Impreza kategorie N1 a problémy s tím spojené ?

Inzeráty zakončené úspěšným prodejem/nákupem, které jejich majitel nevyžaduje smazat (prosíme o uvážlivé požadavky na smazání, pokud vlákna obsahují obecně užitečné informace). Inzeráty bez odezvy majitele starší jednoho roku.
vlk
Nováček
Nováček
Příspěvky: 18
Registrován: pát pro 09, 2016 9:30 am
Jméno a příjmení: Jiří Papáček
Bydliště: Polabí

Impreza kategorie N1 a problémy s tím spojené ?

Příspěvek od vlk »

Ahoj. Uvažuji o koupi Imprezy 2009 v kategorii N1.
Jaké jsou s tím spojené problémy?
Obsaditelnost je jen 4 osoby, s tím nemám problém.
Náklady a poplatky (dálniční známka, poplatek za evidenčku, převod, TK) jsou jako za osobní auto?
Musím vždy vozit zadní přepážku?
Lze administrativně odstranit zadní přepážku a nechat si auto změnit na OA?
Díky moc.
Vlk (Jirka)
Uživatelský avatar
VDC
Předseda klubu
Předseda klubu
Příspěvky: 48967
Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: Impreza kategorie N1 a problémy s tím spojené ?

Příspěvek od VDC »

Přesunul jsem vlákno do správného tématu a přejmenoval jsem ho.

Odesláno z mého P01W pomocí Tapatalk
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
Uživatelský avatar
mnov
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 7814
Registrován: ned lis 24, 2013 6:54 pm
Jméno a příjmení: Marek Novák
Bydliště: Praha

Re: Impreza kategorie N1 a problémy s tím spojené ?

Příspěvek od mnov »

Poplatky jsou stejné jako za osobní auto. Přepážku lze demontovat. Vrátit se na kategorii osobní nelze.
Od letoška platí pro N1 značka Zákaz vjezdu nákladních automobilů. 8()
Forester 2004 2.0 MT LPG
Impreza 2004 2.0 AT
Liion
Uživatel fóra
Uživatel fóra
Příspěvky: 155
Registrován: pon srp 18, 2014 2:37 am

Re: Impreza kategorie N1 a problémy s tím spojené ?

Příspěvek od Liion »

Poplatky na Stk nemusi byt stejne jako za osobni auto - vlastni zkusenost (forester SG N1).
Prestavba zpet na osobni auto je pry mozna, nicmene nelze zvednout obsaditelnost zpet na 5 mist takze ucelnost ci vyhodnost prestavby je dost dikutabilni...
Forester MY 2007 2.0X 116kw MT
ex - Leone kombajn '88 1.8i - FullTime
Uživatelský avatar
mnov
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 7814
Registrován: ned lis 24, 2013 6:54 pm
Jméno a příjmení: Marek Novák
Bydliště: Praha

Re: Impreza kategorie N1 a problémy s tím spojené ?

Příspěvek od mnov »

S tím poplatkem na STK tomu věřím, ale tam kam chodím já to mají stejné.
Ještě mi tak napadá, když jsem to kupoval tak mi na evidenční prohlídce bylo řečeno, že u nich bych STK neprošel, protože to nemá demontovaný pátý bezpečnostní pás. Tak jsem potom šel na STK jinam. :-)
Forester 2004 2.0 MT LPG
Impreza 2004 2.0 AT
Uživatelský avatar
Mira
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 10623
Registrován: úte srp 18, 2009 12:00 am
Jméno a příjmení: Miroslav
Bydliště: Poslední zatáčka před Vídní

Re: Impreza kategorie N1 a problémy s tím spojené ?

