brzdové kotouče + destičky
- Subaru4ever
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 2496
- Registrován: pát lis 12, 2010 9:44 pm
- Jméno a příjmení: Adam
- Bydliště: Praha 5
Re: brzdové kotouče + destičky
Navazuji na diskusi z topicu "4-pístky na Otíka".
Tak jsem to tu tak nějak prolezl a trochu proslídil eshopy s tímto závěrem
a) lowcost: hladké Brembo s povrchovou úpravou (pár 1840 Kč) + desky EBC Greenstuff (na nápravu 2269 Kč) ... jenom netuším jaký typ, protože konfigurátor pro WRX Greenstuff nenabízí. Greenstuff jsou akorát u konfigurátoru pro Outback, ale netuším, zdali by pasovaly do těch čtyřpístků z WRX :655: ?
b) střední volba: drážkované DBA street series T2 Slot (pár 6643 Kč) + desky EBC Greenstuff (na nápravu 2269 Kč)
c) střední vyšší: drážkované DBA street series T2 Slot (pár 6643 Kč) + desky HAWK HPS (na nápravu 4001 Kč)
d) the best: drážkované DBA4000 T3 Slot (pár 8091 Kč) + desky HAWK HPS (na nápravu 4001 Kč)
d) nějaké další kombinace mezi 6000 a 8000 Kč?
Debilní je, že tak nějak nejsem schopen najít nějaké kvalitní prověřené kotouče v cenové hladině cca 4000 Kč za pár (min. cena na netu) :655:
Na kotouče a desky jsem si dal strop 10000 Kč, ale pokud mi řeknete, že už samotné čtyřpístky udělají hodně velký skok, zvážil bych něco do 8000-9000 Kč. Každopádně bych totiž musel pořizovat ještě podložky pod kola, záhodno by také bylo nějaké nové a lepší brzdové vedení (tohle už stejně bude 12 let staré) a asi to bude chtít sáhnout i na zadní brzdy. Takže to bude raketa jak blázen :655:
Tak jsem to tu tak nějak prolezl a trochu proslídil eshopy s tímto závěrem
a) lowcost: hladké Brembo s povrchovou úpravou (pár 1840 Kč) + desky EBC Greenstuff (na nápravu 2269 Kč) ... jenom netuším jaký typ, protože konfigurátor pro WRX Greenstuff nenabízí. Greenstuff jsou akorát u konfigurátoru pro Outback, ale netuším, zdali by pasovaly do těch čtyřpístků z WRX :655: ?
b) střední volba: drážkované DBA street series T2 Slot (pár 6643 Kč) + desky EBC Greenstuff (na nápravu 2269 Kč)
c) střední vyšší: drážkované DBA street series T2 Slot (pár 6643 Kč) + desky HAWK HPS (na nápravu 4001 Kč)
d) the best: drážkované DBA4000 T3 Slot (pár 8091 Kč) + desky HAWK HPS (na nápravu 4001 Kč)
d) nějaké další kombinace mezi 6000 a 8000 Kč?
Debilní je, že tak nějak nejsem schopen najít nějaké kvalitní prověřené kotouče v cenové hladině cca 4000 Kč za pár (min. cena na netu) :655:
Na kotouče a desky jsem si dal strop 10000 Kč, ale pokud mi řeknete, že už samotné čtyřpístky udělají hodně velký skok, zvážil bych něco do 8000-9000 Kč. Každopádně bych totiž musel pořizovat ještě podložky pod kola, záhodno by také bylo nějaké nové a lepší brzdové vedení (tohle už stejně bude 12 let staré) a asi to bude chtít sáhnout i na zadní brzdy. Takže to bude raketa jak blázen :655:
EX Subaru Leone Super Station 1,8 AT, (r.v.83)
EX Subaru Outback 2,5 MT, MY2005, LPG (r.v.04)
EX Subaru Outback 2,5 MT, MY2010 (r.v.09)
>>> Subaru, čím starší, tím lepší! <<<
EX Subaru Outback 2,5 MT, MY2005, LPG (r.v.04)
EX Subaru Outback 2,5 MT, MY2010 (r.v.09)
>>> Subaru, čím starší, tím lepší! <<<
- Marty73
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 3306
- Registrován: sob črc 31, 2010 5:44 pm
- Jméno a příjmení: Martin J.
- Bydliště: Statenice
Re: brzdové kotouče + destičky
S kombinací DBA T3 stále preferuji HAWK DTC-30 na předek (lepší kombinaci jsem neměl) a HPS na zadek. Ovšem cena DTC-30 je 5200 CZK. Au :686: Píše se o nich, že se musí zahřát, ale já ten pocit nemám. Za studena brzdí dobře a za tepla skvěle. Ale zamysli se, zda na Oťase potřebuješ takové brzdy. Už ten čtyřpístek udělá na takovém autě svoje. V případě nouzového brzdění je to jednou a dost, to zvládne každá lepší kombninace. Co se řeší je opakované brutální brzdění, třeba na okruhu. Nebo dlouhé alpské sjezdy, co utaví lecos. I s kombinací T3+HAWK jsem v Soldenu zažil takový ten skelný pocit pod pedálem a musel jsem se na brzdu postavit. Takže limity jsou nekonečné.
Naposledy upravil(a) Marty73 dne úte kvě 31, 2016 1:56 pm, celkem upraveno 1 x.
"If in doubt, flat out." (Colin McRae)
Impreza WRX Prodrive, MY07
XV 2.0 Ridge, MY19
Toyota Aygo X
Forester SF, MY02 (ex)
Impreza WRX Prodrive, MY07
XV 2.0 Ridge, MY19
Toyota Aygo X
Forester SF, MY02 (ex)
- Subaru4ever
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 2496
- Registrován: pát lis 12, 2010 9:44 pm
- Jméno a příjmení: Adam
- Bydliště: Praha 5
Re: brzdové kotouče + destičky
Taky mám takový pocit, že rozhodující upgrade je ten čtyřpístek :655:
Po pravdě si říkám, že buď vystřelím raketu za přední brzdy, a neudělám nic jiného, nebo dám dopředu tu lowcost variantu a), ale zbude mi i na nové zadní brzdy a taky nové přední tlumiče. Z těch předních tlumičů totiž vůbec nemám dobrý pocit, přestože mají najeto "jen" 173000 km :6066:
Jestli ono nebude lepší udělat tak nějak komplexně celý podvozek, než se vyčerpat jen na těch předních brzdách? :655: Těžko si to přiznávám, ale ty celkové jízdní vlastnosti už začínají stárnout :686: . I když zase když teď udělám pořádné brzdy, tak ty mi nikdo nevezme a na zbytek můžu sáhnout zase někdy časem :655:
Po pravdě si říkám, že buď vystřelím raketu za přední brzdy, a neudělám nic jiného, nebo dám dopředu tu lowcost variantu a), ale zbude mi i na nové zadní brzdy a taky nové přední tlumiče. Z těch předních tlumičů totiž vůbec nemám dobrý pocit, přestože mají najeto "jen" 173000 km :6066:
Jestli ono nebude lepší udělat tak nějak komplexně celý podvozek, než se vyčerpat jen na těch předních brzdách? :655: Těžko si to přiznávám, ale ty celkové jízdní vlastnosti už začínají stárnout :686: . I když zase když teď udělám pořádné brzdy, tak ty mi nikdo nevezme a na zbytek můžu sáhnout zase někdy časem :655:
EX Subaru Leone Super Station 1,8 AT, (r.v.83)
EX Subaru Outback 2,5 MT, MY2005, LPG (r.v.04)
EX Subaru Outback 2,5 MT, MY2010 (r.v.09)
>>> Subaru, čím starší, tím lepší! <<<
EX Subaru Outback 2,5 MT, MY2005, LPG (r.v.04)
EX Subaru Outback 2,5 MT, MY2010 (r.v.09)
>>> Subaru, čím starší, tím lepší! <<<
- Marty73
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 3306
- Registrován: sob črc 31, 2010 5:44 pm
- Jméno a příjmení: Martin J.
