Legacy 2004 houpání
- spm
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 23054
- Registrován: úte kvě 03, 2016 3:19 pm
- Jméno a příjmení: Jan Krajdl
Re: Legacy 2004 houpání
Viskospojku? To je Spec B s manuálem?
Re: Legacy 2004 houpání
Nene, neni to spec B, je to automat.
Odesláno z mého SM-G950F pomocí Tapatalk
Odesláno z mého SM-G950F pomocí Tapatalk
- spm
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 23054
- Registrován: úte kvě 03, 2016 3:19 pm
- Jméno a příjmení: Jan Krajdl
Re: Legacy 2004 houpání
Tak tam viskospojka není, má to VTD...
Re: Legacy 2004 houpání
Aha, tak jsem si trochu nacetl a opravdu by tam nemela byt visco spojka. Pak tedy trochu ztracim duveru v AWD servis. Hmm
Odesláno z mého SM-G950F pomocí Tapatalk
Odesláno z mého SM-G950F pomocí Tapatalk
Re: Legacy 2004 houpání
Mluvili o visco spojce v souvislosti s tim, ze kdyz dam pri couvani kola do rejdu, tak se ozyva divne lupani/praskani od predniho kola. Kdyz jsem zkousel jezdit do kola popredu, tak se zda byt vse ok. Neprislo mi, ze by to nejak pribrzdovalo, kdyz jsem dal N. Radili, ze problem s kousnutym ventilem na visco spojce se pozna prave, kdyz auto jede z mirneho kopce pomalu na N, tak pri zatoceni zastavi. To se mi nepotvrdilo.
Co by tedy mohlo delat to lupani? Prijde mi to od PP kola, kde menili lozisko, ale dela to dal. Nekdy vubec, nekdy dost. Vzdy to je kdyz couvam z parkovaciho mista za studena. Jindy jsem to nazaznamenal.
Odesláno z mého SM-G950F pomocí Tapatalk
Co by tedy mohlo delat to lupani? Prijde mi to od PP kola, kde menili lozisko, ale dela to dal. Nekdy vubec, nekdy dost. Vzdy to je kdyz couvam z parkovaciho mista za studena. Jindy jsem to nazaznamenal.
Odesláno z mého SM-G950F pomocí Tapatalk
Re: Legacy 2004 houpání
Nojo, voni taky všichni všemu, co je mezi nápravama, říkaj viskospojka. To, že mluvili o ventilu, ale značí, že ví, co tam je, jenom tomu blbě říkaj.
To, co píšeš může bejt třeba homokineťák. Ale dost blbě se takovýhle "zvukový" věci diagnostikujou na dálku.
To, co píšeš může bejt třeba homokineťák. Ale dost blbě se takovýhle "zvukový" věci diagnostikujou na dálku.
SOLCtech
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
Re: Legacy 2004 houpání
Jo, to je dost pravdepodobny, ze to tak proste nazyvaji. Kazdopadne podle jejich navodu, jak to rozpoznat, mi to neprijde kousnuty. Kdyby ten ventil byl zasekly, tak to bude delat problemy pri bezne jizde, ne?
Odesláno z mého SM-G950F pomocí Tapatalk
Odesláno z mého SM-G950F pomocí Tapatalk
Re: Legacy 2004 houpání
Jel jsem jenom jednou s automatem se seklym ventilem a nebylo to teda ani VTD, ale jen MPT (spojka bez diferáku). A je to poznat na první pocit - znatelně to brzdí i v zatáčce třeba v 50 km/h. Když pojedeš na parkovišti třeba 10 km/h a zatočíš, tak to auto zastaví. Záleží teda, jak to moc je seklý, tady to bylo asi úplně. Při plnym rejdu na asfaltu s pískem je znatelně cejtit, jak 2 kola na střídačku prohrabávaj a celý auto se kroutí, pere se to, je to prostě poznat. Jestli to je jenom trochu, tak ale těžko soudit, jak se to bude chovat.
SOLCtech
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno