Forester 2.5 169kW LPG nastupující problémy
Forester 2.5 169kW LPG nastupující problémy
Ahoj borci, z uživatele se pomalu stávám samostatným řešitelem. Z prvu, najde se někdo se stejnou kombibací?? Nebo to nebyla šťastná volba...
Začíná mě suba zlobit a v servise už to moc nevypadá. Teď mě trápí 2 věci.
1. cca 3 roky zpět jsem vařil fest, udělaly se hlavy a od té doby se ucpaly už 3 výměníky topení. 2x čištení chemií BP ale bez dlouhodobýho efektu. Řešil někdo?
2. po startu nešlapou všechny 4 válce, ve vyšších otáčkách se chytají komplet, ale když tomu dupnu, tak tam jsou díry. To je provoz na benzin. Když se motor zahřeje a přepne na LPG, tam problém není, jde hladce. 4,5tis už má ale výpadky.
Dostal jsem tip na škrtící klapku, že by mohly být špatný potenciometry. Nemá někdo fukční na prodej, případně k zapůjčení, abych mohl případně vyloučit problém?
Jo a dá se otestovat mimo auto digitální kroužek co je pod volantem?
Š.
Začíná mě suba zlobit a v servise už to moc nevypadá. Teď mě trápí 2 věci.
1. cca 3 roky zpět jsem vařil fest, udělaly se hlavy a od té doby se ucpaly už 3 výměníky topení. 2x čištení chemií BP ale bez dlouhodobýho efektu. Řešil někdo?
2. po startu nešlapou všechny 4 válce, ve vyšších otáčkách se chytají komplet, ale když tomu dupnu, tak tam jsou díry. To je provoz na benzin. Když se motor zahřeje a přepne na LPG, tam problém není, jde hladce. 4,5tis už má ale výpadky.
Dostal jsem tip na škrtící klapku, že by mohly být špatný potenciometry. Nemá někdo fukční na prodej, případně k zapůjčení, abych mohl případně vyloučit problém?
Jo a dá se otestovat mimo auto digitální kroužek co je pod volantem?
Š.
- quickly
- Místopředseda klubu
- Příspěvky: 16183
- Registrován: pát srp 14, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Daniel Rychlý
- Bydliště: Hradubice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Forester 2.5 169kW LPG nastupující problémy
sczekaan: vítej na SFC, ještě musíš napsat další 2 příspěvky a budeš moci psát bez schvalování a posílat interku
quickly
Outback BS 2.5 MY19 Outback BR 3.6R MY10
Legacy BR 2.0 MY15
ex Legacy BL SpecB AT 9.8 l/100 124 tkm
ex Forester SJ CVT 7.3 l/100 km 267 tkm
ex Forester SH 2.0D 6.7 l/100km 218 tkm
Outback BS 2.5 MY19 Outback BR 3.6R MY10
Legacy BR 2.0 MY15
ex Legacy BL SpecB AT 9.8 l/100 124 tkm
ex Forester SJ CVT 7.3 l/100 km 267 tkm
ex Forester SH 2.0D 6.7 l/100km 218 tkm
-
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 24527
- Registrován: ned bře 15, 2015 12:03 am
- Jméno a příjmení: Radek- šíma
- Bydliště: Valašsko
Re: Forester 2.5 169kW LPG nastupující problémy
Moc ti neporadím, ale co vím, tak známý taky měnil elektronickou škrtící klapku, zlobilo ho to, postupně, až zůstal viset na cestě totálně. Jestli to vyřeší tvůj problém, netuším, jen, že tohleto zlobívá...
Forester 2.0 SG 2002
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
Re: Forester 2.5 169kW LPG nastupující problémy
Mám obavu že škrtiaca klapka nebude zodpovedná za vynechávanie valca po naštartovaní studeného motora...
Nepíšeš ako to ide na benzín ked sa motor zohreje, píšeš iba že na plyn ide hladko, ale od 4500rpm tiež cuká
Začal by som zmeraním kompresie, či majú valce zhodnú a dostatočnú kompresiu. Udržba robená 3 roky dozadu je dlhá doba a zvlášť ked jazdíš na LPG
Slimák pod volantom - teoreticky ide zmerať ohmetrom či sú káble OK, ale po nahodení a zatočení volantu sa môže objaviť problém, pretože ten plochý vodič vnútri sa neustále navíja/odvíja podla toho ako točíš volantom a kludne môže byť poškodený, niekedy má a niekedy nemá kontakt.
