Přívěsy a vozíky - rady, zkušenosti, doporučení
Re: Přívěsy a vozíky - rady, zkušenosti, doporučení
asik tento že?
https://www.agados.cz/prives-vz-33-b2-+-poc-2700-kg-10/
má to vzadu podpěry, jak budeš s tím tvým pracantem najíždět? Pomocí nájezdů?
Potřebuju něco podobného, mám pásový bagr 1600, 100 cm šířka, na občasné přesuny.
A dá se na takový přívěs naložit osobní auto? Není to krátké na rozchod auta 2700 mm a délku auta 4800 mm? Vůbec s tím nemám zkušenosti.
Trochu bojuju v hmotnostmi: tahal bych to crafterem 3500, který má na kouli 2500 kg, což je málo. Předpokládám, že by mi to u Agadosu na mé přání typizovali na 2500 kg, ale pak by se snížila užitečná hmotnost z původních 2250 kg na 2050 kg, a já zrovna potřebuju 2150 kg (kontejnery s kapalinou po 1000 kg).
https://www.agados.cz/prives-vz-33-b2-+-poc-2700-kg-10/
má to vzadu podpěry, jak budeš s tím tvým pracantem najíždět? Pomocí nájezdů?
Potřebuju něco podobného, mám pásový bagr 1600, 100 cm šířka, na občasné přesuny.
A dá se na takový přívěs naložit osobní auto? Není to krátké na rozchod auta 2700 mm a délku auta 4800 mm? Vůbec s tím nemám zkušenosti.
Trochu bojuju v hmotnostmi: tahal bych to crafterem 3500, který má na kouli 2500 kg, což je málo. Předpokládám, že by mi to u Agadosu na mé přání typizovali na 2500 kg, ale pak by se snížila užitečná hmotnost z původních 2250 kg na 2050 kg, a já zrovna potřebuju 2150 kg (kontejnery s kapalinou po 1000 kg).
IMPREZA 2,0i cvt sport MY18 naše dvanácté subaru
LEGACY kombi BPE H6 5AT MY2008 letní auto
Outback 2019 BS exec cvt 2,5i
93, RXL, LR series
LEGACY kombi BPE H6 5AT MY2008 letní auto
Outback 2019 BS exec cvt 2,5i
93, RXL, LR series
-
- Zkušený uživatel
- Příspěvky: 344
- Registrován: úte pro 17, 2019 1:11 pm
- Jméno a příjmení: Petr Janošík
- Bydliště: Kašperské Hory
Re: Přívěsy a vozíky - rady, zkušenosti, doporučení
Auto se na to nevleze, pokud nebudu počítat malucha, smarta atd. Minibagr ok.suubaru píše: ↑stř bře 09, 2022 5:10 pm asik tento že?
https://www.agados.cz/prives-vz-33-b2-+-poc-2700-kg-10/
má to vzadu podpěry, jak budeš s tím tvým pracantem najíždět? Pomocí nájezdů?
Potřebuju něco podobného, mám pásový bagr 1600, 100 cm šířka, na občasné přesuny.
A dá se na takový přívěs naložit osobní auto? Není to krátké na rozchod auta 2700 mm a délku auta 4800 mm? Vůbec s tím nemám zkušenosti.
Trochu bojuju v hmotnostmi: tahal bych to crafterem 3500, který má na kouli 2500 kg, což je málo. Předpokládám, že by mi to u Agadosu na mé přání typizovali na 2500 kg, ale pak by se snížila užitečná hmotnost z původních 2250 kg na 2050 kg, a já zrovna potřebuju 2150 kg (kontejnery s kapalinou po 1000 kg).
Jinak jak už tu několikrát zaznělo, dnes není třeba vlek typizovat na nižší hmotnost, podle TP vozidla co to bude tahat. Každopádně předpokládám, že E-čko máš, takže není co řešit. Pokud má Crafter 2500 na kouli, tak dvě IBC nádrž po 1000kg i s hmotností samotnýho vleku se do toho limitu 2500kg možná vedjdou, nevím kolik cca váží samotné nádrže a vlek z odkazu má 460kg, takže snad ok, maximálně to bude přetížené o pár kg, ale i to může být někdy problém v případě vážení. Normálně se to asi řešit nebude, ale je to vždy risk.
