Jj, když jsem začínal jezdit s firemním automatem, podle toho jsem si to nejlíp pamatoval - nejlepší pomůcka!M a r c e l píše:D (Dopředu)
Jinak jak to vypadá, když auto řadí jako když šlapeš do hovna?
Jj, když jsem začínal jezdit s firemním automatem, podle toho jsem si to nejlíp pamatoval - nejlepší pomůcka!M a r c e l píše:D (Dopředu)
Mám s 5AT a CVT najeto dohromady 200 tkm (s MT 600 tkm) a na automat nedám dopustit. Parkování dělám zcela automaticky (parkuji před barákem v mírném kopečku, takže trénuji každý den) a šestihrnek má jen D nebo M, plečka stejně. Tím pádem u mne odpadá řazení D-3. U CVT jezdím "I" a na předjíždění používám double-kick-down, který jsem se naučil u šestihrnku. Hlavně v terénu je obsluha řazení perfektní.mnov píše:Podle toho co tu píšete, je obsluha AT mnohem složitější, než normálně řadit na MT.
Ahoj. Vlastně ohledně parkování mi šlo o tuto informaciVDC píše:Ještě k tomu používání polohy P a ručky, vždy by měla být použita ručka společně s P. Váha auta by neměla viset na blokačním kolíku. Vím, že na to spousta lidí sere, vrazí tam P, jako u manuálu kvalt a jdou od toho a nemusí se nic stát, ale není to dobře. Kouřit ve stohu se taky dá dlouhodobě a nemusí začít hořet.