Volnoběžný ventil
-
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 24338
- Registrován: ned bře 15, 2015 12:03 am
- Jméno a příjmení: Radek- šíma
- Bydliště: Valašsko
Re: Volnoběžný ventil
Forester 2.0 SG 2002
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
-
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 24338
- Registrován: ned bře 15, 2015 12:03 am
- Jméno a příjmení: Radek- šíma
- Bydliště: Valašsko
Re: Volnoběžný ventil
Tak to mám já,jen ne také bílé,co to je sůl,či co?Já měl donedávna vše pod kapotou ještě původního zjevu,vše pod letitým prachem a blátem,ale tohleto fakt ne.
Forester 2.0 SG 2002
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
- RadekN
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 2412
- Registrován: stř úno 22, 2017 9:05 am
- Jméno a příjmení: Radek Novák
- Bydliště: Krupka u Teplic
Re: Volnoběžný ventil
Dával jsem to sem teda kvůli baterce Ford ). Ale bordel byl pozůstatek z Milovic.
- spm
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 22756
- Registrován: úte kvě 03, 2016 3:19 pm
- Jméno a příjmení: Jan Krajdl
Re: Volnoběžný ventil
To jsi to v Milovicích nechal v tý louži ležet týden, ne? A vůbec mě místní kazatelé baví, ze mě si dělají srandu, jak mám evropskou a ne asijskou verzi a pak si to tam namontují taky a ještě s blbě orientovanými póly
-
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 24338
- Registrován: ned bře 15, 2015 12:03 am
- Jméno a příjmení: Radek- šíma
- Bydliště: Valašsko
Re: Volnoběžný ventil
Taky proto to chtěl mnove ořezat
Forester 2.0 SG 2002
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
Re: Volnoběžný ventil
Je tenhle ventil u legacy EJ20 121kw? Podle internetu asi už ne a marně jsem po něm několikrát koukal
Subaru Legacy 2.0R 121kW '07
Mazda MX-5 1.8 107kW '01
Škoda Felicia 1.3MPi 50kW '98
-->https://voderamartin.rajce.idnes.cz/
Mazda MX-5 1.8 107kW '01
Škoda Felicia 1.3MPi 50kW '98
-->https://voderamartin.rajce.idnes.cz/
- mnov
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 7831
- Registrován: ned lis 24, 2013 6:54 pm
- Jméno a příjmení: Marek Novák
- Bydliště: Praha
Re: Volnoběžný ventil
Není tam, protože to má servem ovládanou škrtící klapku a tak není potřeba.
Forester 2004 2.0 MT LPG
Impreza 2004 2.0 AT
Impreza 2004 2.0 AT
-
- Nováček
- Příspěvky: 26
- Registrován: pon dub 08, 2019 9:25 pm
- Jméno a příjmení: Václav Sinkule
- Bydliště: Velichov
Re: Volnoběžný ventil
Zdarec ve spolek.
Mam na vas velkej dotaz.
Forestr SG r.v 05 92kW
Už delší dobu řeším problem s vysokým volnoběhem..ale ten je okolo 3tis otáček.To znamená ze i při jizde z kopce a brzdeni mi auto stale táhne.
Vyčistil jsem kompletně klapku a nepomohlo.Provedl jsem nastaveni klapky dle navodu a take nepomohlo.
Už nevim co bych mohl zkusit,a čím by to mohlo být.
Prosím vas o radu a vaše zkušenosti.
Díky
Mam na vas velkej dotaz.
Forestr SG r.v 05 92kW
Už delší dobu řeším problem s vysokým volnoběhem..ale ten je okolo 3tis otáček.To znamená ze i při jizde z kopce a brzdeni mi auto stale táhne.
Vyčistil jsem kompletně klapku a nepomohlo.Provedl jsem nastaveni klapky dle navodu a take nepomohlo.
Už nevim co bych mohl zkusit,a čím by to mohlo být.
Prosím vas o radu a vaše zkušenosti.
Díky
Subaru Forester SG rok 2004 manual, 92kW
- mnov
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 7831
- Registrován: ned lis 24, 2013 6:54 pm
- Jméno a příjmení: Marek Novák
- Bydliště: Praha
Re: Volnoběžný ventil
Tohle nějak nechápu, protože s nastavením klapky se nemá hýbat?madýlko píše:Provedl jsem nastaveni klapky dle navodu a take nepomohlo.
Forester 2004 2.0 MT LPG
Impreza 2004 2.0 AT
Impreza 2004 2.0 AT
-
- Nováček
- Příspěvky: 26
- Registrován: pon dub 08, 2019 9:25 pm
- Jméno a příjmení: Václav Sinkule
- Bydliště: Velichov
Re: Volnoběžný ventil
s nicim jsem nehybal,slo o zakladni nastaveni klapky po odpojeni baterie.Presny popis tu rozepisovat nemuzu protoze si ho takhle z hlavy nepamatuju,ale slo o zapnuti klicku do prvni polohy,vyckani,pak druha poloha atd..mnov píše: Tohle nějak nechápu, protože s nastavením klapky se nemá hýbat?
Subaru Forester SG rok 2004 manual, 92kW
- RadekN
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 2412
- Registrován: stř úno 22, 2017 9:05 am
- Jméno a příjmení: Radek Novák
- Bydliště: Krupka u Teplic
Re: Volnoběžný ventil
Nevím, jak moc je to častá závada nebo jsem měl jen nějakou specialtku ... Ale u mě osobně toto dělal klimakompresor. Nesepnul, i když si auto myslelo, že jo .. A tak vylítly otáčky nahoru i při brždění motorem ... Až když jsem kompresor sešteloval, byl klid.madýlko píše:Zdarec ve spolek.
Mam na vas velkej dotaz.
Forestr SG r.v 05 92kW
Už delší dobu řeším problem s vysokým volnoběhem..ale ten je okolo 3tis otáček.To znamená ze i při jizde z kopce a brzdeni mi auto stale táhne.
Vyčistil jsem kompletně klapku a nepomohlo.Provedl jsem nastaveni klapky dle navodu a take nepomohlo.
Už nevim co bych mohl zkusit,a čím by to mohlo být.
Prosím vas o radu a vaše zkušenosti.
Díky
- RadekN
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 2412
- Registrován: stř úno 22, 2017 9:05 am
- Jméno a příjmení: Radek Novák
- Bydliště: Krupka u Teplic
Re: Volnoběžný ventil
Nejdřív si zjisti, jestli kompresor spíná nebo ne. Pokud spíná, tak to dál neřeš a problém bude jinde . Jestli spíná zjistíš jednoduše pohledem - nastartuj, vypni klimu, otevři kapotu, zapni klimu, koukni na kompresor, vypni a znova zapni klimu atd atd. Když by se kompresor netočil a měl by se točit, lehce do něj zepředu drkni třeba klacíkem a pokud se roztočí, tak je problém potvrzen.