Subaru Impreza GT 200kw - víkendovka
Mercedes Benz E400 - 290kw
VW Touareg 3.0TDI - 165kw - pracant
Opel Manta B GT/E r.v.1980 - trocha "historie"
Polaris RZR Turbo
Mercedes Benz E400 - 290kw
VW Touareg 3.0TDI - 165kw - pracant
Opel Manta B GT/E r.v.1980 - trocha "historie"
Polaris RZR Turbo
-
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 4047
- Registrován: ned zář 06, 2009 7:00 pm
- Bydliště: Valašsko
- Kontaktovat uživatele:
Re: Přívěsy a vozíky - rady, zkušenosti, doporučení
Jak už bylo uvedeno, není žáden důvod snižovať celkovú hmotnosť, takže nech 2,7 t, bo bez B+E bysi s tým stejně nemoh vyjeť.
Pak začni počítať, bo to asik moc lidí nedělá a já s tým strávil hodně času, než sem si to promyslel.
Je to onen objednaný vozík, tedy totok potvrzuju, edem cenu mám pod 97 tis.
Podpěry si vyrobím doma - jednoduché, za levno a plně funkčí vysunovatelné aj při plném zatížení (to ty jejich ani neumí).
Dál, tedy předně, forestřík sa na přívěs vleze a počítám s tým (estli bude vepředu zavazať podpěrné kolo...sa uvidí)..... taky to cu aj prubnúť tahať to za traktorem.... třeba edem z hecu, ale zkusiť sa to mosí (vleze tam - šecko sem si předem vykreslil v CADu a venku oměřil a promyslel, takže necucám z prstu). Kvuli temu sem cel VZ35, ale tem má nižší podélnú tuhosť (příčná je naopak lepčí) a není na 2,7 t....ale je celkově nižší a lehčí...byl to těžký boj v rozhodování.
Ložná plocha (to je jeden z tajných údajů) by měla byť kolem 630 mm, ale obchodník v agadosu ví fakt howno .
Včil tedy ta hmota. Plato VZ33 B2 2700 10" má cca 410 kg, takže do 2,5 t to máš sic 2,09 t, ale, bo si uvědomělý řidič znalý předpisů , máš eště rezervu +75 kg (pro 2,5 t), o keré tuším neví ani cajti, ale ty to využiješ v případě krize. Jedná sa o +3% k hmotnosti v přípdě zašpinění sněhem nebo bahnem (přesně dla vyhlášky). Základem využití v případě krize je nechat vše projít do správního řízení, pak jen připomenúť že sa do hmotnosti zapomnělo přidat ty 3%, bo přívěs byl od bahna, keré neodpadávalo, ale drželo, tedy byla hmota spočítaná/změřená nepřesně. Dodatečně to už zjistiť neide, takže není možnosť tuto skutečnosť popříť.
Pochybuju, že to bude nekdo rozporovať, takže tých 2,15 t nákladu tahať možeš. Je to sice s malým rizikem nejakého puntičkářa, co je až moc chytrý a ofotí si přívěs aj zespodu a důkladně, ale to je sakra malá pravděpodobnosť.
Takže, přívěs to uveze a neměl bys s tým něť problém ani papírově. Ale ty nádrže sa do tých 2,09 t myslím vlezú v pohodě aj tak.
Pak začni počítať, bo to asik moc lidí nedělá a já s tým strávil hodně času, než sem si to promyslel.
Je to onen objednaný vozík, tedy totok potvrzuju, edem cenu mám pod 97 tis.
Podpěry si vyrobím doma - jednoduché, za levno a plně funkčí vysunovatelné aj při plném zatížení (to ty jejich ani neumí).
Dál, tedy předně, forestřík sa na přívěs vleze a počítám s tým (estli bude vepředu zavazať podpěrné kolo...sa uvidí)..... taky to cu aj prubnúť tahať to za traktorem.... třeba edem z hecu, ale zkusiť sa to mosí (vleze tam - šecko sem si předem vykreslil v CADu a venku oměřil a promyslel, takže necucám z prstu). Kvuli temu sem cel VZ35, ale tem má nižší podélnú tuhosť (příčná je naopak lepčí) a není na 2,7 t....ale je celkově nižší a lehčí...byl to těžký boj v rozhodování.