- Bydliště: Statenice
Re: brzdové kotouče + destičky
Přesně. Je to kombinace všeho. Osobně bych za ten budget udělal přední i zadní brzdy a tlumiče, spíše než to nacpat to předních brzd. Zadní brzdy stabilizují auto při brzdění a tlumiče jsou pro brzdění zásadní. Není li přilnavost, nemá co brzdit.
"If in doubt, flat out." (Colin McRae)
Impreza WRX Prodrive, MY07
XV 2.0 Ridge, MY19
Toyota Aygo X
Forester SF, MY02 (ex)
Impreza WRX Prodrive, MY07
XV 2.0 Ridge, MY19
Toyota Aygo X
Forester SF, MY02 (ex)
- Subaru4ever
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 2496
- Registrován: pát lis 12, 2010 9:44 pm
- Jméno a příjmení: Adam
- Bydliště: Praha 5
Re: brzdové kotouče + destičky
Ať hledám jak hledám, tak furt nacházím, že Greenstuff nikde není psán jako kompatibilní s jakýmkoli WRX, tj. s čtyřpístkem. V katalogu EBC je všude psán jen u verzí s jednopístkem (Impreza, Forester, L/O). Co tedy sakra zkombinovat s těmihle brzdiči? To jsem z toho jelen :839:
EX Subaru Leone Super Station 1,8 AT, (r.v.83)
EX Subaru Outback 2,5 MT, MY2005, LPG (r.v.04)
EX Subaru Outback 2,5 MT, MY2010 (r.v.09)
>>> Subaru, čím starší, tím lepší! <<<
EX Subaru Outback 2,5 MT, MY2005, LPG (r.v.04)
EX Subaru Outback 2,5 MT, MY2010 (r.v.09)
>>> Subaru, čím starší, tím lepší! <<<
- ladis77
- Strážce pokladu
- Příspěvky: 6134
- Registrován: stř zář 09, 2009 7:07 pm
- Bydliště: Kralupy nad Vltavou
Re: brzdové kotouče + destičky
do wrx brzdicu http://1url.cz/It15j
ja tam mel ds2500 a bylo to mnohem mnohem lepsi nez predesly trw, co me popraskaly. nicmene cena tomu odpovidala
ja tam mel ds2500 a bylo to mnohem mnohem lepsi nez predesly trw, co me popraskaly. nicmene cena tomu odpovidala
OTB 2016 Comfort 08/18 ->
O3 2.0 TDi 2016 - pracant
bylo: favorit, escort 1.6 8v, tranzit connect, fiat ducato hymer, wrx combi prodrive
O3 2.0 TDi 2016 - pracant
bylo: favorit, escort 1.6 8v, tranzit connect, fiat ducato hymer, wrx combi prodrive
- Marty73
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 3306
- Registrován: sob črc 31, 2010 5:44 pm
- Jméno a příjmení: Martin J.
- Bydliště: Statenice
Re: brzdové kotouče + destičky
Ferrodo DS2500 určitě nebude špatná volba. Ale ta cena :839:
"If in doubt, flat out." (Colin McRae)
Impreza WRX Prodrive, MY07
XV 2.0 Ridge, MY19
Toyota Aygo X
Forester SF, MY02 (ex)
Impreza WRX Prodrive, MY07
XV 2.0 Ridge, MY19
Toyota Aygo X
Forester SF, MY02 (ex)
- .dundee.