Inak pozor - slimák má len určitých obmedzený počet otáčok na obe strany (napríklad 3,5 vlavo +3,5 vpravo), takže pri nasadení treba aby bol na stred a tak isto kolesá rovno, inak ho pri prvom väčšom vytočení kolies utrhneš
Nepíšeš ako to ide na benzín ked sa motor zohreje, píšeš iba že na plyn ide hladko, ale od 4500rpm tiež cuká
Začal by som zmeraním kompresie, či majú valce zhodnú a dostatočnú kompresiu. Udržba robená 3 roky dozadu je dlhá doba a zvlášť ked jazdíš na LPG
Slimák pod volantom - teoreticky ide zmerať ohmetrom či sú káble OK, ale po nahodení a zatočení volantu sa môže objaviť problém, pretože ten plochý vodič vnútri sa neustále navíja/odvíja podla toho ako točíš volantom a kludne môže byť poškodený, niekedy má a niekedy nemá kontakt.
Inak pozor - slimák má len určitých obmedzený počet otáčok na obe strany (napríklad 3,5 vlavo +3,5 vpravo), takže pri nasadení treba aby bol na stred a tak isto kolesá rovno, inak ho pri prvom väčšom vytočení kolies utrhneš
Subaru Impreza 2.0GX, 5MT, rv2001...
Subaru Legacy 2.5i, AT, rv2005...
Subaru Legacy 2.5i, AT, rv2005...
- rajnoch
- Zkušený uživatel
- Příspěvky: 464
- Registrován: stř říj 25, 2017 8:13 pm
- Jméno a příjmení: ondra
- Bydliště: palkovice
Re: Forester 2.5 169kW LPG nastupující problémy
A svicky se nekdy menily vim ze se musi vytahnout motor a nekdy v servisu se jim chce me to tedka ceka a cukani no menil si filtr v nadri ten se obsas zasere a musi se vymenit toz nase super palivo
Odesláno z mého M2103K19G pomocí Tapatalk
Odesláno z mého M2103K19G pomocí Tapatalk
Re: Forester 2.5 169kW LPG nastupující problémy
a já napíšu k tomu radiátoru: bývá zacpaný a nepodařilo se nám jej prohnat chemií. Dopo vyměnit za nový.
IMPREZA 2,0i cvt sport MY18 naše dvanácté subaru
LEGACY kombi BPE H6 5AT MY2008 letní auto
Outback 2019 BS exec cvt 2,5i
93, RXL, LR series
LEGACY kombi BPE H6 5AT MY2008 letní auto
Outback 2019 BS exec cvt 2,5i
93, RXL, LR series
Re: Forester 2.5 169kW LPG nastupující problémy
Kluci, to není že by auto bylo zanedbaný a bez servisu. Letošní rok jsem najel tak 3000km, pořád to bylo odstavený. Svíčky, nová pumpa, výměník je tam 3. a stále se ucpává... nějak se to sype. V chlazení teď byl i ocet a dostalo se toho ven spousta. Na jaře byl motor rozdělanej, čištěnej a stejně se to sbírá. Už jsem slyšel, že jak se do motoru sáhne (po letech), tak vyschne škraloup a po znovuzprovoznění se odlupují takový šupinky jak od pstruha a k tomu vodní kámen a vzhledem k tomu, že je výměník nejnižší místo se štěrbinama, tak je jasný kde se to ucpe. Teď už se to vzalo jak za starých časů. Ocet, jízda, pak proplach hadicí napojenou na okruh. Tak se uvidí.
Momentálně nemůžu na netu najít o kroužky k tomu výměníku, nemáte někdo chyttrej seznam?
A ta klapka je už asi poslední, na co by se dalo soustředit. V servise se už nemám a ani nechci ukazovat...
Momentálně nemůžu na netu najít o kroužky k tomu výměníku, nemáte někdo chyttrej seznam?
A ta klapka je už asi poslední, na co by se dalo soustředit. V servise se už nemám a ani nechci ukazovat...
Re: Forester 2.5 169kW LPG nastupující problémy
Zkus vyměnit servis. To je alfa a omega všeho... Jeden servis bude měnit díl po díle a pořád tápat proč se to děje a zkušenější ti třeba ušetří čas a peníze že na to přijdou hned, byt' je to třeba dál..
Subaru Impreza WRX Hawk 06 / 169kw
Subaru Outback BP 06 / 121kw
Pežůt 206 CC / 80kw
Ex: Lexus IS 200 Sportcross 04 / 114kw
Ex: Subaru Forester S-turbo 99 / 125kw
Ex: Mazda 3 Kintaro 07 / 110kw
Ex: Škoda Octavia 1.6 / 74kw
Ex: Subaru Forester SF 98, 2.0/92Kw
Ex: Škoda Felicia 98, 1.3 mpi/40Kw
Subaru Outback BP 06 / 121kw
Pežůt 206 CC / 80kw
Ex: Lexus IS 200 Sportcross 04 / 114kw
Ex: Subaru Forester S-turbo 99 / 125kw
Ex: Mazda 3 Kintaro 07 / 110kw
Ex: Škoda Octavia 1.6 / 74kw
Ex: Subaru Forester SF 98, 2.0/92Kw
Ex: Škoda Felicia 98, 1.3 mpi/40Kw
- Tomiq
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 1500
- Registrován: pát říj 18, 2019 12:57 pm
- Jméno a příjmení: Tomáš P.