Ložná plocha (to je jeden z tajných údajů) by měla byť kolem 630 mm, ale obchodník v agadosu ví fakt howno .
Včil tedy ta hmota. Plato VZ33 B2 2700 10" má cca 410 kg, takže do 2,5 t to máš sic 2,09 t, ale, bo si uvědomělý řidič znalý předpisů , máš eště rezervu +75 kg (pro 2,5 t), o keré tuším neví ani cajti, ale ty to využiješ v případě krize. Jedná sa o +3% k hmotnosti v přípdě zašpinění sněhem nebo bahnem (přesně dla vyhlášky). Základem využití v případě krize je nechat vše projít do správního řízení, pak jen připomenúť že sa do hmotnosti zapomnělo přidat ty 3%, bo přívěs byl od bahna, keré neodpadávalo, ale drželo, tedy byla hmota spočítaná/změřená nepřesně. Dodatečně to už zjistiť neide, takže není možnosť tuto skutečnosť popříť.
Pochybuju, že to bude nekdo rozporovať, takže tých 2,15 t nákladu tahať možeš. Je to sice s malým rizikem nejakého puntičkářa, co je až moc chytrý a ofotí si přívěs aj zespodu a důkladně, ale to je sakra malá pravděpodobnosť.
Takže, přívěs to uveze a neměl bys s tým něť problém ani papírově. Ale ty nádrže sa do tých 2,09 t myslím vlezú v pohodě aj tak.
Forester 2.0 SG Comfort 2003
Forester 2.0 SG Active 2003
Impreza combi 1,8 76kW, 1993 (zrušeno)
Forester 2.0 SG Active 2003
Impreza combi 1,8 76kW, 1993 (zrušeno)
-
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 4047
- Registrován: ned zář 06, 2009 7:00 pm
- Bydliště: Valašsko
- Kontaktovat uživatele:
Re: Přívěsy a vozíky - rady, zkušenosti, doporučení
Tak konečně už je doma.
Příběh ale neskutečný....
- 8. 3. objednáno, uhrazena záloha (cca 30%), dohodnutý termín dodávky konec dubna
- 26. 4. dotaz na upřesnění termínu dodání ....reakce nula nic
- 6. 5. poslána 1. upomínka ...přišla odpověď - Prověřím ve výrobě.
- 11. 5. přišla odpověď
Dobrý den,
dle vyjádření výroby bude s ohledem na nedostatek konstrukčních dílů je výroba přívěsu posunuta cca o měsíc.
Omlouváme se za případné komplikace,které neumíme ovlivnit.
S pozdravem
.... což není tak docela pravda, bo od března jsou známy problémy s dodávkou oceli i náhradních dílů, tedy se nelze odvolat na nepředvídatelné skutečnosti.
- 8. 6. přišla informace, že přívěs je připravený k odběru.
- 10. 6. ....sem si tam dojel, ukončil obchodní kontrakt, zahrabal na výjezdu a zmizel
Vcelku masakr. Už sem byl připravený odstúpiť od smlouvy, pokud by došlo k navýšení ceny a dle zákona požadovat kompenzaci.
Mezitým sa cca koncem května zdažily přívěsy o cca 10%, takže další mazec (s tým sem ale počítal, ale ne zas s tým, že budu čekať 3 měsíce ). Nakonec zajímavé zjištění, že 2 přívěsy, co si objednal na sklad, tj. VZ-33 B2 2700, zlevnil, takže aktuální cena s 13" koly + 10" kola by tak vyšla asik cca nastejno, co cena, kerú sem platil s 10" koly.
Mám-li hodnotiť přístup obchodu (Centrum Přívěsů Opava), tak fakt mazec a naprostý nezájem o zákazníka. Komunikace k hownu, laksní přístup a malý nebo žádný přehled o aktuálním stavu trhu.
Vozík je to ale krásný a nijak mi to nezkazil ani fakt neschopného překupníka.
