 03, 2016 3:19 pm
- Jméno a příjmení: Jan Krajdl
Re: Vybijeni baterie
Nevím jak na SK, ale tady je záruka na baterku půl roku, takže ji člověk musí odkouřit hodně rychle
- námořník
- Místopředseda klubu
- Příspěvky: 20893
- Registrován: sob zář 10, 2016 8:43 am
- Jméno a příjmení: Jiří Mareš
- Bydliště: Most
Re: Vybijeni baterie
Já měl teď po 4,5 letech v plánu baterku v létě vyměnit. Bohužel nejspíš odešel jeden článek a vzal sebou něco dalšího, tak jsem jel do Prahy na odtahu. Baterku sice dobíjím pravidelně, ale ne od začátku co ji mám
Odesláno zmáčknutím tlačítka Odeslat
- Mira
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 10679
- Registrován: úte srp 18, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Miroslav
- Bydliště: Poslední zatáčka před Vídní
Re: Vybijeni baterie
Na autobaterie je záruka 2 roky.spm píše:Nevím jak na SK, ale tady je záruka na baterku půl roku, takže ji člověk musí odkouřit hodně rychle
Forester SG XT
ex Impreza 97 s baťohem
ex Impreza 97 s baťohem
- spm
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 23043
- Registrován: úte kvě 03, 2016 3:19 pm
- Jméno a příjmení: Jan Krajdl
Re: Vybijeni baterie
By me zajimalo, jak se to v realu posuzuje. Jelikoz po cca 5 letech ta baterka je v kelu, tak i po 2 letech uz tam pujde namerit vyznamny pokles kapacity. Kdyz tu baterku budu cyklovat, tak ji do 2 let odkourim uplne v pohode. A moc se mi nechce verit, ze bych na jednu nebo druhou vadu uhral reklamaci
Odesláno z mého SM-N950F pomocí Tapatalk
Odesláno z mého SM-N950F pomocí Tapatalk
- feroj
- Zkušený uživatel
- Příspěvky: 386
- Registrován: pon led 27, 2014 2:15 pm
- Jméno a příjmení: František
- Bydliště: Bratislava
Re: Vybijeni baterie
U mňa to bolo jednoznačné ...spm píše:By me zajimalo, jak se to v realu posuzuje. Jelikoz po cca 5 letech ta baterka je v kelu, tak i po 2 letech uz tam pujde namerit vyznamny pokles kapacity. Kdyz tu baterku budu cyklovat, tak ji do 2 let odkourim uplne v pohode. A moc se mi nechce verit, ze bych na jednu nebo druhou vadu uhral reklamaci
Odesláno z mého SM-N950F pomocí Tapatalk
- spm
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 23043
- Registrován: úte kvě 03, 2016 3:19 pm
- Jméno a příjmení: Jan Krajdl
Re: Vybijeni baterie
Jo, to je asi jasný... na druhou stranu když koupím levnou startovací baterku a hodím jí do auta jako trakční a potáhnu z toho každý víkend lednici a podobně, tak ji do dvou let dostanu do úplně stejného stavu a moc se mi nechce věřit, že by to vyreklamovali Samozřejmě když se ta baterka používá jak má a stejně takhle odejde, tak je to vzteku, ale jelikož v tom není nějaká BMS, která by počítala cykly a podobně, tak se to fakticky vzato nedá zjistit, co s tou baterkou kdo dělal...
-
- Nováček
- Příspěvky: 1
- Registrován: pát říj 01, 2021 8:52 pm
Re: Vybijeni baterie
Ahoj, taky resim problem s autobaterii v Levorgu - prvni origo odesla po 1.5 roce - zapomenute svetlo vzadu, baterie sla jeste nabit nabijeckou ale uz stracela rychle napeti a obcas nenastartovala uz po par dnech stani...
Vymenil jsem za Exide (konkretne EXIDE START-STOP EFB 60AH, 12V, EL604) a ta ted po cca 2 letech umrela ze dne na den - skusil jsem nabit, ale nabijecka tvrdi ze error, napeti 7.8V, proste mrtva uplne. Neco se tam uvnitr asi stalo, kdyz odesla takhle bez predchozich priznaku
Vybiram novou a jak si tak ctu o bateriich, tak si rikam ze skusim AGM misto EFB - cenovy rozdil minimalni a internety rikaji, ze vydrzi dele. Problem ale je, ze nemuzu najit AGM ktera by vypadala stejne - rozmery se lisi klidne i o par cm (mozna neni problem, Levorg tam ma celkem misto?) a hlavne nevim co kabely - vsechny AGM baterie maji konektory "zapustene", tak se bojim ze to tam nebude sedet...
Takze konecne muj dotaz - mate prosim nekdo AGM beterii v Levorgu a sla tam dat bez nejakeho predelavani kabelu? A muzu ji videt?
Nebo kaslat na AGM a koupit opet EFB?
Vymenil jsem za Exide (konkretne EXIDE START-STOP EFB 60AH, 12V, EL604) a ta ted po cca 2 letech umrela ze dne na den - skusil jsem nabit, ale nabijecka tvrdi ze error, napeti 7.8V, proste mrtva uplne. Neco se tam uvnitr asi stalo, kdyz odesla takhle bez predchozich priznaku
Vybiram novou a jak si tak ctu o bateriich, tak si rikam ze skusim AGM misto EFB - cenovy rozdil minimalni a internety rikaji, ze vydrzi dele. Problem ale je, ze nemuzu najit AGM ktera by vypadala stejne - rozmery se lisi klidne i o par cm (mozna neni problem, Levorg tam ma celkem misto?) a hlavne nevim co kabely - vsechny AGM baterie maji konektory "zapustene", tak se bojim ze to tam nebude sedet...
Takze konecne muj dotaz - mate prosim nekdo AGM beterii v Levorgu a sla tam dat bez nejakeho predelavani kabelu? A muzu ji videt?
Nebo kaslat na AGM a koupit opet EFB?
- námořník
- Místopředseda klubu
- Příspěvky: 20893
- Registrován: sob zář 10, 2016 8:43 am
- Jméno a příjmení: Jiří Mareš
- Bydliště: Most
Re: Vybijeni baterie
Nejspíš se ti vyzkratoval článek. Problém není v baterii. Tak kup prostě baterii do Levorga. Pravidelně ji pokud možno nabíjej a ona pak vydrží dýl. Mě první vydržela půl roku a druhá Banner skoro 4. Ted tam mám myslím Bosch.
Odesláno zmáčknutím tlačítka Odeslat
-
- Uživatel fóra
- Příspěvky: 69
- Registrován: stř dub 06, 2016 10:33 pm
Re: Vybijeni baterie
Přidám svojí, trošku chvástací, zkušenost s baterií. Mám pořád původní, čili přes 4 roky starou. Dobíjel jsem jí jednou, a to jen proto, abych vyzkoušel nabíječku. Teď o víkendu dokonce dva dny táhla zapomenuté světýlko nad zadními sedačkami a auto startovalo i tak bez zamyšlení. Asi dost pomohlo, že mám všude v lampičkách LEDky a SS moc nevyužívám, nebo se spíš snažím neaktivovat, ale i tak, koukám, slušný výkon baterie. Tak snad mě za tohle chvástání osud nevypeče
Subaru Levorg GT-S Comfort MY18