TÝNKY KOMIK
-
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 24300
- Registrován: ned bře 15, 2015 12:03 am
- Jméno a příjmení: Radek- šíma
- Bydliště: Valašsko
Re: TÝNKY KOMIK
Já bych zase nestříkal motor wapkou,ale dobrá,nic se nestane.Taky bych ho neprojížděl hned po umytí,to už vůbec ne,když je čas,nejlépe je nechat vodu přirozeně odpařit,nechat to prostě stát,den-dva.Ale tak obojí je celkem jedno si myslím,ale proč se zpochybňuje následné ošetření WD to teda nevím,funguje to na kontakty dobře,říkejte si co chcete určitě jsou lepší co se týče dlouhodobější ochrany,ale tento funguje taky,není se čeho bát,naopak umí líp zatočit se rzí,oxidací a vlhkostí,než třeba kontaktol,to mám teda opravdu odzkoušeno.Jo a které kontakty stříkat?No ty na které se dostala voda a které jsou v dosahu a kam se ruka chce ohnout Případně na ten,který by fakt vyjímečně skrz mytí mohl zastávkovat.
Jinak u klasických motorů se vlhkost často dostávala ke svíčkám,pak následovalo vysušování.Nevím jak u boxeru,neslyšel jsem o tom,že by se to stávalo.
Jinak u klasických motorů se vlhkost často dostávala ke svíčkám,pak následovalo vysušování.Nevím jak u boxeru,neslyšel jsem o tom,že by se to stávalo.
Forester 2.0 SG 2002
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
- mnov
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 7827
- Registrován: ned lis 24, 2013 6:54 pm
- Jméno a příjmení: Marek Novák
- Bydliště: Praha
Re: TÝNKY KOMIK
Když to necháš stát tak ta voda se neodpaří a ještě k tomu v tom počasí co nyní panuje.sima píše:Já bych zase nestříkal motor wapkou,ale dobrá,nic se nestane.Taky bych ho neprojížděl hned po umytí,to už vůbec ne,když je čas,nejlépe je nechat vodu přirozeně odpařit,nechat to prostě stát,den-dva.
Jak bys to tedy čistil?
Forester 2004 2.0 MT LPG
Impreza 2004 2.0 AT
Impreza 2004 2.0 AT
-
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 24300
- Registrován: ned bře 15, 2015 12:03 am
- Jméno a příjmení: Radek- šíma
- Bydliště: Valašsko
Re: TÝNKY KOMIK
Voda se odpařuje vždy,tedy i při stání.Jo teď momentálně prší,však jsem taky psal,zda je možnost to nechat stát den dva,sorry,myslel jsem taky samozřejmě s ohledem na počasí.Čím bych to umyl?Nevím neviděl jsem ten motor před mytím,jestli byl zabahněn fest,tak možná vodou s minimálním tlakem.Jestli byl jen zašpiněn,nemyl bych ho vůbec.Ale psal jsem hlavně,že obojí teda vadit nebude,ani mytí ani projetí,jen nesouhlas s tím WD
Kámoš myl motor štětcem a techničákem,či benzínem,samozřejmě to nechal řádně odpařit,předtím sundal vodou to nejhorší,vypadal jak nový,ale já bych se k tomu nejspíš nedokopal.
Kámoš myl motor štětcem a techničákem,či benzínem,samozřejmě to nechal řádně odpařit,předtím sundal vodou to nejhorší,vypadal jak nový,ale já bych se k tomu nejspíš nedokopal.
Forester 2.0 SG 2002
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
- Mira
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 10645
- Registrován: úte srp 18, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Miroslav
- Bydliště: Poslední zatáčka před Vídní
Re: TÝNKY KOMIK
Tak na motor vždy Arvu, ne? Akorát nevim zda oplachovou (fialovou) nebo neoplachovou (zelená). Motor jsem myl naposled v žigulu. Neoplachovou, zelenou. Pouze se to natřelo štětkou a nechalo vyschnout.