Příběh ale neskutečný....
- 8. 3. objednáno, uhrazena záloha (cca 30%), dohodnutý termín dodávky konec dubna
- 26. 4. dotaz na upřesnění termínu dodání ....reakce nula nic
- 6. 5. poslána 1. upomínka ...přišla odpověď - Prověřím ve výrobě.
- 11. 5. přišla odpověď
Dobrý den,
dle vyjádření výroby bude s ohledem na nedostatek konstrukčních dílů je výroba přívěsu posunuta cca o měsíc.
Omlouváme se za případné komplikace,které neumíme ovlivnit.
S pozdravem
.... což není tak docela pravda, bo od března jsou známy problémy s dodávkou oceli i náhradních dílů, tedy se nelze odvolat na nepředvídatelné skutečnosti.
- 8. 6. přišla informace, že přívěs je připravený k odběru.
- 10. 6. ....sem si tam dojel, ukončil obchodní kontrakt, zahrabal na výjezdu a zmizel
Vcelku masakr. Už sem byl připravený odstúpiť od smlouvy, pokud by došlo k navýšení ceny a dle zákona požadovat kompenzaci.
Mezitým sa cca koncem května zdažily přívěsy o cca 10%, takže další mazec (s tým sem ale počítal, ale ne zas s tým, že budu čekať 3 měsíce ). Nakonec zajímavé zjištění, že 2 přívěsy, co si objednal na sklad, tj. VZ-33 B2 2700, zlevnil, takže aktuální cena s 13" koly + 10" kola by tak vyšla asik cca nastejno, co cena, kerú sem platil s 10" koly.
Mám-li hodnotiť přístup obchodu (Centrum Přívěsů Opava), tak fakt mazec a naprostý nezájem o zákazníka. Komunikace k hownu, laksní přístup a malý nebo žádný přehled o aktuálním stavu trhu.
Vozík je to ale krásný a nijak mi to nezkazil ani fakt neschopného překupníka.
Forester 2.0 SG Comfort 2003
Forester 2.0 SG Active 2003
Impreza combi 1,8 76kW, 1993 (zrušeno)
Forester 2.0 SG Active 2003
Impreza combi 1,8 76kW, 1993 (zrušeno)
-
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 4047
- Registrován: ned zář 06, 2009 7:00 pm
- Bydliště: Valašsko
- Kontaktovat uživatele:
Re: Přívěsy a vozíky - rady, zkušenosti, doporučení
Jako poděkování sem z vozíku odstranil šecky info o prodejci.
Další, co sem nepochopil, proč výrobce dává ovládání brzdy pod nápravu, dyž nad nápravů je místa habakuk a dole to tak edem snižuje výšku a je to na raně, takže první šutr to v klidu sejme.
Děcka majú z vozíku radost a Míša tam strávila kus večera než sa ju podařilo dostat dom ...ráno, jak uviděla vozík, zas hopi dovnitř a zkoumat dál
Další, co sem nepochopil, proč výrobce dává ovládání brzdy pod nápravu, dyž nad nápravů je místa habakuk a dole to tak edem snižuje výšku a je to na raně, takže první šutr to v klidu sejme.
Děcka majú z vozíku radost a Míša tam strávila kus večera než sa ju podařilo dostat dom ...ráno, jak uviděla vozík, zas hopi dovnitř a zkoumat dál
Forester 2.0 SG Comfort 2003
Forester 2.0 SG Active 2003
Impreza combi 1,8 76kW, 1993 (zrušeno)
Forester 2.0 SG Active 2003
Impreza combi 1,8 76kW, 1993 (zrušeno)
-
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 24528
- Registrován: ned bře 15, 2015 12:03 am
- Jméno a příjmení: Radek- šíma
- Bydliště: Valašsko
Re: Přívěsy a vozíky - rady, zkušenosti, doporučení
Tj teda ale kusanec. Ohledně martýrie dodání zboží, tak to holt teď je, čekám na skříň, v podobném stylu, oddalování, sliby padly, jsou nové a zase nové, holt nenaděláš nic, můžeš jen od smlouvy odstoupit, to by dle mě stejně nikdo neřešil a soudit se, to ne, to fakt nechci, s tím asi i každý počítá.
