STK 2016 - informace, zkušenosti
- Mira
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 10646
- Registrován: úte srp 18, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Miroslav
- Bydliště: Poslední zatáčka před Vídní
Re: STK 2016 - informace, zkušenosti
Kontrolujou důsledně povinnou výbavu? Přiznám se, že pojistky mám, ale nevím kde. S žárovkama jsem na tom stejně. H4 mám asi 6, ale ostatní ... A co výstražná znamení? Protože troubím často, troubím rád a proto mi teď klakson sotva sýpe, natož aby trubil. Co kontrola světel? Asi navštívím vedlejší obchod s autodílama, protože lékarnička je taky po životnosti a vesta je bez CE. Se světlama někam zajedu ať je seřídí, pak zbývá jen ten klaskson. Aleši, čteš to tady? :845:
Forester SG XT
ex Impreza 97 s baťohem
ex Impreza 97 s baťohem
- PetrC
- Zkušený uživatel
- Příspěvky: 510
- Registrován: ned čer 02, 2013 10:11 am
- Jméno a příjmení: Petr Celnar
- Bydliště: Bučovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: STK 2016 - informace, zkušenosti
Nevím jek je to teď ale mě nikdy povinou výbavu nekontroloval (i když ji mám), jen se zeptal jestli ju mám, tak řikám že jo. Klakson bys měl radši pořídit, aspoň budeš slyšet. Světla ti seřídí i přímo na STK při kontrole, pokud bude ochotnej nebo pokud bude vědět jak.
1996 R33 Skyline GT-R V-spec [490 HP/650 N·m]
MY96 SUBARU IMPREZA WRX STi Type RA Version II DCCD - JDM [275 HP/319 N·m] - SOLD
v rodině:
MY96 SUBARU IMPREZA GT 555 [300 HP/350 N·m] - na nukleární pohon
MY06 SUBARU FORESTER 2.5XT [230 HP/320 N·m]
MY96 SUBARU IMPREZA WRX STi Type RA Version II DCCD - JDM [275 HP/319 N·m] - SOLD
v rodině:
MY96 SUBARU IMPREZA GT 555 [300 HP/350 N·m] - na nukleární pohon
MY06 SUBARU FORESTER 2.5XT [230 HP/320 N·m]
- Špejlík
- Vášnivý uživatel
- Příspěvky: 852
- Registrován: sob lis 28, 2015 3:00 pm
- Jméno a příjmení: Honza Nesládek
- Bydliště: Kolín
Re: STK 2016 - informace, zkušenosti
Podle mé zkušenosti to je první, co dělaj. Jedeš na halu, svitíš, blikáš, mlhovkuješ a troubíš.
Výbavu je možná mít ok i pro vlastní.klid, což?
A seřízení světel skutečně udělají oni.
Ale dej si pozor, mě u volva kdysi utrhli ten ladící šroub, já si toho nevšiml a zjistil jsem to, až když jsem jel v noci a neviděl na 5 metrů. Nikdo samozřejmě nic nevěděl a za nic nemohl a já kupoval za deset nové světlo.
Výbavu je možná mít ok i pro vlastní.klid, což?
A seřízení světel skutečně udělají oni.
Ale dej si pozor, mě u volva kdysi utrhli ten ladící šroub, já si toho nevšiml a zjistil jsem to, až když jsem jel v noci a neviděl na 5 metrů. Nikdo samozřejmě nic nevěděl a za nic nemohl a já kupoval za deset nové světlo.
Odepsáno Macem...
- Mira
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 10646
- Registrován: úte srp 18, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Miroslav
- Bydliště: Poslední zatáčka před Vídní
Re: STK 2016 - informace, zkušenosti
Tak jsem v klidu. Vše potřebný jsem nakonec našel, pouze nová lékarnička za 2 kila (platnost do 5/2016 :655: ) a povrtat se v troubení. Nebo budu jezdtit s trubkou po ruce, tu mám a troubit ještě malinko taky umim.
Forester SG XT
ex Impreza 97 s baťohem
ex Impreza 97 s baťohem
- Mira
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 10646
- Registrován: úte srp 18, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Miroslav
- Bydliště: Poslední zatáčka před Vídní
Re: STK 2016 - informace, zkušenosti
Nejvíc cvičená byla C-dur, ale D-dur taky zvládnu. Nejhorší jsou mollový.
Forester SG XT
ex Impreza 97 s baťohem
ex Impreza 97 s baťohem
Re: STK 2016 - informace, zkušenosti
koukni dovnitř,Mira píše:Tak jsem v klidu. Vše potřebný jsem nakonec našel, pouze nová lékarnička za 2 kila (platnost do 5/2016 ) a povrtat se v troubení. Nebo budu jezdtit s trubkou po ruce, tu mám a troubit ještě malinko taky umim.
měl jsem platnost všeho delší než bylo uvedeno na obalu...
Subaru Legacy BL, H6, 2005
- Mira
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 10646
- Registrován: úte srp 18, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Miroslav
- Bydliště: Poslední zatáčka před Vídní
Re: STK 2016 - informace, zkušenosti
Jo, kukal jsem. 2 měsíce prošlá. Teď mám klid do roku 2020. Pokud to ovšem několikrát opět nezmění.
Forester SG XT
ex Impreza 97 s baťohem
ex Impreza 97 s baťohem
Re: STK 2016 - informace, zkušenosti
Tak, STK provedena, můžeme zase 2 roky s Forejsem drandit!! Supéér. Měl jsem to sice "pojištěno", ale i bez "pojistky" by prošel. Zjištěny pouze lehké závady týkající se koroze, což do zimy snad vyřeším.
Jinak můžu říct, že oproti letům minulým hrůza hrůzoucí co se týče času. Dřív jsem přijel, nahlásil se a zaplatil na recepci, chvíli poseděl a počkal na technika. Technik si převzal auto a buď jsem mohl jít s autem, nebo si číst na recepci. Za bratru 20-30min bylo hotovo. Dneska jsem tam čekal od půl osmé a odjížděl jsem před desátou.... :fuckoff: Auto muselo být na lince min. 35min., jinak tlačenky, kámoši a kámoši kámošů...
Ale proti laděnému výfuku a "asi" více zatmaveným předním oknům technik nic nenamítal.
Jinak můžu říct, že oproti letům minulým hrůza hrůzoucí co se týče času. Dřív jsem přijel, nahlásil se a zaplatil na recepci, chvíli poseděl a počkal na technika. Technik si převzal auto a buď jsem mohl jít s autem, nebo si číst na recepci. Za bratru 20-30min bylo hotovo. Dneska jsem tam čekal od půl osmé a odjížděl jsem před desátou.... :fuckoff: Auto muselo být na lince min. 35min., jinak tlačenky, kámoši a kámoši kámošů...
Ale proti laděnému výfuku a "asi" více zatmaveným předním oknům technik nic nenamítal.
Subaru Legacy wagon 2.0 R 121kW "sociál" MY06
Subaru Forester SF 90kW MY98
Subaru Forester SF 90kW MY98
Re: STK 2016 - informace, zkušenosti
Zdravím,
potřeboval bych radu, jak řešíte měření brzd s permanentní 4x4 s manuální převodovkou.
Před chvíli mě kluci z AWD ujistili, že na brzdové válce nesmí permanent 4x4 s manuálem. Ať si prý nechám podepsat papír, že v případě poškození mi zaplatí 35 litrů za opravu (u Forejse jsem už právě mezinápravu měnil při 75 tkm). S tim mě ale, předpokládám, vyfakují.
Zatím jsem to řešil tak, že s STIčkem mi zajišťoval STK servis. S dalšíma autama je to vždycky o tom, že se tam s nima o tom dohaduju, oni na mě civí jak zjara, co prý po nich chci. A je to o technikovi, na kterého narazím (většinou jezdím do Prahy-Horních Měcholup). Časově to mám teď napjaté, takže se mi ještě nechce ztrácet čas a nervy na STK.
Víte o nějaké "rozumné" STK v Praze, kde buď ostatní kola podloží "vozíčky s kolečky" nebo to "změří jinak"?
Dík za odpovědi/rady.
potřeboval bych radu, jak řešíte měření brzd s permanentní 4x4 s manuální převodovkou.
Před chvíli mě kluci z AWD ujistili, že na brzdové válce nesmí permanent 4x4 s manuálem. Ať si prý nechám podepsat papír, že v případě poškození mi zaplatí 35 litrů za opravu (u Forejse jsem už právě mezinápravu měnil při 75 tkm). S tim mě ale, předpokládám, vyfakují.
Zatím jsem to řešil tak, že s STIčkem mi zajišťoval STK servis. S dalšíma autama je to vždycky o tom, že se tam s nima o tom dohaduju, oni na mě civí jak zjara, co prý po nich chci. A je to o technikovi, na kterého narazím (většinou jezdím do Prahy-Horních Měcholup). Časově to mám teď napjaté, takže se mi ještě nechce ztrácet čas a nervy na STK.
Víte o nějaké "rozumné" STK v Praze, kde buď ostatní kola podloží "vozíčky s kolečky" nebo to "změří jinak"?
Dík za odpovědi/rady.
Re: STK 2016 - informace, zkušenosti
jatros> Nevím, jak to mají u vás, ale když jsem byl na STK ve Zlíně, tak si ty měřící válce rozpojil a měřil každé kolo zvlášť. A ani jsem ho na to nemusel upozorňovat. Takže zřejmě záleží na vybavení a hlavně na technikovi.
Subaru Forester SG 2.0 92kW MT MY05
Subaru Forester SF 2.0 90kW MT MY98
Subaru Forester SF 2.0 90kW MT MY98
-
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 4156
- Registrován: pát zář 09, 2011 8:39 am
- Bydliště: Jemnice, Vysočina
Re: STK 2016 - informace, zkušenosti
Hlavně na technikovi, protože když to tam bude trápit a bude mu to z válců vyskakovat, tak je to blbec.
jatros> nebo to dej do BA a oni ti STK udělají tam kam jezdí se všemi auty, dělají jich několik měsíčně
jatros> nebo to dej do BA a oni ti STK udělají tam kam jezdí se všemi auty, dělají jich několik měsíčně
Ex:Subaru Outback 3,0R AT Comfort Navi MY 2007.... srdcovka a moc mě bavíl, budu vzpomínat
Nyní: BMW 330xd AT
Nyní: BMW 330xd AT
Re: STK 2016 - informace, zkušenosti
Řešilo se to už několikrát. Někdy to bylo až vědecký pojednání co se může a nemůže stát atd. Moje zkušenost je taková, že na jedné STK mi s legem na válce nejel protože se sám ptal, jestli je to trvalá 4-kolka a řekl, že to jen projede po dvoře. Podruhý na jiné STK mi řekl, že to není problém, že to nastaví (asi v systému válců). Když jsem byl teď s foresterem (zase na jiné STK), tak nic neříkal, jen že byly nesouměrný zadní brzdy, ale že to nějak vyřešil. Nebylo moc času to řešit. Každopádně Forejs jede, neskáče, nekřupe takže snad OK. Oni vědí. Pokud to fakt není nějaký přiožralý tupý hovado tak si myslím, že je to bezpečný. Každopádně je asi dobrý technika upozornit, že je to trvalá 4-kolka, protože se může stát, že si to neuvědomí když tam má denně kvanta předohrabů a když už tam přijede nějaká "4-kolka", tak je to haldex... četl jsem nějakou jejich vyhlášku co a jak na STK mají kontrolovat a u brzd tam bylo psáno, že pokud nemůžou změřit účinnost brzd na válcích, tak technik provede test brzd jízdní zkouškou.
Subaru Legacy wagon 2.0 R 121kW "sociál" MY06
Subaru Forester SF 90kW MY98
Subaru Forester SF 90kW MY98
-
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 1862
- Registrován: pon srp 10, 2015 3:37 pm
- Bydliště: Hradec Králové
Re: STK 2016 - informace, zkušenosti
Mě se po nájezdu na válce mechanik zeptal: "To je trvalá čtyřkolka že jo?". Když jsem mu to potvrdil, řekl: "Tak to musíme přepnout" ... myšleno stroj.
Forejs SG, 11/03, 2.0 92kW + nové LPG.
Re: STK 2016 - informace, zkušenosti
A proc je na tom hladex jinak? Kdyz se zadni kola netoci, tak (aspon si to myslim) se sepne spojka a zacne posilat na zadek vykon. Cekal bych, ze ta spojka bude jeste haklivejsi nez mezinaprava ...
Prodáno: BMW 340i xDrive Touring, ZF automat, LCI (7/2015)
Největší ostuda značky subaru: Subaru Legacy 2.0D, MT, MY08-09 ... první motor umřel v 64.000 km, druhý po 3.000 km a třetí vykázal znaky smrtelnosti po 35.000 km
Prodáno: Saab 9-3 2.8T Turbo X SportCombi (2008)
Prodáno: Subaru Impreza STI, Type R, MY98
Největší ostuda značky subaru: Subaru Legacy 2.0D, MT, MY08-09 ... první motor umřel v 64.000 km, druhý po 3.000 km a třetí vykázal znaky smrtelnosti po 35.000 km
Prodáno: Saab 9-3 2.8T Turbo X SportCombi (2008)
Prodáno: Subaru Impreza STI, Type R, MY98