M a r c e luv 戦士 RATSTA-Tejprestr SF Stuuurbo s redukci B-)

Diskuse o vozidlech jednotlivých členů fóra na jednom místě.
Odpovědět
Uživatelský avatar
M a r c e l
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 15410
Registrován: pát úno 05, 2010 2:58 pm
Jméno a příjmení: Martin Fabian
Bydliště: Středozem B-)
Kontaktovat uživatele:

M a r c e luv 戦士 RATSTA-Tejprestr SF Stuuurbo s redukci B-)

Příspěvek od M a r c e l »

stav k 15.9.2016
272.500 (287.500 km reálných)

koupeno 5.12.2008
132.000 km

SF pofacelift
12.2000
MT
2.0
Sturbo 125kW/170HP

vybava fabricka:
Winter Pack - topeni sedacek,predni mlhovky, nahrivani prednich steracu
sibr


vybava dodatecna:
LPG MAGIC
tazne 1800 kg
jiny tlumic vyfuku
HKS BOV
srnolam
pridavna dalkova svetla
2. zadni mlhovka
kryt motoru
AT pneu - Vranik ICE SPECIAL 4x4 SUV 215/65/16 Green Giamond, tabulka sledovani ubytku
zvyseni podlozkami tlumicu 30/50
zadni stabilizator 17mm, nasledne demontovan
NONLSD prevodovka 1:4,111 s redukci 1:1,56 (nejpomalejsi SUBARU redukce) z Legacy 1,8 I
NAAAAAAALEPKY B-)
demontovatelny nosic na velkou rezervu na zavesne zarizeni

v planu:
tempomat
mala rezerva mimo interier auta
bocni naslapy (ochrana prahu)
expedicni zahradka

opravy:
2x bourano (LP/PP)
- vymena LP podelneho nosniku, chladicove steny, LP blatnik, lakovani, LP svetlo a blinkr, oprava narazniku, rozvody, 3 ventily (motor se potkal), tesneni pod hlavou, chladic, baterie
- vymena PP ramene, PP blatniku, PP blinkru a obou prednich svetel

- baterie
- lozisko alternatoru
- lozisko LP a PZ kola
- podelna ramena zadni napravy vcetne kompletni sady silentbloku
- zadni stabilizator (vcetne silentbloku a ulozeni) puvodni totalne zrezly a vymackany vymenen za jiny (17mm)
- kosti stabilizatoru (predek i zadek)
- predni tlumice a pruziny
- zadni tlumice a pruziny
- predni stabilizator (vcetne silentbloku a ulozeni)

- vymena prevodovky a diferencialu (2.9.2014 230.342)
- osetreni predni a stredni casti spodku karoserie

- vymena LZ loziska

- oprava praskleho lanka spojky (9.2.2015 242.474)
- zapojeni hillholderu
- zapojeni cidla tachometru
- serizeni rucni brzdy
- vymena svicek
- zavareni vyfuku


- predni okno (24.2.2015 243.932)
- sterace SHERON predni 450/550 mm (25.2.2015 244.032)

- vymenene PP lozisko (SKF) (10.3.2015 244.986)
- vymenene komplet cepy rizeni (MOOG)
- vymenena praskla prachovka na rizeni
- rozhybane predni brzdice
- vymeneny predni brzdove desticky (ATE)
- geometrie - serizeni odklonu na predku


- motor - pridreny na klice? (29.4.2015 249.550)
vymena motoru a oprava uchyceni podelneho ramene (19.7.2015)

- vymena patic H4 na prednich svetlometech (28.7.2015 250.500)

- vymena 2ks (1 a 2) vstrikovacich ventilu LPG a filtru pevnych castic, uprava sklonu plovaku (6.8.2015 251.350)

- vymena prednich H4 za PHILLIPS nighbraker plus (16.9.2015 254.800)

- vymena PZ tehlice/loziska, LZ pruziny, pridani 10mm podlozek dozadu, odpojeni zadni tyce stabilizatoru (1.11.2015 258.225)

- vymena praskleho chladice za vrakovy (4.12.2015 260.950)

- vymena (prelisovani) PZ loziska (3.1.2016 263.205)

- výměna PZ pružiny (22.3.2016 271.000)

- motor - padnul na Severce, uvařil jsem to a od té doby to mlátí a nejede (26.3.2016 271.550)

