BOXER DIESEL - zkušenosti s provozem

V této části bychom měli diskutovat o technických problémech, které nelze zařadit do konkrétní kategorie
Odpovědět
Uživatelský avatar
quickly
Místopředseda klubu
Místopředseda klubu
Příspěvky: 16151
Registrován: pát srp 14, 2009 12:00 am
Jméno a příjmení: Daniel Rychlý
Bydliště: Hradubice
Kontaktovat uživatele:

Re: BOXER DIESEL - zkušenosti s provozem

Příspěvek od quickly »

AndreaM píše: Nebo že by měli na OMV menší litr?
AndreaM, dehtový forestík má nádrž 64 litrů (benziňák má na 60 l )
quickly

Outback BS 2.5 MY19 Obrázek Outback BR 3.6R MY10 Obrázek

Legacy BR 2.0 MY15
ex Legacy BL SpecB AT 9.8 l/100 124 tkm
ex Forester SJ CVT 7.3 l/100 km 267 tkm
ex Forester SH 2.0D 6.7 l/100km 218 tkm
Uživatelský avatar
AndreaM
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 1906
Registrován: čtv zář 10, 2009 12:59 pm
Bydliště: Praha 10
Kontaktovat uživatele:

Re: BOXER DIESEL - zkušenosti s provozem

Příspěvek od AndreaM »

:690: čteči návodů, kapitola 12-5 ano vidím :670:
17 měsíců žiju v omylu :839: :839:
Subaru Outback 2,5 CVT MY2019 X Edition
Subaru Outback 2,5i CVT MY2014 Sport Line - prodáno
Subaru Forester 2.0D Comfort MY2010 Obrázek - prodáno
Uživatelský avatar
quickly
Místopředseda klubu
Místopředseda klubu
Příspěvky: 16151
Registrován: pát srp 14, 2009 12:00 am
Jméno a příjmení: Daniel Rychlý
Bydliště: Hradubice
Kontaktovat uživatele:

Re: BOXER DIESEL - zkušenosti s provozem

Příspěvek od quickly »

AndreaM píše::690: čteči návodů, kapitola 12-5 ano vidím :670:
AndreaM, návod si vozím v autě, abych mohl vytáhnout, až ho budu potřebovat :4690: , našel jsem to na stránkách C&K Subaru Brno

http://www.subarubrno.cz/subaru-foreste ... -parametry
quickly

Outback BS 2.5 MY19 Obrázek Outback BR 3.6R MY10 Obrázek

Legacy BR 2.0 MY15
ex Legacy BL SpecB AT 9.8 l/100 124 tkm
ex Forester SJ CVT 7.3 l/100 km 267 tkm
ex Forester SH 2.0D 6.7 l/100km 218 tkm
Uživatelský avatar
quickly
Místopředseda klubu
Místopředseda klubu
Příspěvky: 16151
Registrován: pát srp 14, 2009 12:00 am
Jméno a příjmení: Daniel Rychlý
Bydliště: Hradubice
Kontaktovat uživatele:

Re: BOXER DIESEL - zkušenosti s provozem

Příspěvek od quickly »

Dnes jsem se stavoval u pana Poláka v Subaru servisu a vzpomínal následující věci :
* podle papírů by měli měnit palivový filtr 1x za 60tkm, ale byli první, co to začali dělat po 45 tkm, ale díky kvalitě PHM to teď budou dělat po 30 tkm
* budou posílat podklady pro nové SW, protože CZ PHM ničí vstřiky
* mají pár aut s DPF problémem; je to např. auto z Broumova, které cestou do Náchoda není schopno vypálit filtr :839: (te´d neí schopno vyvinout 70 km/h díky povrchu); budou žádat úpravu SW pro DPFka, aby se pálilo při nižší rychlosti a menší zaplněnosti
* když spustí vypálení DPFka na dvoře servisu, tak mají všichni okolo sladko v puse :725: => pokud by to udělal někdo v uzavřeném prostoru, tak by to bylo na otravu (kdepak jsou ekologové :655: , chtěli by jich pár dát do té uzavřené místnosti, aby si to vyzkoušeli na vlastní kůži) => výsledný efekt není ekologicky šetrný :1774:
* většina problémů s motorem je v kvalitě PHM, většina úprav SW je kvůli CZ kvalitě PHM :666: , že i Poláci teď mají lepší kvalitu než my
quickly

Outback BS 2.5 MY19 Obrázek Outback BR 3.6R MY10 Obrázek

Legacy BR 2.0 MY15
ex Legacy BL SpecB AT 9.8 l/100 124 tkm
ex Forester SJ CVT 7.3 l/100 km 267 tkm
ex Forester SH 2.0D 6.7 l/100km 218 tkm
Uživatelský avatar
HonzaCZ
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 21979
Registrován: pát črc 31, 2009 12:00 am
Bydliště: Praha

Re: BOXER DIESEL - zkušenosti s provozem

Příspěvek od HonzaCZ »

Jak to tak čtu, tak by se páni ekologové měli místo o EURO x, katalyzátory, DPF a podobný nesmysly starat o kvalitu PHM!!! Jenže oni se starají! Přidávají biosračky, který ničej auta, ničej ovzduší (to už je prokázaný) a ničej i prostředí (všude hnusný řepkový pole).