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 2916
- Registrován: stř kvě 18, 2011 1:08 am
- Jméno a příjmení: Pavel
- Bydliště: Praha
Re: brzdové kotouče + destičky
a co tady: http://www.chevron-racing.com/ebc-brakes-c-1856.html
EDIT: a je pravda, že pro WRX(Sti) greenstuff nejsou. Pouze redstuff nebo yellowstuff
EDIT: a je pravda, že pro WRX(Sti) greenstuff nejsou. Pouze redstuff nebo yellowstuff
Subaru Impreza WRX STi MY04
ex Subaru Legacy 2.0D MY09
ex Subaru Legacy 2.0D MY09
- hamoun
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 19165
- Registrován: ned čer 12, 2011 9:16 pm
- Jméno a příjmení: Petr Hanek
- Bydliště: Kravaře
Re: brzdové kotouče + destičky
davej fakt bacha i na ty zadni brzdy ...
ja daval jine (vetsi) na predek a auto bylo rozhozene ... nebylo to ono, brzdilo to pocitove dobre, ale slo to pri brzdeni na cumak ... spatne se s tim manipulovalo ...
az jsem dal odpovidajici brzice i dozadu (plus stejny typ kotoucu i desek), tak se chovani auta zcela zasadne zmenilo ...
kdyz se slaplo na brdy, auto zustalo rovne a jako by ho nekdo chytil zezadu za prdel ... a pritom slo jeste krasne auto ridit ...
(typicky predjizdeni a nasledne razeni se do kolony) ...
... fakt je dulezite resit predek i zadek .. nebo to mit aspon v planu ...
jinak ja byl na WRX HODNE spokojeny i s EBC - cerne kotouce a zlute desky, prasilo to taky ... ale brzdilo luxusne ...
variantu jsem opustil kvuli toho, ze jsem pak po upgrade nebyl schopen sehnat stejnou kombinaci i dozadu (STi velikost, vrtani 5x100)
ja daval jine (vetsi) na predek a auto bylo rozhozene ... nebylo to ono, brzdilo to pocitove dobre, ale slo to pri brzdeni na cumak ... spatne se s tim manipulovalo ...
az jsem dal odpovidajici brzice i dozadu (plus stejny typ kotoucu i desek), tak se chovani auta zcela zasadne zmenilo ...
kdyz se slaplo na brdy, auto zustalo rovne a jako by ho nekdo chytil zezadu za prdel ... a pritom slo jeste krasne auto ridit ...
(typicky predjizdeni a nasledne razeni se do kolony) ...
... fakt je dulezite resit predek i zadek .. nebo to mit aspon v planu ...
jinak ja byl na WRX HODNE spokojeny i s EBC - cerne kotouce a zlute desky, prasilo to taky ... ale brzdilo luxusne ...
variantu jsem opustil kvuli toho, ze jsem pak po upgrade nebyl schopen sehnat stejnou kombinaci i dozadu (STi velikost, vrtani 5x100)
škoda superb
ex WRX 2008
ex WRX 2008
- Subaru4ever
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 2496
- Registrován: pát lis 12, 2010 9:44 pm
- Jméno a příjmení: Adam
- Bydliště: Praha 5
Re: brzdové kotouče + destičky
Tak zadek už mám vyřešený: kotouče Brembo Antikoro + EBC Greenstuff.