Míša je akční
Míša je akční
Forester 2.0 SG 2002
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 49492
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Přívěsy a vozíky - rady, zkušenosti, doporučení
Marku konec dobrý, všechno dobré. Hlavně, že je doma. Je to krásnej vlek !!
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
-
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 5204
- Registrován: stř zář 24, 2014 8:25 pm
- Jméno a příjmení: Petr Němec
- Bydliště: Beskydy
Re: Přívěsy a vozíky - rady, zkušenosti, doporučení
parádní vozík , takový bych taky chtěl
-
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 4047
- Registrován: ned zář 06, 2009 7:00 pm
- Bydliště: Valašsko
- Kontaktovat uživatele:
Re: Přívěsy a vozíky - rady, zkušenosti, doporučení
A eště kombinace s UTV. Je při tahání poznať, že je to těžké, ale ide to utlačiť aj na zpátečku do kopca. Testnu pak neco těžšího do kopca, tak sa uvidí, co pude s čím utáhnúť.
Edem je krátké oje, blbě umístěné klíny, nedá sa zatáhnúť ruční brzda na vozíku a pár dalších blbostí. Jeden držák na klín už sem eliminoval zadním pásem při cúvaní .....nic to nevydrží, ty plasty
Pro převoz řeziva do 5 m délky to bude velmi dobré, na 4 m je to naprosto skvělé a de to umístit tak, jak cu něť těžiště vozíku.
Uvidím, co další matroš....štěrk, kamenivo a především tedy technika. Mosím dodělať nájezdy a opěrné nohy dozadu, pro najetí techniky.
Až to bude, přidám foto. Nájezdy z Al nebo oceli sú finančně mazec, takže úkol je, udělat to poky možno zalevno, tj. zadara, co doma najdu.
Eště oměřím rozměry vozíku a šupnu to sem, bo reálně to je lepší, než co mi psali za odhady a taky ověřiť, estli to sedí, nebo kecajů.
Edem je krátké oje, blbě umístěné klíny, nedá sa zatáhnúť ruční brzda na vozíku a pár dalších blbostí. Jeden držák na klín už sem eliminoval zadním pásem při cúvaní .....nic to nevydrží, ty plasty
Pro převoz řeziva do 5 m délky to bude velmi dobré, na 4 m je to naprosto skvělé a de to umístit tak, jak cu něť těžiště vozíku.
Uvidím, co další matroš....štěrk, kamenivo a především tedy technika. Mosím dodělať nájezdy a opěrné nohy dozadu, pro najetí techniky.
Až to bude, přidám foto. Nájezdy z Al nebo oceli sú finančně mazec, takže úkol je, udělat to poky možno zalevno, tj. zadara, co doma najdu.
Eště oměřím rozměry vozíku a šupnu to sem, bo reálně to je lepší, než co mi psali za odhady a taky ověřiť, estli to sedí, nebo kecajů.
Forester 2.0 SG Comfort 2003
Forester 2.0 SG Active 2003
Impreza combi 1,8 76kW, 1993 (zrušeno)
Forester 2.0 SG Active 2003
Impreza combi 1,8 76kW, 1993 (zrušeno)
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 49492
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Přívěsy a vozíky - rady, zkušenosti, doporučení
Parádní !!
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
-
- Zkušený uživatel
- Příspěvky: 344
- Registrován: úte pro 17, 2019 1:11 pm
- Jméno a příjmení: Petr Janošík
- Bydliště: Kašperské Hory
Re: Přívěsy a vozíky - rady, zkušenosti, doporučení
Parádní souprava a vozík vypadá velmi dobře , myslím, že budeš spokojenej.
Subaru Impreza GT 200kw - víkendovka
Mercedes Benz E400 - 290kw
VW Touareg 3.0TDI - 165kw - pracant
Opel Manta B GT/E r.v.1980 - trocha "historie"
Polaris RZR Turbo
Mercedes Benz E400 - 290kw
VW Touareg 3.0TDI - 165kw - pracant
Opel Manta B GT/E r.v.1980 - trocha "historie"
Polaris RZR Turbo
-
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 4047
- Registrován: ned zář 06, 2009 7:00 pm
- Bydliště: Valašsko
- Kontaktovat uživatele:
Re: Přívěsy a vozíky - rady, zkušenosti, doporučení
Prvý věčí náklad.
