Nejde polovina motoru ( 2 válce )
- mnov
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 7858
- Registrován: ned lis 24, 2013 6:54 pm
- Jméno a příjmení: Marek Novák
- Bydliště: Praha
Re: Nejde polovina motoru ( 2 válce )
Jasně že nemusí. Jsem rád, že to bereš s humorem.
Forester 2004 2.0 MT LPG
Impreza 2004 2.0 AT
Impreza 2004 2.0 AT
-
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 24584
- Registrován: ned bře 15, 2015 12:03 am
- Jméno a příjmení: Radek- šíma
- Bydliště: Valašsko
Re: Nejde polovina motoru ( 2 válce )
Tož tj jasné, abych taky nebral
Forester 2.0 SG 2002
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
- StandaB
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 3751
- Registrován: pát led 03, 2020 2:20 pm
- Jméno a příjmení: Stanislav Becvar
- Bydliště: Nürnberg
Re: Nejde polovina motoru ( 2 válce )
Kluciii,...se mi libite. Ale ja se musel vcera taky smat.
-
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 24584
- Registrován: ned bře 15, 2015 12:03 am
- Jméno a příjmení: Radek- šíma
- Bydliště: Valašsko
Re: Nejde polovina motoru ( 2 válce )
Stando, tj dobře, smích léčí
Forester 2.0 SG 2002
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
- strider
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 1305
- Registrován: stř zář 05, 2018 2:07 pm
- Jméno a příjmení: Jakub D.
Re: Nejde polovina motoru ( 2 válce )
jj misusi, ten link co sem i postoval bude plnej nepresnosti nejen usa x evropa, ale u japonsko. Specialne i stim seznamem co je single avcs a co dual... napr. u vsech ej257 pisou dual, ale pokud vim tak vsude v americe i evrope ma taky jen ten bazmek na saci vacce a ne i vyfukovy... ty vyfukovy maj snad jen japonsky verze z nakych duvodu, zejo?
WRX STI Active MY18
Forester XT Sport MY17
Forester XT Sport MY17
-
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 1509
- Registrován: pon dub 27, 2015 8:12 pm
- Jméno a příjmení: Michal
Re: Nejde polovina motoru ( 2 válce )
@strider Jakube u mně je problém hlavně v tom, že mám odpor k těm novějším subačům (proto jsem dostal přezdívku neandrtálec). Co se týče motorů , tak znám motory do V7 (Imprezy) z vlastních zkušeností. Samozřejmě se o to zajímám, taky hlavně na zahraničních stránkách, asi jako každej, co se chce něco dozvědět, ale problém je v tom, že se ty informace kolikrát opravdu neshodují, když prolezes vícero zdrojů.
Třeba V7 měla pro JDM časování na sání (rok 2000, když se začaly V7 vyrábět)
Časování na sání i výfuku by měly mít i EU V10 sti od roku 2008 ( EJ257). Předchozí EJ257 v hawkovi (V9) mají jen na sacích vačkách. Pro mně jsou tohle ale zbytečný kurvitka navíc, takže to až tak nesaju a ani novější auta ke mně na dílnu nejezdí, takže kde to je a není mám hlavně načtený a vypozorovaný. Rozhodně, když už člověk chce vědět, jestli to je na sání i výfuku, stačí otevřít kapotu a kouknout se na kryt rozvodů, jestli má ty boule na sání i výfuku nebo jen na sání a nebo je nemá vůbec.....nejjednodušší rozpoznávací znamení.
Zmiňoval jsem hlavně toho Forestera SG XT predface MY 03 (protože jeden mi pravidelně jezdí na servis už asi 8let), že ten to skutečně nemá, protože Kid psal, že má 2003 a mechanik mu tvrdí přítomnost avcs, takže mi šlo o vyvrácení (protože auta s avcs mají odlišnou ECU a elektroinstalici, pokud by šlo o bastl, že to do 2003 někdo nacpal.......no pochybuju) To, co jsi psal, je i v katalogu, že od 2004 by měly mít dohc turba pro EU avcs na sání všechny a EJ204 atmo taky (dohc) ostatně jako všechny ty novější ludry (pochopitelně dohc)
Jinak Kid zmiňoval(tlumočil po mechanikovi), že je problém s časováním, jak moc jsou náchylný na poruchu ty elektronický ventily nevím.
Třeba V7 měla pro JDM časování na sání (rok 2000, když se začaly V7 vyrábět)
Časování na sání i výfuku by měly mít i EU V10 sti od roku 2008 ( EJ257). Předchozí EJ257 v hawkovi (V9) mají jen na sacích vačkách. Pro mně jsou tohle ale zbytečný kurvitka navíc, takže to až tak nesaju a ani novější auta ke mně na dílnu nejezdí, takže kde to je a není mám hlavně načtený a vypozorovaný. Rozhodně, když už člověk chce vědět, jestli to je na sání i výfuku, stačí otevřít kapotu a kouknout se na kryt rozvodů, jestli má ty boule na sání i výfuku nebo jen na sání a nebo je nemá vůbec.....nejjednodušší rozpoznávací znamení.
Zmiňoval jsem hlavně toho Forestera SG XT predface MY 03 (protože jeden mi pravidelně jezdí na servis už asi 8let), že ten to skutečně nemá, protože Kid psal, že má 2003 a mechanik mu tvrdí přítomnost avcs, takže mi šlo o vyvrácení (protože auta s avcs mají odlišnou ECU a elektroinstalici, pokud by šlo o bastl, že to do 2003 někdo nacpal.......no pochybuju) To, co jsi psal, je i v katalogu, že od 2004 by měly mít dohc turba pro EU avcs na sání všechny a EJ204 atmo taky (dohc) ostatně jako všechny ty novější ludry (pochopitelně dohc)
Jinak Kid zmiňoval(tlumočil po mechanikovi), že je problém s časováním, jak moc jsou náchylný na poruchu ty elektronický ventily nevím.