Plyn je Tomasetto, falešneh vzduch mě taky napadl, ale nenašel jsem nic netěsnýho. Díkydracekvo píše: ↑čtv srp 17, 2023 10:39 am Bych se zaměřil na změření hodnot co řídí dávku paliva a porovnal jejich hodnoty v době kdy motor jede celkem OK a kdy zlobí. Jestli tam někde nebude vidět rozdíl. Některé čidlo by mohlo být načaté a v ručitých situacích ukazovat nesmysl.
Dále pokud se čidlo klepání snaží korigovat nějaký stav stylem, že motor s ním běží hůř jak bez nej, tak tam může být něco špatného s časováním. Nemohli by to třeba dělat rozvody posunuté o zub?
Taky by to mohlo někde sát falešnej vzduch.
Tím, že to zlobí na LPG i benzín by se dle mého asi mohli vyloučit špatné vstřiky, nebo tlak paliva.
Jakej máš systém plynu?
Kolísání otáček a chcípání teplého motoru ve vedrech
-
- Uživatel fóra
- Příspěvky: 81
- Registrován: úte říj 19, 2021 9:12 am
- Jméno a příjmení: Daniel Rauch
Re: Kolísání otáček a chcípání teplého motoru ve vedrech
-
- Uživatel fóra
- Příspěvky: 81
- Registrován: úte říj 19, 2021 9:12 am
- Jméno a příjmení: Daniel Rauch
Re: Kolísání otáček a chcípání teplého motoru ve vedrech
Jen pro upřesnění, jak jsou číslovaný válce? Dik
Re: Kolísání otáček a chcípání teplého motoru ve vedrech
Stojíš čelem k autu, misto řidiče po pravé straně. 1 válec je nejblíž tobě vlevo, 2 válec nejblíž tobě vpravo, 3 je za 1 a 4 za 2.
Subaru Legacy wagon 2.0 R 121kW "sociál" MY06
Subaru Forester SF 90kW MY98
Subaru Forester SF 90kW MY98
-
- Uživatel fóra
- Příspěvky: 81
- Registrován: úte říj 19, 2021 9:12 am
- Jméno a příjmení: Daniel Rauch
Re: Kolísání otáček a chcípání teplého motoru ve vedrech
Můžeš mi prosím nějak upřesnit tu myšlenku? Nejsi první kdo mi o té klapce říká. Jen nevím jak by měla být skalibrovaná... Dikmnov píše: ↑čtv srp 17, 2023 9:10 am Aha, takže se jedná o DOHC motor s elektronickou škrtící klapkou?
Tam bych sledování VN nechal jako poslední možnost diagnostiky, protože je k němu opravdu špatný přístup.
Když z toho vyčteš chyby, tak by jsi mohl kouknout třeba na tu škrtící klapku, zda je správně kalibrovaná.
Re: Kolísání otáček a chcípání teplého motoru ve vedrech
jakože furt diagnostika píše missfajry na 3 a 4 válci?
Subaru Legacy wagon 2.0 R 121kW "sociál" MY06
Subaru Forester SF 90kW MY98
Subaru Forester SF 90kW MY98
Re: Kolísání otáček a chcípání teplého motoru ve vedrech
podle mého laického názoru, dokud nebude spolehlivě zapalovat, nemá cenu řešit klapku, falešnej vzduch a další veci.