Forester SG XT
ex Impreza 97 s baťohem
ex Impreza 97 s baťohem
-
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 24300
- Registrován: ned bře 15, 2015 12:03 am
- Jméno a příjmení: Radek- šíma
- Bydliště: Valašsko
Re: TÝNKY KOMIK
Arva,starý to styl a zázrak se taky dávala,ale zní to tak moc jako žíravě-žíravina,to bych měl obavy teprvá,doby žigulu jsou pryč,někdy musím říct bohužel,někdy zase bohu dík,nic holt není ideální Ale jinak dnešní arvu neznám,jen tu z dob dřevitých,tj tak před 30 lety,tatík ji v garáži samozřejmě měl.Vidíš to,trčím tam dodnes...Taky tam měl patnáctku žigula,neee a tomu nevadilo nic.
Forester 2.0 SG 2002
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
- draconis
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 5207
- Registrován: pon kvě 12, 2014 11:53 am
- Jméno a příjmení: Petr
- Bydliště: České Budějovice
Re: TÝNKY KOMIK
Přesně, já to dělám taky tak. Bohužel to spousta lidí chybně považuje bůhvíproč primárně za mazací přípravek. A to fakt není, resp. rozhodně ne kvalitní. Ale když je potřeba něco uvolnit nebo aby to natáhlo bordel, to potom jo...mnov píše:WD jen čistím, ale na mazací schopnosti jsem pesimistický.
Já jinak docela s oblibou používám na čištění a odmaštění čistič na brzdové kotouče. Funguje dobře na všechno, jen ne na kotouče... Resp. je to takové ošemetné, páč se to tím musí vyloženě prochcat tak, aby to spolu s tím i odteklo pryč. Otázkou je ve stísněných prostorech, kam to odteče. A pokud to nedejbože zůstane na kotouči, udělá to takovej parádní film hnusu a je to pak ještě horší. Na autě (ne mém) se mi to povedlo aplikovat, ale třeba na kole jsem tím dva kotouče dojebal tak, že jsem je musel vyměnit (ale bral jsem to jako poslední možnost, takže se nic nestalo).
Jj, Arva rozpustí všechno. Akorát mám obavu, že v dnešní EKO době se to snad už ani nedá koupit...?sima píše:Arva,starý to styl a zázrak
- M a r c e l
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 15410
- Registrován: pát úno 05, 2010 2:58 pm
- Jméno a příjmení: Martin Fabian
- Bydliště: Středozem B-)
- Kontaktovat uživatele:
Re: TÝNKY KOMIK
WDcko se treba na STARE zbrane s drevenymi pazbymi NEDOPORUCUJE, pac jak vytesnuje vodu, tak "vysusuje" drevo a to pazbam nedela dobre, na svoje stary kvery (kresadlovka, jehlovka, 1 a 2 WW) pouzivam KONKOR na hrubou ocistu, no a na osetreni dreva lneny olej.
nicmene na motoru bych se asi bal, ze to bude chytat prach a smrdet na ohrivanych castech...
nicmene na motoru bych se asi bal, ze to bude chytat prach a smrdet na ohrivanych castech...
- mnov
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 7827
- Registrován: ned lis 24, 2013 6:54 pm
- Jméno a příjmení: Marek Novák
- Bydliště: Praha
Re: TÝNKY KOMIK
Lněný olej se včelím voskem používá synek na ošetření výkovků, ale dělá se to nějakým postupem za tepla. Výsledek je celkem pěkný, ale na motor asi ne.
Forester 2004 2.0 MT LPG
Impreza 2004 2.0 AT
Impreza 2004 2.0 AT
Re: TÝNKY KOMIK
Nuže podle dnešního "testu" není těsnění fouklý, v úterý zkusí kluci vyměnit termostat a vyčistit chladič....a uvidí se...
Komik začal vařit, to je oč tu běží...
Komik začal vařit, to je oč tu běží...