Z domy do kopca na Čarták sem to táhnul na dvojku, takže to cosy aj vážilo, pak z kopca dolů, to sa jelo v klidu, bo to skvěle brzdí samo a zbytek po rovině. Cůvaní též bez problémů a pěkně hladce, dla potřeby. Z forestra je pěkný přehled a vozík je skvěle viděť v zrcátku, takže radosť s tým cůvať. Cůvaní do kopca ide též dobře, ale bez nákladu, bo to by bylo asik masakrální na spojku .
Vleze teho do vozíka fakt hromada.....šecko to poštípané a eště jakýsik zbytek ze zbylej hromady vedla. No a pěkně pečlivě uložené, aby sa to nehlo a vlezlo co najvěc.
A eště foto najdelšího nákladu z čerstvého smreka, 10m, cca 7m. a zbytek. Eště přidám UTV a traktor, až to naložim....to bude určitě taky zajímavé foto .
....eště sem zapomněl doplniť - to, co projede forestr SG, projede aj vozík, bo majú skorem stejnú šířku, takže poky už nekde šmrcnu zrcátkem, mosím opatrně, bo už je to blízko ku kraje vozíka, ináč nemosím něť strach a možu směle a rychle aj do úzkých mezer.
A rozdíl v rychlosti s prázdným vozíkem a bez je překvapivě malý a především o výkonu auta, bo vozík drží zatáčky moooc dobře a dyž už ně gumy kvičely na autě, vozík sa edem lehoučce vybočoval ze stopy a to spešej proto, že má dvě kola a nesedí obě stejně na cestě a jedno sa mosí v zatáčce dycinky trocha smýknúť.
Z domy do kopca na Čarták sem to táhnul na dvojku, takže to cosy aj vážilo, pak z kopca dolů, to sa jelo v klidu, bo to skvěle brzdí samo a zbytek po rovině. Cůvaní též bez problémů a pěkně hladce, dla potřeby. Z forestra je pěkný přehled a vozík je skvěle viděť v zrcátku, takže radosť s tým cůvať. Cůvaní do kopca ide též dobře, ale bez nákladu, bo to by bylo asik masakrální na spojku .
Vleze teho do vozíka fakt hromada.....šecko to poštípané a eště jakýsik zbytek ze zbylej hromady vedla. No a pěkně pečlivě uložené, aby sa to nehlo a vlezlo co najvěc.
A eště foto najdelšího nákladu z čerstvého smreka, 10m, cca 7m. a zbytek. Eště přidám UTV a traktor, až to naložim....to bude určitě taky zajímavé foto .
....eště sem zapomněl doplniť - to, co projede forestr SG, projede aj vozík, bo majú skorem stejnú šířku, takže poky už nekde šmrcnu zrcátkem, mosím opatrně, bo už je to blízko ku kraje vozíka, ináč nemosím něť strach a možu směle a rychle aj do úzkých mezer.
A rozdíl v rychlosti s prázdným vozíkem a bez je překvapivě malý a především o výkonu auta, bo vozík drží zatáčky moooc dobře a dyž už ně gumy kvičely na autě, vozík sa edem lehoučce vybočoval ze stopy a to spešej proto, že má dvě kola a nesedí obě stejně na cestě a jedno sa mosí v zatáčce dycinky trocha smýknúť.
Forester 2.0 SG Comfort 2003
Forester 2.0 SG Active 2003
Impreza combi 1,8 76kW, 1993 (zrušeno)
Forester 2.0 SG Active 2003
Impreza combi 1,8 76kW, 1993 (zrušeno)
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 49492
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Přívěsy a vozíky - rady, zkušenosti, doporučení
Skvěle !!