Příspěvek od Mira »

vlk píše:Ahoj. Uvažuji o koupi Imprezy 2009 v kategorii N1.
Jaké jsou s tím spojené problémy?
Obsaditelnost je jen 4 osoby, s tím nemám problém.
Náklady a poplatky (dálniční známka, poplatek za evidenčku, převod, TK) jsou jako za osobní auto?
Musím vždy vozit zadní přepážku?
Lze administrativně odstranit zadní přepážku a nechat si auto změnit na OA?
Díky moc.
Vlk (Jirka)
Jediná nevýhoda bude ten zákaz vjezdu. Jinak se vše odvíjí od celkové hmotnosti. tzn. do 3,5 tuny. Přepážku vozit nemusíš a auto ani nejde přetypovat zpět, takže administrativu neřeš - nemusíš. A pokud ti nevadí 4 místa, nemáš žádný problém. Jen pozor na neználky, nebo oblbovače co ti tvrdí, že musíš platit jak za náklaďák, zejména pojišťováky. Pokud ti na STK budou tvrdit něco jinýho, pošli na ně rovnou ČOI-ku, seberou jim oprávnění a patřičně ocení pokutou, platí totiž je N1 = M1 - platí pro ně stejné podmínky. Pokud vám někde na STK něco takového řekli, nechte si to dát písemně, myslím, že by se na tom následně dalo něco trhnout. To myslím mohu zaručit, do rodiny brzy přibude i právník. ;-D
Forester SG XT
ex Impreza 97 s baťohem
Uživatelský avatar
Rexcor
Uživatel fóra
Uživatel fóra
Příspěvky: 171
Registrován: sob led 29, 2011 2:38 pm
Bydliště: Pardubice

Re: Impreza kategorie N1 a problémy s tím spojené ?

Příspěvek od Rexcor »

No souhlasim s tim ze poplatky by se nijak nemely lisit.
Nesouhlasil bych s tim, ze prepazku nemusis vozit. Je namontovana odbornou firmou a vymontovani je povazovane za prestavbu...aspon tak se to obvykle uvadi. Takze nam to nikdy nikdo nekontroloval. Jen kdyby Ti chteli delat problem.

Prestavba je u nekterych aut slozitejsi a hlavne drazsi...je otazka jak u techto modelu. Ja to ted resim pro Santa Fe SM a neni to problem. Ale tam se nemenil pocet sedacek. Takze u Imprezy to treba skutecne nepujde.

Jedina velka nevyhoda je ten zakaz vjezdu. Ale zase by Te nekdo musel kontrolovat a Impreza nevypada jako dodavka. :-)

Odesláno z mého SM-G800F pomocí Tapatalk
R19 Cabrio 1,8 65kw
Subaru Legacy Outback 3.0 H6 LPG sekvenční


Subaru Legacy Outback 3,6 -řídí Clay
Subaru Legacy kombi 2.0 D
Hyundai Santa Fe 2.7 V6 LPG sekvenční
Hyundai Santa Fe 2.4 LPG sekvenční Prodáno
R19 1,8 16V 99kw Prodáno
vlk
Nováček
Nováček
Příspěvky: 18
Registrován: pát pro 09, 2016 9:30 am
Jméno a příjmení: Jiří Papáček
Bydliště: Polabí

Re: Impreza kategorie N1 a problémy s tím spojené ?

Příspěvek od vlk »

Ahoj. Děkuji všem za rady. Adminovi se omlouvám za špatné zařazení.
Nakonec jsem bohužel vyhlédnutou Imprezu nekoupil. Ona přepážka nebyla vůbec k dispozici. A bez ní při EK i TK neprojdu - jedině nechat za 2500,- na úřadě jí vyškrtnout z TP, ale kategorie v TP prý změnit nejde. Mnou vyhlédnuta Impreza byla zjevně jak nová (exteriér, interiér, zavazadelník atd), nicméně hlásila závažnou chybu motoru jak na palubce tak 3 závažné chyby po připojení na námi přinesenou diagnostiku. A prodejce nabídl jen nepatrnou slevu. Takže hledám dál.
Uživatelský avatar
VDC
Předseda klubu
Předseda klubu
Příspěvky: 48967
Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: Impreza kategorie N1 a problémy s tím spojené ?

Příspěvek od VDC »

Vlku v pohodě, neomlouvej se. Přeji větší štěstí při dalším hledání. =)
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
vlk
Nováček
Nováček
Příspěvky: 18
Registrován: pát pro 09, 2016 9:30 am
Jméno a příjmení: Jiří Papáček
Bydliště: Polabí

Re: Impreza kategorie N1 a problémy s tím spojené ?