Subaru Legacy wagon 2.0 R 121kW "sociál" MY06
Subaru Forester SF 90kW MY98
Subaru Forester SF 90kW MY98
-
- Uživatel fóra
- Příspěvky: 81
- Registrován: úte říj 19, 2021 9:12 am
- Jméno a příjmení: Daniel Rauch
Re: Kolísání otáček a chcípání teplého motoru ve vedrech
Nemyslím si, že je to problém se zapalováním. Po resetu (odpojení baterky na noc) se to prvních 50 km chovalo parádně, hezky to jelo a otáčky taky v poho. Pak to začalo do 3000 otáček škubat dusit se a sotva to jelo. Jednička skoro do kopce nejela až když se to vyhouplo nad 3000 ot. tak to jelo slušně. Když jsem šlapal na plyn jen trochu, tak to šlo, ale víc plynu zase cukání, dušení se než si podřadil a mazal. Teď najeto cca 150 km a zase se klepe jak drahej pes a už i chcípá. Tak nevím poloha plynového pedalu? Ta klapka? Nevím... Díky za rady
-
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 24529
- Registrován: ned bře 15, 2015 12:03 am
- Jméno a příjmení: Radek- šíma
- Bydliště: Valašsko
Re: Kolísání otáček a chcípání teplého motoru ve vedrech
Absolutně netuším, jen mě tak zlehka napadá vada na ŘJ, ale to je teda těžká střelba ode mě. Já mám jiný menší problém a furt to vidím na nabídku od jednoho pána servisáka a to testnout ŘJ, případně ji opravit, nebo vyměnit, oboje prý umí. Ale fakt nevím...sorry.
Forester 2.0 SG 2002
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
Re: Kolísání otáček a chcípání teplého motoru ve vedrech
Mne se takhle chovala vadna civka. To uz jsem psal. Ty jsi psal, ze jsi ji menil a bez vysledku. Zkousel jsi nejaky servis co umi subaru?
Subaru Legacy wagon 2.0 R 121kW "sociál" MY06
Subaru Forester SF 90kW MY98
Subaru Forester SF 90kW MY98
- spm
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 22971
- Registrován: úte kvě 03, 2016 3:19 pm
- Jméno a příjmení: Jan Krajdl
Re: Kolísání otáček a chcípání teplého motoru ve vedrech
Hmm, co lambda? Ma tohle (ridici) dve nebo jednu?
Odesláno z mého SM-F926B pomocí Tapatalk
Odesláno z mého SM-F926B pomocí Tapatalk
Re: Kolísání otáček a chcípání teplého motoru ve vedrech
Takéto príznaky mal kedysi jeden kamoš na starom Outbacku 2.5i AT (BH), chvílu to šlo a potom ani prd, ledva sa to plazilo, potom sa to pozviechalo a šlo normálne až do nejakého momentu kedy vyšiel z určitého pásma rpm a zasa ničdeinos38 píše: ↑sob srp 26, 2023 8:28 pm Nemyslím si, že je to problém se zapalováním. Po resetu (odpojení baterky na noc) se to prvních 50 km chovalo parádně, hezky to jelo a otáčky taky v poho. Pak to začalo do 3000 otáček škubat dusit se a sotva to jelo. Jednička skoro do kopce nejela až když se to vyhouplo nad 3000 ot. tak to jelo slušně. Když jsem šlapal na plyn jen trochu, tak to šlo, ale víc plynu zase cukání, dušení se než si podřadil a mazal. Teď najeto cca 150 km a zase se klepe jak drahej pes a už i chcípá. Tak nevím poloha plynového pedalu? Ta klapka? Nevím... Díky za rady
Ako to vyriešil neviem, lebo to bol tak trochu podvodník a pre podvody skončil v base...
Každopádne do všetkého narval LPG sám doma na čierno a tak ma neprekvapuje že mu to nešlo.
Ja by som navrhol na skúšku vyradiť LPG a tým myslím aj elektronicky, jednoducho akokeby tam vôbec nebolo a dalšia vec na ktorú by som sa zameral by bolo čidlo kluky a tiež kladka na kluke pretože tá dáva informáciu kedy má motor hádzať iskru.
Napríklad benzínové Renaulty majú roky problém so štartovaním pre čidlo kluky, na ktoré sa nalepia kovové mikročastice a zle sníma polohu kluky
Subaru Impreza 2.0GX, 5MT, rv2001...
Subaru Legacy 2.5i, AT, rv2005...
Subaru Legacy 2.5i, AT, rv2005...