Na předku taky inklinuju k Brembo Antikoro, jelikož s Brembama obecně nikdo nehlásí žádné problémy (kroucení atd.). S deskama je to horší, protože Redstuff nebrzdí za studena a jiné konkurenční "civilní nóbl" jsou jenom Hawk PC (Composite), na které ale nejsem vůbec schopen dohledat nějaké rozumné recenze. Oboje stojí cca 3500 Kč, což bych byl ochoten dát. Ale 6000 Kč za DS2500 fakt nedám. Z této vyšší střední třídy je to bohužel vše, a tak zbývá nižší střední. A tam mi zbyly buď ATE (1400 Kč) nebo Ferodo Premier (1500 Kč). Špatné asi nebudou ani jedny, ale zároveň to nebude nic extra :655: ... v tom EBC mě tak štvou, že nedělaj na WRX ty přední Greenstuffy
Na předku taky inklinuju k Brembo Antikoro, jelikož s Brembama obecně nikdo nehlásí žádné problémy (kroucení atd.). S deskama je to horší, protože Redstuff nebrzdí za studena a jiné konkurenční "civilní nóbl" jsou jenom Hawk PC (Composite), na které ale nejsem vůbec schopen dohledat nějaké rozumné recenze. Oboje stojí cca 3500 Kč, což bych byl ochoten dát. Ale 6000 Kč za DS2500 fakt nedám. Z této vyšší střední třídy je to bohužel vše, a tak zbývá nižší střední. A tam mi zbyly buď ATE (1400 Kč) nebo Ferodo Premier (1500 Kč). Špatné asi nebudou ani jedny, ale zároveň to nebude nic extra :655: ... v tom EBC mě tak štvou, že nedělaj na WRX ty přední Greenstuffy
EX Subaru Leone Super Station 1,8 AT, (r.v.83)
EX Subaru Outback 2,5 MT, MY2005, LPG (r.v.04)
EX Subaru Outback 2,5 MT, MY2010 (r.v.09)
>>> Subaru, čím starší, tím lepší! <<<
EX Subaru Outback 2,5 MT, MY2005, LPG (r.v.04)
EX Subaru Outback 2,5 MT, MY2010 (r.v.09)
>>> Subaru, čím starší, tím lepší! <<<
- .dundee.
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 2916
- Registrován: stř kvě 18, 2011 1:08 am
- Jméno a příjmení: Pavel
- Bydliště: Praha
Re: brzdové kotouče + destičky
A tenhle diagram znáš?
Prodle něj by se měly RedStuff za studena chovat stejně jako GreenStuff. Jo, OrangeStuff byly posunuté výš a za studena brzdí hůř (resp. musíš na to více šlapat) - vlastní zkušenost, ale taky nezvadnou.Subaru Impreza WRX STi MY04
ex Subaru Legacy 2.0D MY09
ex Subaru Legacy 2.0D MY09
- Subaru4ever
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 2496
- Registrován: pát lis 12, 2010 9:44 pm
- Jméno a příjmení: Adam
- Bydliště: Praha 5
Re: brzdové kotouče + destičky
Tenhle graf znám moc dobře, ale poté co jsem pročetl úplně všechna vlákna o brzdách na SFC, se mi zdá, že realita a tenhle graf jsou od sebe poněkud vzdálené. Vícekrát tu zaznělo, že Red a Yellow prostě musí být alespoň trochu zahřáté, aby brzdily :4690:
EX Subaru Leone Super Station 1,8 AT, (r.v.83)
EX Subaru Outback 2,5 MT, MY2005, LPG (r.v.04)
EX Subaru Outback 2,5 MT, MY2010 (r.v.09)
>>> Subaru, čím starší, tím lepší! <<<
EX Subaru Outback 2,5 MT, MY2005, LPG (r.v.04)
EX Subaru Outback 2,5 MT, MY2010 (r.v.09)
>>> Subaru, čím starší, tím lepší! <<<
- OZP
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 4329
- Registrován: úte pro 09, 2014 3:36 pm
- Jméno a příjmení: Ondřej
- Bydliště: Praha
Re: brzdové kotouče + destičky
Yellowstuff má teda zajímavé vlastnosti. Pavle, ty je mas na DBA kotoucich? Asi je příště zkusím.