EKOTERORISTA -> :gunhim:
SOLCtech
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) Obrázek [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
Uživatelský avatar
romik
Vášnivý uživatel
Vášnivý uživatel
Příspěvky: 1423
Registrován: pát led 22, 2010 9:48 pm

Re: BOXER DIESEL - zkušenosti s provozem

Příspěvek od romik »

quickly píše:Dnes jsem se stavoval u pana Poláka ........

* podle papírů by měli měnit palivový filtr 1x za 60tkm, ale byli první, co to začali dělat po 45 tkm, ale díky kvalitě PHM to teď budou dělat po 30 tkm ::-DD: HaHa, to se u Subaru CR konečně vzpamatovali, asi pan Neuman z oficiálního zastoupení nikdy nejezdil v autě na naftu, že objevuje ameriku a posouvá to svým dealerům. Pak to raději zákazníkům mění a ani jim to neřeknou, tak jako psala AndreaCZ, která o tom ani nevěděla. Všichni se staršíma čerpadlama CP minulé generaci s přepadem to dělají jaksi automaticky po 15/20 tis., a že by byli první :655: , je nás tady několik, co do dělají hned od počáku, co si diesel koupili.

* budou posílat podklady pro nové SW, protože CZ PHM ničí vstřiky Platí to samé co pro předcházející bod, hlavně že Ti minule radili, ať nepoužíváme aditiva. A co teda radí na zlepšení kvality nafty, to bych rád slyšel. :baseball:

* mají pár aut s DPF problémem; je to např. auto z Broumova, které cestou do Náchoda není schopno vypálit filtr :839: (te´d neí schopno vyvinout 70 km/h díky povrchu); budou žádat úpravu SW pro DPFka, aby se pálilo při nižší rychlosti a menší zaplněnosti To už měl řešit ten SW z léta

* když spustí vypálení DPFka na dvoře servisu, tak mají všichni okolo sladko v puse :725: => pokud by to udělal někdo v uzavřeném prostoru, tak by to bylo na otravu (kdepak jsou ekologové :655: , chtěli by jich pár dát do té uzavřené místnosti, aby si to vyzkoušeli na vlastní kůži) => výsledný efekt není ekologicky šetrný :1774:

* většina problémů s motorem je v kvalitě PHM, většina úprav SW je kvůli CZ kvalitě PHM :666: , že i Poláci teď mají lepší kvalitu než my No jenom se mi potvrzuje, že po 2 letech prodejů naftového boxeru nám oficiální zastoupení začne konstatovat stav, který u PSA/Ford/Peugeot a i u ostatních známe již několk let, no to je teda překvapení. :670:

No co k tomu dodat, asi dostali školení, jak se chovat k common railu, protože to čerpadlo a vstřiky není u subaru nic speciálního, to samé čerpadlo používají jiné automobilky a vstřiky jsou konstrukčně taktéž totožné, akorát kratší. Udělal jsem jenom dobře, že nepatřím pod křídla oficiálního zastoupení, je vidět, že neofiko dealeři školení v německu mají informace pro zákazníka na daleko vyšší úrovni.
romik
Subaru Forester 2.0i Comfort ES CVT MY18 Obrázek
Subaru Forester 2.0D Comfort MT MY09 EURO4 SW 22611AP207 Obrázek
Uživatelský avatar
hetzer
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 1785
Registrován: úte črc 28, 2009 12:00 am
Bydliště: u Prostejova

Re: BOXER DIESEL - zkušenosti s provozem

Příspěvek od hetzer »

quickly: nastartovani motoru v garazi byl uz za prvni republiky oblibeny zpusob sebevrazdy v "lepsi" spolecnosti
:sibenice:
'ach 'a' jIH yIt vegh ngech vo'
QIb vo' Hegh
jIH DichDaq taHvIp ghobe' mIghtaHghach vaD SoH 'oH tlhej jIH
Uživatelský avatar
HonzaCZ
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 21979
Registrován: pát črc 31, 2009 12:00 am
Bydliště: Praha

Re: BOXER DIESEL - zkušenosti s provozem

Příspěvek od HonzaCZ »

Tak hlavně servisy jsou vybaveny aktivníma odtahama výfukových splodin - s pružnou hadicí, která se dá k výfuku.
SOLCtech
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) Obrázek [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
Uživatelský avatar
mamut
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 1905
Registrován: pon črc 27, 2009 12:00 am
Jméno a příjmení: Lukáš
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: BOXER DIESEL - zkušenosti s provozem

Příspěvek od mamut »

