sima píše:
Tohle citroen uměl,stará xantie i C5.Ani po 20 letech v xantii nikdy nic nevrzalo,parádní měkčené matrjoše palubky,to se ví
Pěkné kola máš.
Možná ještě pomáhá hydroaktiv, ta kastle přece jen nedostává takový rázy a nemá se to jak pořádně rozvrzat
A díky Mě se nakonec ty subarácký líbily nejvíc z těch co jsem vybral.
Přílohy
Subaru Levorg GT Trend MY2017
ex Citroen C5 Break MY2001
ex Škoda Forman Solitaire
ex Tatra 613-3
ex Tatra 613-1
Na to jsem si taky vždy myslel,hydra si to auto doslova hýčká,má na tom nejspíš podíl,ale stěžejní bude volba materiálu,zpracování...si tedy myslím,páč i na omak u xantie to byl docela luxus.
Je dobré,že subaru umí taky pěkné kola
Martas
Subaru Outback 2.5 - MY 2002 - ex
Subaru Forestr 2.0D - MY 2010 - ex
Subaru Impreza Sport 2.0 - MY 2008 - ex
Subaru Impreza WRX STI 2.5 - MY 2011 - 12,8l
Subaru Forestr 2.0 XT - MY 2016 - 11,4l
O víkendu jsem měl nějaký pojížďky po okolí Plzně a zkoušel jsem jezdit na spotřebu. V sobotu Košutka-centrum-Vejprnice-Bory-Košutka-Loza-Košutka za 6,2l/100km, v neděli Košutka-Šlovice-Košutka za 7,5l/100km (dle PP). Je to ale fakt hrozně jemná práce s plynem a předvídavost. Rychlosti byly předpisové, brzdou jsem rozhodně nebyl. Je fakt, že v sobotu nebyl velký provoz a měl jsem kliku že jsem projel semafory relativně plynule. Start/stop vypínám vždy.
Přílohy
Subaru Levorg GT Trend MY2017
ex Citroen C5 Break MY2001
ex Škoda Forman Solitaire
ex Tatra 613-3
ex Tatra 613-1