VW Multivan T6.1 / HAWK- Impreza WRX STI MY2006 / BLOB- Impreza WRX STI MY2003 / EX-Ford Focus combi 1,6 MY2000 RIP†2016 /
V rodině též Levorg MY2017 / OZP SUBARU Youtube
V rodině též Levorg MY2017 / OZP SUBARU Youtube
- Subaru4ever
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 2496
- Registrován: pát lis 12, 2010 9:44 pm
- Jméno a příjmení: Adam
- Bydliště: Praha 5
Re: brzdové kotouče + destičky
Tak jsem zabrousil do zahraničních hodnocení Redstuffů, a všichni do jednoho jsou z nich naprosto unesení (viz např. zde) ... a to jak na výkonných, tak i na obyčejných nesportovních autech :850:
Tak já nevím, zdali věřit místňákům, nebo internetu :655: ... faktem je, že bych je alespoň mohl objednat ze stejného shopu jako ty Greenstuffy, a pěkně by ladily s těmi červenými brzdiči ::-DD:
EDIT... a nebo bych už hodil ty Red i na zadek - je to jen o pár stovek dražší, neprášilo by to a ladilo by to barevně :811:
EDIT2: Myslíte, že je velké znesvěcení (nebo i znehodnocení) nakombinovat tyhle nóbl desky s plebejskými Brembo kotouči?
A věc poslední: Na kolik může bajvoko vyjít pořádné nové (pancéřové?) brzdové vedení?
EDIT3: Nechcete mi někdo vysvětlit, proč jsou Redstuff na Outbacka o 50% levnější než Redstuff na WRX? ... přední Outback 2621 Kč, přední WRX 3706 Kč
Tak já nevím, zdali věřit místňákům, nebo internetu :655: ... faktem je, že bych je alespoň mohl objednat ze stejného shopu jako ty Greenstuffy, a pěkně by ladily s těmi červenými brzdiči ::-DD:
EDIT... a nebo bych už hodil ty Red i na zadek - je to jen o pár stovek dražší, neprášilo by to a ladilo by to barevně :811:
EDIT2: Myslíte, že je velké znesvěcení (nebo i znehodnocení) nakombinovat tyhle nóbl desky s plebejskými Brembo kotouči?
A věc poslední: Na kolik může bajvoko vyjít pořádné nové (pancéřové?) brzdové vedení?
EDIT3: Nechcete mi někdo vysvětlit, proč jsou Redstuff na Outbacka o 50% levnější než Redstuff na WRX? ... přední Outback 2621 Kč, přední WRX 3706 Kč
EX Subaru Leone Super Station 1,8 AT, (r.v.83)
EX Subaru Outback 2,5 MT, MY2005, LPG (r.v.04)
EX Subaru Outback 2,5 MT, MY2010 (r.v.09)
>>> Subaru, čím starší, tím lepší! <<<
EX Subaru Outback 2,5 MT, MY2005, LPG (r.v.04)
EX Subaru Outback 2,5 MT, MY2010 (r.v.09)
>>> Subaru, čím starší, tím lepší! <<<
- .dundee.
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 2916
- Registrován: stř kvě 18, 2011 1:08 am
- Jméno a příjmení: Pavel
- Bydliště: Praha
Re: brzdové kotouče + destičky
Kolik lidí tu má RedStuff, aby ta info od místňáků byla relevantní ?Subaru4ever píše:Tak já nevím, zdali věřit místňákům, nebo internetu ... faktem je, že bych je alespoň mohl objednat ze stejného shopu jako ty Greenstuffy, a pěkně by ladily s těmi červenými brzdiči
souhlasSubaru4ever píše:... a nebo bych už hodil ty Red i na zadek - je to jen o pár stovek dražší, neprášilo by to a ladilo by to barevně
vůbec ne. Fungovat to bude. David by ti řekl jak velkej rozdíl na Silvestrovi udělala výměna desek za lepší na stejnejch "noname" kotoučích.Subaru4ever píše:... Myslíte, že je velké znesvěcení (nebo i znehodnocení) nakombinovat tyhle nóbl desky s plebejskými Brembo kotouči?
Tak nepřímou úměru bys mohl znát :845: Čím míň písmenek v označení, tím vyšší cena ::-DDD: ::-DDD:Subaru4ever píše:.. Nechcete mi někdo vysvětlit, proč jsou Redstuff na Outbacka o 50% levnější než Redstuff na WRX? ... přední Outback 2621 Kč, přední WRX 3706 Kč
Subaru Impreza WRX STi MY04
ex Subaru Legacy 2.0D MY09
ex Subaru Legacy 2.0D MY09