Příspěvek od vlk »

Takže jsem zatím nevybral ani jednu Imprezu (ESA a AAA - obě měly závažné technické problémy). Pokračuji v hledání. Velký výběr zatím není. Jedu se podívat na Legacy 2,0 D. Vzhledem k předpokladu malého nájezdu km (cca 6000 ročně) zatím vybírám benzín. Toto Subaru nebude rodinné auto, proto hledám rozumnou ojetinu. A třeba Legacy v benzínu moc není. Byl by pro mne D motor vhodný? Jak je to s výdrží a náklady na D motor? Díky moc. Vlk (Jirka)
Uživatelský avatar
spm
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 22545
Registrován: úte kvě 03, 2016 3:19 pm
Jméno a příjmení: Jan Krajdl

Re: Impreza kategorie N1 a problémy s tím spojené ?

Příspěvek od spm »

No, popravdě nebyl... důvod, proč je tolik naftových a benzinové skoro žádný je právě ten, že ty nafty se celkem dost rozpadají. Konkrétně naftové motory až nějak od roku 2013, možná část 2012 jsou relativně ok, u těch dřívějších ten motor nejspíš padne a budeš schánět jiný. V kombinaci s tím předpokládaným nájezdem bych na tu naftu nekoukal vůbec.
Subaru Outback BH 3.0 H6 Obrázek
Subaru Libero SDX Obrázek
Hyundai i20 1.2 2012 Obrázek
Volkswagen Transporter T4 Syncro 2.5TDI R5 Obrázek
Uživatelský avatar
Mareka
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 2591
Registrován: čtv bře 24, 2011 8:25 pm
Jméno a příjmení: Marek
Bydliště: Ostrava

Re: Impreza kategorie N1 a problémy s tím spojené ?

Příspěvek od Mareka »

Již zde tisíckrát probírané téma: Subaru diesly do rv 2011 nebrat určitě (nepovedl se a výměna polomotoru za desítky tisíc je prakticky jistá věc), pokud máš tak malý nájezd tak snad naftu ani neřeš jako variantu (kvalita nafty, DPF, vstřiky....) - prostě co ušetříš na palivu, vrazíš do servisu (a ještě budeš naštvaný že se to kazí a jsi furt bez auta).
Forester XT 2.5 EcuTek 1 (06), ex Forester XT 2.0 EcuTek 2 (02), Forester 2.0 (99)
Uživatelský avatar
Levap
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 2230
Registrován: ned říj 04, 2009 10:00 pm
Bydliště: Roztoky

Re: Impreza kategorie N1 a problémy s tím spojené ?

Příspěvek od Levap »

Bylo by fajn doplnit vlakno o podezrelych aitech, jestli jsou na prodej Subaru se zavaznymi chybami motoru.

Diky

... by Tapatalk
Obrázek
Impreza 2.0 MY18
vlk
Nováček
Nováček
Příspěvky: 18
Registrován: pát pro 09, 2016 9:30 am
Jméno a příjmení: Jiří Papáček
Bydliště: Polabí

Re: Impreza kategorie N1 a problémy s tím spojené ?

Příspěvek od vlk »

Díky za odpovědi. Pokračuji v hledání už jen benzínového motoru ideálně s manuální převodovkou. Zatím velký výběr není.
Subaru s hlášením závažných chyb na námi přinesené diagnostice:
Impreza 2,0R - 2009 - 81583 km = 200 000,- CZK (dokonce svítí i chyba na palubní desce) - prodejce zdůvodňuje výměnou baterie
Impreza 2,0i - 2010 - 45047 km = 190 000,- CZK (skutečný rok výroby je 2008)
emve
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 1585
Registrován: čtv dub 07, 2011 9:57 pm

Re: Impreza kategorie N1 a problémy s tím spojené ?

Příspěvek od emve »

Závažná chyba motoru je v tvé terminologii svítící check engine ?
ex MY2015 Subaru WRX STI
ex MY2006 Mitsubishi Lancer Evolution VIII
ex MY2000 Subaru Impreza GT
ex MY2001 Impreza WRX RS
Zamčeno

Zpět na „Ukončené inzeráty (archiv)“