Nevim tedy jak u nejnovejsiho dieselu, ja mel jeste ten se starsim turbem nez ty, ale predjizdet na sestku slo s imprezou leda pri rychlostech nad 170. Tzn. stejnak bylo potreba podradit. Jen u 86 podrazuju na 3-4, u dieselu stacilo 4-5. U atmosfery predjizdim na 3500-6500 tisice otacek, s dieslem to bylo cca 2500-4200 otacek.Subaru70 píše:..to sice jo, ale než to vytočíš tak to trvá, kdežto mě stačí šlápnout na plyn a to auto hned jede jak z partesu..Ano, XTéčko to není,ale v tomhle případě je to jednoznačné. Zejména pokud člověk jede na dálnici a rozhodnu se ve 160 předjíždět..auto reaguje okamžitě
Ano, rozdil je, kdyz z nejakeho duvodu predjizdeni neni mozne a auto uz je "nadrzene", tak drzet diesel na 2500 je rozhodne vic na pohodu, nez atmosferu zhavit na 4+ tisicich a cekat :811: Na druhou stranu bylo u dieslu k vzteku, kdyz se v takovou chvili rozhodl zrovna vypalovat DPF filtr. To me na mym ex aute rozcilovalo a je to zasadni argument proti dieselu, v tom se naprosto ztotoznuju s Quicklym, ze od doby co mam benziny, torque pro v podstate nepouzivam. U horkokrevny 86 jsem to mel jen na hlidani teploty oleje a i to uz je vyreseny.
Jinak CR je specificke prave temi rychlostmi, kde 150 je relativne bezna rychlost. Tady valna vetsina provozu jezdi podle predpisu, coz znamena, ze na dalnici mas maximalne 110, dost casto jen 100, cimz jezdi i "silnicni vlaky".