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
-
- Zkušený uživatel
- Příspěvky: 307
- Registrován: pon úno 19, 2018 9:36 pm
- Jméno a příjmení: Martin Byrtus
- Bydliště: Stará Ves u Rýmařova
Re: Přívěsy a vozíky - rady, zkušenosti, doporučení
Tak jsem se konečně taky rozhoupal a pomocník je taky doma.
https://www.vezeko.cz/cs/privesy-a-nast ... rio-b-13-2
Jen jsem počkal na nějakou akci v současném raketovém trendu zdražování čehokoliv.
malý edit: konečně vidím vozík ve špíglech
https://www.vezeko.cz/cs/privesy-a-nast ... rio-b-13-2
Jen jsem počkal na nějakou akci v současném raketovém trendu zdražování čehokoliv.
malý edit: konečně vidím vozík ve špíglech
Subaru XV 1,6i - S ES Comfort Lineartronic MY20
Subaru Forester SJ 2.0i 6MT MY18
Subaru Forester SJ 2.0i 6MT MY18
-
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 4047
- Registrován: ned zář 06, 2009 7:00 pm
- Bydliště: Valašsko
- Kontaktovat uživatele:
Re: Přívěsy a vozíky - rady, zkušenosti, doporučení
Pěkný přívěs. Mám o kúšček užší a nebrzděný od agadosu a plná spokojenosť a ta brzda tam pro věčí náklad fakt chybí. Edem ty ceny sú včilej fakt masakr.
VZ-33 co mám už je za cca 112 tis.... letí to rychlo a eště to pude nahoru. Mě na tem sere ta brzda umístěná pod nápravu - žádné logické vysvětlení sem nenašel, proč to nedať nad nápravu, bo místa tam je habakuk
Přidávám foto přívěsu se sunem na pásoch s radlicú. Je to sakra těžké (UTV má cca 850 kg) a navrch na chalupu k hoře sem to jel na asfaltové cestě (šutr stříknutý asfaltem) za jedna redukovanú a při 5 tis. otáček. Moc rezervy už tam tedy nebylo, ale dal sem to už dvakráť. Ten kopec jezďá osobáky na jedničku (bez přívěsu), bo je to dlúhé a ani rozjetí nepomože, ani sa moc rozjeť nedá. Forest to dá samotný aj na dvojku redukovanú a motor si edem spokojeně brumlá. Dolu je to pak už naprostá pohoda, jak to pěkně brzdí. Nájezdy sem udělal z teho, co sem doma našel. Širší fošňa zrovna nebyla po ruce, takže je, co je. Na asfaltovej cestě je to také zajímavé, bo těžiště už je vysoko a bude třeba zjistiť, jak zatížiť tažné, aby to ideálně drželo stopu a stabilitu.
VZ-33 co mám už je za cca 112 tis.... letí to rychlo a eště to pude nahoru. Mě na tem sere ta brzda umístěná pod nápravu - žádné logické vysvětlení sem nenašel, proč to nedať nad nápravu, bo místa tam je habakuk
Přidávám foto přívěsu se sunem na pásoch s radlicú. Je to sakra těžké (UTV má cca 850 kg) a navrch na chalupu k hoře sem to jel na asfaltové cestě (šutr stříknutý asfaltem) za jedna redukovanú a při 5 tis. otáček. Moc rezervy už tam tedy nebylo, ale dal sem to už dvakráť. Ten kopec jezďá osobáky na jedničku (bez přívěsu), bo je to dlúhé a ani rozjetí nepomože, ani sa moc rozjeť nedá. Forest to dá samotný aj na dvojku redukovanú a motor si edem spokojeně brumlá. Dolu je to pak už naprostá pohoda, jak to pěkně brzdí. Nájezdy sem udělal z teho, co sem doma našel. Širší fošňa zrovna nebyla po ruce, takže je, co je. Na asfaltovej cestě je to také zajímavé, bo těžiště už je vysoko a bude třeba zjistiť, jak zatížiť tažné, aby to ideálně drželo stopu a stabilitu.
Forester 2.0 SG Comfort 2003
Forester 2.0 SG Active 2003
Impreza combi 1,8 76kW, 1993 (zrušeno)
Forester 2.0 SG Active 2003
Impreza combi 1,8 76kW, 1993 (zrušeno)