SUBARU IMPREZA WRX STi PRODRIVE <- SUBARU FORESTER SG 2.0 <- OPEL ASTRA G 1.6 CARAVAN <- OPEL ASTRA F 1.6 CARAVAN <- ŠKODA FORMAN <- ŠKODA RAPID 2X <- ŠKODA 105L
- mnov
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 7827
- Registrován: ned lis 24, 2013 6:54 pm
- Jméno a příjmení: Marek Novák
- Bydliště: Praha
Re: TÝNKY KOMIK
Vůbec nevím o co tu běží, ale pokud se to začalo najednou přehřívat, tak bych jako první zkontroloval rozvody. Termostat to může být, ale ještě jsem se s tím nesetkal, většinou zůstal otevřený. Ucpaný chladič by se asi neprojevil náhle.
Forester 2004 2.0 MT LPG
Impreza 2004 2.0 AT
Impreza 2004 2.0 AT
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 49130
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: TÝNKY KOMIK
Marku nemusí to tak být. Já jsem po výměně chladiče taky měnil termostat proto, že se nechtěl otevírat a teplota mi lezla nahoru. Asi záleží na jeho konstrukci.
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
Re: TÝNKY KOMIK
Marku rozvody jsou dělané před 25tis km, tak ty to snad nejsou...
Nevaří pořád, jen při ohřátém motoru a jízdě do kopce...dnes cestou z tunelu na Břevnov jsem zůstala v půlce kopce na chodníku, z topení ledový vzduch, teplota 118°, čekala jsem 15min než to kleslo abych mohla pokračovat...
Nevaří pořád, jen při ohřátém motoru a jízdě do kopce...dnes cestou z tunelu na Břevnov jsem zůstala v půlce kopce na chodníku, z topení ledový vzduch, teplota 118°, čekala jsem 15min než to kleslo abych mohla pokračovat...
SUBARU IMPREZA WRX STi PRODRIVE <- SUBARU FORESTER SG 2.0 <- OPEL ASTRA G 1.6 CARAVAN <- OPEL ASTRA F 1.6 CARAVAN <- ŠKODA FORMAN <- ŠKODA RAPID 2X <- ŠKODA 105L
-
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 2717
- Registrován: pon srp 26, 2013 2:38 pm
- Jméno a příjmení: Standa H.
- Bydliště: Šumperk/Ostrava
Re: TÝNKY KOMIK
Mě jednou na atmosféře praskla hadička co vede od víčka do expanzky, a tím jak si to nebylo schopné podtlakem natáhnout vodu do systému, tak to taky vařilo. Nouzově jsem na to použil Marcelovu univerzální opravnou sadu, než jsem hadici vyměnil. Ale jestli topení fungovalo, to nevím bylo léto. Ale nejspíš by to nemělo mít vliv na topení.
Subaru Impreza GG WRX EJ205 165kW 2003
Volvo V70 D5 120kW 2002
ex - Subaru Impreza GG EJ201 92kW 2001
Volvo V70 D5 120kW 2002
ex - Subaru Impreza GG EJ201 92kW 2001
-
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 1526
- Registrován: stř úno 11, 2015 11:11 am
- Jméno a příjmení: Vojtěch Myška
Re: TÝNKY KOMIK
A radiátor máš odvzdušněný?
Odesláno z mého EVOLVEO_StrongPhone_Q8_LTE pomocí Tapatalk
Odesláno z mého EVOLVEO_StrongPhone_Q8_LTE pomocí Tapatalk
exSubaru Justy '94 (1.2i, 9V, 55kW)
exSubaru Outback '05 (3.0R, 24V, 180kW)
No a teď budu chvíli jezdit Pažoutem
exSubaru Outback '05 (3.0R, 24V, 180kW)
No a teď budu chvíli jezdit Pažoutem
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 49130
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: TÝNKY KOMIK
Radiátor je součást okruhu. Ten se neodvzdušňuje odděleně. To je nepříjemná komplikace. Týnko nekoukala jsi, kolik vody je v expanzce, když ta teplota leze nahoru ? Měla by být v tu chvíli nad maximem a když je voda studená, tak dejme tomu na maximu, jak se natáhne zpět do systému.
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97