- generálka motoru v Dobřanech, výměna chladiče, spojky, setrvačníku a převodovky (9.9.2016 272.500)

bezna udrzba:

motor:
motorovy olej 10w40 SHELL polosyntetika + olejovy filtr 15208AA100 - original (11.2.2016, 268.500, pristi vymena 280.000 na pocitadle km)

svicky NGK LASER PLAT. PFR7B 4853
vzduchovy filtr K+N vlozka + mazani

prevodovka a dif:
Muller Oils TRX SYNTH 75W90 (2.9.2014 230.342)

pneu a disky:
AT pneu - Vranik ICE SPECIAL 4x4 SUV 215/65/16 Green Giamond (9.12.2015 261.150)

pripocitat + 15.000 km, rozdil kdy nepocitalo pocitadlo km + % ztraty na pneu
Přílohy
stav po velkem letnim srazu na Krivoklate 2013
stav po velkem letnim srazu na Krivoklate 2013
offroadeni na velkem letnim srazu na Krivoklate 2013
offroadeni na velkem letnim srazu na Krivoklate 2013
slozene podkrovi B-)
slozene podkrovi B-)
rozlozene podkrovi
rozlozene podkrovi
romantika jako prase B-)
romantika jako prase B-)
1. bouracka - dodavka 4.2012
1. bouracka - dodavka 4.2012
2. bouracka - pickup 4.2013
2. bouracka - pickup 4.2013
RZ na Rally SFC Andelka 2014
RZ na Rally SFC Andelka 2014
OFF na Rally SFC Andelka 2014
OFF na Rally SFC Andelka 2014
snehoboreni na zimnim/jarnim srazu Severka 2015
snehoboreni na zimnim/jarnim srazu Severka 2015
Naposledy upravil(a) M a r c e l dne pon říj 03, 2016 9:47 pm, celkem upraveno 55 x.
M a r c e l B -)

FORESTER 2.0 XT SG AT 04 (iXTéčko)
FORESTER 2.0 Sturbo SF MT-R 00 LPG (TEJPRESTR)
OPEL TIGRA 1.6 KROSTIGRA
MULTICAR M25 4x2 MULA
IMPREZA 2.0 WRX STI 02 (BERUŠKA)
<Scenic 2.0<Felicia Combi 1.2LXI LPG<3x GARDE<120LS<110L<kolo<plastová Tatra<odrážedlo<kočárek
Uživatelský avatar
Slavek_xxx
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 8054
Registrován: pát srp 20, 2010 8:25 am
Bydliště: Nové Hrady

Re: M a r c e luv FORESTer 2.0 SF Stuuuuurbo B-)

Příspěvek od Slavek_xxx »

No jestli muzu radit, na tu redukovanou prevodovku bych se vyprdnul. Poloosy a diferencialy by to nemusely snest. Ja ukroutil na Impreze poloosu s atmosferou s kroutakem nulanulanic...
Impreza 2.0 5MT, MY03 + LPG
Uživatelský avatar
M a r c e l
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 15410
Registrován: pát úno 05, 2010 2:58 pm
Jméno a příjmení: Martin Fabian
Bydliště: Středozem B-)
Kontaktovat uživatele:

vymena prevodovky - 1.1 diferencial zadni napravy

Příspěvek od M a r c e l »

14.7.2014
tak jsem se pustil do vymeny umirajici prevodovky, a protoze jsem se rozhodl, ze vyzkousim implementovat do turboMT prevodovku s redukci, je nutna i vymena zadniho diferencialu, aby si rozumel s tou "novou" prevodovkou.

prevodovka a diferencial je z 1.8 Lega, prevodovy pomer 4,111

pocital jsem s urcitymi uskalimi pri teto akci:
- nutnost vymeny diferencialu kvuli sladenosti s prevodovkou
- nutnost instalace paky ovladani redukce do interieru
- nutnost vymeny pedalove konzole, kvuli rozdilu v ovladani spojky, original ma hydraulicke, menena prevodovka ma lanove ovladani vypinaciho loziska

nepocital jsem s tim, co na mne vyskocilo pri demontazi diferencialu
- nutnost vymeny steftu z diferencialu do silentbloku v pricce, original ma delsi stefty - vymeneno
- nutnost vymeny cidla teploty oleje diferencialu, na "novem" je jen zaslepka
- nutnost vymeny unasece kardanu, na original diferencialu je unasec s mensim stredicim krouzkem, takze kvuli vystredeni spoje kardan/diferencial je nutne je vymenit
- rozdilne klouby poloos, respektive jiny system hrideli (tisicihranu) do diferencialu, original ma hridele primo na kloubu a ty se jen zacvaknou do diferencialu, menena ma hridele v diferencialu, tedy kolikovy system, jako je v prevodovce...

1. otazka tedy zni: lze vyndat hridele z meneneho 1,8 diferencialu a na jejich misto bez uprav zasunout hridele, ktere jsou na kloubech poloos, nebo je nutne vymenit klouby poloos?

nechce se mi menit ty klouby, jednak bych je musel nekde sehnat (jestli takove, ktere by tam pasovaly vubec existuji) a druhak nemam kleste na stahovani pasek, kterymi jsou zajistene prachovky na kloubech...
na druhou stranu, zase je to vhodna prilezitost udelat vymenu tukovych naplni a prachovek na kloubech...

mimochodem, diferencial se mi podarilo vyndat bez demontaze vyfuku, jen jsem ho vyvesil dolu, ale pro snadnejsi pristup pri montazi diferencialu zpet na misto a take z duvodu toho, ze jsem zjistil, ze je tlumic vyfuku na horni hrane prorezly mne demontaz vyfukoveho potrubi po cele delce stejne nemine...