- Bydliště: Praha - Východ
Re: Forester 2.5 169kW LPG nastupující problémy
Kdybys chtěl vyměnit ten kroužek pod volantem, jeden doma mám
Subaru Forester 2.0 MT 2006
ex Subaru Outback 2.5 MT 2002
ex Subaru Outback 2.5 MT 2002
ex Subaru Legacy 2.0 MT 1999
ex Subaru Outback 2.5 MT 2002
ex Subaru Outback 2.5 MT 2002
ex Subaru Legacy 2.0 MT 1999
Re: Forester 2.5 169kW LPG nastupující problémy
Pánové a ještě jedna prosba, dolarový o kroužky OEM 73581FG000 jsou bohužel mimo evropu. Netušíte rozměr, náhradu, kde hledat? Visí mi na tom teď provoz auta
Něco tam musím nacpat...
Něco tam musím nacpat...
Re: Forester 2.5 169kW LPG nastupující problémy
Však ho zober do obchodu a oni už nájdu čo treba.
Ak nemáš, tak zmeraj, u o-krúžkov sa meria vnútorný priemer a hrúbka, určite budú niečo mať
Ak nemáš, tak zmeraj, u o-krúžkov sa meria vnútorný priemer a hrúbka, určite budú niečo mať
Subaru Impreza 2.0GX, 5MT, rv2001...
Subaru Legacy 2.5i, AT, rv2005...
Subaru Legacy 2.5i, AT, rv2005...
- podvlada
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 10701
- Registrován: úte led 01, 2019 5:43 pm
- Jméno a příjmení: Vláďa Podlešák
- Bydliště: Plzeň
Re: Forester 2.5 169kW LPG nastupující problémy
Jak psal pufko, zkus nějakej lokální obchod s těsněním, ložisky, ... tahle drobotina. Záleží kam patří, aby byl třeba odolnej olejům, benzínu, ... to nezapomeň zmínit.
Nejhorší je, že ty OEM díly nemaj nikde rozměry, dokud to někdo nezměří, takže pokud nemáš v ruce původní, těžko se hledá náhrada
Nejhorší je, že ty OEM díly nemaj nikde rozměry, dokud to někdo nezměří, takže pokud nemáš v ruce původní, těžko se hledá náhrada
Subaru Outback '04 BP 3.0 H6 180 kW <vlákno zde>
Subaru Forester '05 SG 2.0 H4 92 kW <vlákno zde>
ex Ford Mondeo II '00 1.8 I4 85kW
ex Alfa 156 '99 2.5 V6 140kW CUORE SPORTIVO!
Subaru Forester '05 SG 2.0 H4 92 kW <vlákno zde>
ex Ford Mondeo II '00 1.8 I4 85kW
ex Alfa 156 '99 2.5 V6 140kW CUORE SPORTIVO!
- Tomiq
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 1500
- Registrován: pát říj 18, 2019 12:57 pm
- Jméno a příjmení: Tomáš P.
- Bydliště: Praha - Východ
Re: Forester 2.5 169kW LPG nastupující problémy
Počkej, ty máš SH když píšeš o naftě? Já mám na SG - netuším, jestli budou totožný
https://auto.bazos.cz/inzerat/158470857 ... volant.php
Subaru Forester 2.0 MT 2006
ex Subaru Outback 2.5 MT 2002
ex Subaru Outback 2.5 MT 2002
ex Subaru Legacy 2.0 MT 1999
ex Subaru Outback 2.5 MT 2002
ex Subaru Outback 2.5 MT 2002
ex Subaru Legacy 2.0 MT 1999
Re: Forester 2.5 169kW LPG nastupující problémy
Ideálne je zohnať taký ako si mal, pretože aj v rámci toho istého modelu sa ten krúžok líši napríklad v počte konektorov pre volantový airbag, niekedy má jeden konektor, inokedy dva...
No a potom samozrejme aj od výbavy, či si mal multifunkčný volant, alebo nie...
No a potom samozrejme aj od výbavy, či si mal multifunkčný volant, alebo nie...
Subaru Impreza 2.0GX, 5MT, rv2001...
Subaru Legacy 2.5i, AT, rv2005...
Subaru Legacy 2.5i, AT, rv2005...