Kolisave otačky pri volnobehu
Re: Kolisave otačky pri volnobehu
V jiném vláknu jsem psal, jak mi chcípnul motor při spuštění klimatizace, protože otáčky nedokázaly dost rychle zareagovat na změnu zatížení... na základě toho jsem zkusil odstranit 2 nejčastější problémy se špatným volnoběhem a to ucpaný ventil odvětrání skříně a ucpaný egr... ventil sem dal nový (starý ještě jakž takž fungoval) a egr vyčistil a ještě jsem uděla proceduru na reset škrtící klapky... od té doby mám pokoj a celkově má motor na volnoběh takový kultivovanější projev, ventil stojí pár stovek a všechno bylo za 3hoďky hotové
Forester SG 2006 2.0X
Re: Kolisave otačky pri volnobehu
Jo a k těm přípravkům, subaru má vlastní kit na čištění motoru, ale bohužel jen pro us trh https://youtu.be/42irzdKKfw8
Forester SG 2006 2.0X
-
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 24468
- Registrován: ned bře 15, 2015 12:03 am
- Jméno a příjmení: Radek- šíma
- Bydliště: Valašsko
Re: Kolisave otačky pri volnobehu
Jak dlouho ti to funguje?
Forester 2.0 SG 2002
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
Re: Kolisave otačky pri volnobehu
Mylite že ked to dam CIPNUT tak by to mohlo prestať robiť ? akože vobec sa do toho nevyznam ale kamarat tvrdi že by to mohlo pomocť aj ked tomu moc neverim po pravde
- Tapan
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 14940
- Registrován: úte kvě 16, 2017 8:13 am
- Jméno a příjmení: Štěpán Z.
- Bydliště: Zliv (České Budějovice)
Re: Kolisave otačky pri volnobehu
Dokud nevíš, v čem je problém, těžko nějakou úpravou ŘJ zamezíš projevu symptomů. Až budeš vědět, v čem je problém, vždycky je lepší odstranit příčinu než maskovat nežádoucí projevy.
Lvl. 1 Subaru Necromancer
Outback BP H6, Impreza GG Wagon 2.0, Justy KAD ECVT, 2x Libero E12
Outback BP H6, Impreza GG Wagon 2.0, Justy KAD ECVT, 2x Libero E12
Re: Kolisave otačky pri volnobehu
To je sice fakt ale dodam ešte niečo k tomu čo som si všimol nedavno je normalne aby mi pocas chodu motora/ vozidla stupla hladinka o niakych cca 0,1/2dcl vody co ide do chladica ? lebo akože je to viditelne na tej nadobe
- spm
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 22872
- Registrován: úte kvě 03, 2016 3:19 pm
- Jméno a příjmení: Jan Krajdl
Re: Kolisave otačky pri volnobehu
Ty nadobky jsou dost uzky, po jizde ta hladina stoupne standardne o nekolik centimetru, takze jo, je to normalni
Odesláno z mého SM-F926B pomocí Tapatalk
Odesláno z mého SM-F926B pomocí Tapatalk
Re: Kolisave otačky pri volnobehu
Zdravím, přidám se do diskuze na téma kolísání otáček mám Subaru XV 2.0i s CVT, v krátké době už druhé a zaujalo mě kolísání otáček při volnoběhu a nějaký cvakání v motoru, když jsem otevřel kapotu, tak jsem zjistil, že to cvakání dělá spojka kompresoru klimatizace a to tak, že nejdřív stoupnou otáčky motoru potom sepne kompresor, pak se po pár vteřinách odpojí kompresor a klesnou otáčky motoru. A tak se to pořád opakuje. Když vypnu klimatizaci, tak si to drží stálý otáčky. Tak to dělaly obě subaru XV co jsem měl. Myslíte že je na tom něco špatně? Mě se to zdá normální, kvůli úspoře paliva aby neběžel kompresor pořád a před zapnutím si to otáčky přidá.
- spm
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 22872
- Registrován: úte kvě 03, 2016 3:19 pm
- Jméno a příjmení: Jan Krajdl
Re: Kolisave otačky pri volnobehu
On kompresor ani pořád běžet nemůže, to by neskončilo pro ten chladící okruh dobře U jiných aut se ten výkon řídí vstřikovacím ventilem uvnitř, takže to necvaká, ale zase to má jiné neduhy (točí se tam toho pořád o něco víc, když uteče chladivo, tak se to zadírá, ...)