HonzaCZ píše:Tak hlavně servisy jsou vybaveny aktivníma odtahama výfukových splodin - s pružnou hadicí, která se dá k výfuku.
Jenže když to použijou, tak pak nemaj tak příjemně sladko v puse :1824:
jediné světlo mého života, je světlo v ledničce

Subaru Impreza GT (1999) Obrázek
Fiat Ducato 3.0 CNG (2010) Obrázek
Uživatelský avatar
Albi
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 3143
Registrován: stř črc 29, 2009 12:00 am
Jméno a příjmení: Albert Němčík
Bydliště: Železná Ruda / Praha

Re: BOXER DIESEL - zkušenosti s provozem

Příspěvek od Albi »

tak tak, zajímavé jak chutná naleptaná sliznice :845:

ekologie je bezpochyby důležitý obor, ale je to něco jiného, než ten byznys a politika co se dneska pod tím skrývá :655:
Subaru Legacy 2.5 MT sedan '2004 | Kawasaki ZR-7S '2002 | Agados VZ-26 '2009 | Author A-RAY Plus '2008
EX: Subaru Legacy 2.2 MT kombi '1991 | Toyota Tercel 4WD kombi '1986 | Dacia 1310 TX sedan '1989
Uživatelský avatar
AndreaM
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 1906
Registrován: čtv zář 10, 2009 12:59 pm
Bydliště: Praha 10
Kontaktovat uživatele:

Re: BOXER DIESEL - zkušenosti s provozem

Příspěvek od AndreaM »

Klucí, k čemu je EGR VENTIL?

Dnes ráno po nastartování foryse mi zůstala svítit kontrolka diagnostiky motoru a systému řízení dynamických jízdních vlastností :655:

Zamířila jsem tedy hned do servisu, tam to smazali a řekli, že prý to hlásilo egr ventil. Žádného bližšího vysvětlení se mi nedostalo, jen prý když se to rozsvítí znovu, tak hned přijeďte.
Provedla jsem forýskovi něco??? :670:
Subaru Outback 2,5 CVT MY2019 X Edition
Subaru Outback 2,5i CVT MY2014 Sport Line - prodáno
Subaru Forester 2.0D Comfort MY2010 Obrázek - prodáno
Uživatelský avatar
HonzaCZ
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 21979
Registrován: pát črc 31, 2009 12:00 am
Bydliště: Praha

Re: BOXER DIESEL - zkušenosti s provozem

Příspěvek od HonzaCZ »

Při splnění určitých podmínek odvádí výfukové plyny zpět do sání. U dieselů se často zanáší sazema, takže je asi zanesenej... nebo může bejt zadřenej/zaseklej, to se taky stává. Buďto ti ho vyčistěj nebo vyměněj.
SOLCtech
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) Obrázek [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
Uživatelský avatar
quickly
Místopředseda klubu
Místopředseda klubu
Příspěvky: 16151
Registrován: pát srp 14, 2009 12:00 am
Jméno a příjmení: Daniel Rychlý
Bydliště: Hradubice
Kontaktovat uživatele:

Re: BOXER DIESEL - zkušenosti s provozem

Příspěvek od quickly »

HonzaCZ píše: U dieselů se často zanáší sazema
HonzoCZ, je to palivem nebo tím, že AndreaM jezdí hlavně město - krátké vzdálenosti. U mne je minimální vzdálenost 15 km v jednom zátahu a zatím se mi kontrolka nerozsvítila :655:
quickly

Outback BS 2.5 MY19 Obrázek Outback BR 3.6R MY10 Obrázek

Legacy BR 2.0 MY15
ex Legacy BL SpecB AT 9.8 l/100 124 tkm
ex Forester SJ CVT 7.3 l/100 km 267 tkm
ex Forester SH 2.0D 6.7 l/100km 218 tkm
Uživatelský avatar
HonzaCZ
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 21979
Registrován: pát črc 31, 2009 12:00 am
Bydliště: Praha

Re: BOXER DIESEL - zkušenosti s provozem

Příspěvek od HonzaCZ »

quickly píše:HonzoCZ, je to palivem nebo tím, že AndreaM jezdí hlavně město - krátké vzdálenosti. U mne je minimální vzdálenost 15 km v jednom zátahu a zatím se mi kontrolka nerozsvítila :655:
Může to bejt tim, že jezdí krátký trasy. Neber jako pravidlo, že se to musí stát, ale diesely jsou na to náchylný.
SOLCtech
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) Obrázek [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
Uživatelský avatar
mamut
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 1905
Registrován: pon črc 27, 2009 12:00 am
Jméno a příjmení: Lukáš
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: BOXER DIESEL - zkušenosti s provozem

Příspěvek od mamut »

Je to další EKOteroristickej výdobytek :fuckoff:
Zrovna tak jako filtr pevnejch částic je tohle další z nejčastějších závad u ropáků všeobecně...
jediné světlo mého života, je světlo v ledničce

Subaru Impreza GT (1999) Obrázek
Fiat Ducato 3.0 CNG (2010) Obrázek
Odpovědět

Zpět na „Všeobecná technická diskuse“