"novy" diferencial jsem ocistil od nanosu mastneho blata...
Přílohy
improvizovany hever B-)<br />pracovni vyska 50 cm
improvizovany hever B-)
pracovni vyska 50 cm
stary puvodni (vpredu) a &quot;novy&quot; meneny (vzadu) diferencial
stary puvodni (vpredu) a "novy" meneny (vzadu) diferencial
jeste neprehozene stefty na puvodnim diferencialu
jeste neprehozene stefty na puvodnim diferencialu
original unasec kardanu s malym stredicim krouzkem
original unasec kardanu s malym stredicim krouzkem
unasec kardanu s velkym stredicim krouzkem na &quot;novem&quot; diferencialu
unasec kardanu s velkym stredicim krouzkem na "novem" diferencialu
hridele na kloubech zadnich poloos...
hridele na kloubech zadnich poloos...
Naposledy upravil(a) M a r c e l dne úte črc 15, 2014 3:10 pm, celkem upraveno 4 x.
M a r c e l B -)

FORESTER 2.0 XT SG AT 04 (iXTéčko)
FORESTER 2.0 Sturbo SF MT-R 00 LPG (TEJPRESTR)
OPEL TIGRA 1.6 KROSTIGRA
MULTICAR M25 4x2 MULA
IMPREZA 2.0 WRX STI 02 (BERUŠKA)
<Scenic 2.0<Felicia Combi 1.2LXI LPG<3x GARDE<120LS<110L<kolo<plastová Tatra<odrážedlo<kočárek
Uživatelský avatar
M a r c e l
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 15410
Registrován: pát úno 05, 2010 2:58 pm
Jméno a příjmení: Martin Fabian
Bydliště: Středozem B-)
Kontaktovat uživatele:

Re: M a r c e luv FORESTer 2.0 SF Stuuuuurbo B-)

Příspěvek od M a r c e l »

Slavek_xxx píše:No jestli muzu radit, na tu redukovanou prevodovku bych se vyprdnul. Poloosy a diferencialy by to nemusely snest. Ja ukroutil na Impreze poloosu s atmosferou s kroutakem nulanulanic...
uz jsem se do toho pustil, je to vyzva B-), chci zkusit to, o cem vsichni tvrdi, jak to nejde, ale nikdo s tim nema prakticke zkusenosti...

kdyz se to posere, alespon to budu mit natrenovany B-)
M a r c e l B -)

FORESTER 2.0 XT SG AT 04 (iXTéčko)
FORESTER 2.0 Sturbo SF MT-R 00 LPG (TEJPRESTR)
OPEL TIGRA 1.6 KROSTIGRA
MULTICAR M25 4x2 MULA
IMPREZA 2.0 WRX STI 02 (BERUŠKA)
<Scenic 2.0<Felicia Combi 1.2LXI LPG<3x GARDE<120LS<110L<kolo<plastová Tatra<odrážedlo<kočárek
Uživatelský avatar
M a r c e l
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 15410
Registrován: pát úno 05, 2010 2:58 pm
Jméno a příjmení: Martin Fabian
Bydliště: Středozem B-)
Kontaktovat uživatele:

prahy a plastove kryty prahu

Příspěvek od M a r c e l »

pri prilezitosti vymeny prevodovky, hlavne proto, abych je neznicil, kdyby to na ne sedlo pri pokladani na improvizovany hever, jsem sundal kryty prahu, no doporucuji to vsem, kdo obcas sjedou z asfaltu, protoze prahy jsou plne blata, ktere je pekne mokre, a to uz auto stoji v garazi peknych par dni...
takze sundat, vyplachnout osusit...

no a u mne jeste navic bude nutna karosarska oprava zejmena zadnich casti prahu, v mistech, kde se auto zveda na heveru, a to proto, ze pneuservisaci jsou hovada a behem let provozu se jim povedlo pekne prahy znicit...
Přílohy
nadilka v plastovych krytech prahu
nadilka v plastovych krytech prahu
nadilka v plastovych krytech prahu
nadilka v plastovych krytech prahu
blato na hristi B-)
blato na hristi B-)
poskozeny levy prah, druha strana je o dost horsi
poskozeny levy prah, druha strana je o dost horsi
poskozeny pravy prah, proti leve strane je i celkove vic orezly
poskozeny pravy prah, proti leve strane je i celkove vic orezly
M a r c e l B -)

FORESTER 2.0 XT SG AT 04 (iXTéčko)
FORESTER 2.0 Sturbo SF MT-R 00 LPG (TEJPRESTR)
OPEL TIGRA 1.6 KROSTIGRA
MULTICAR M25 4x2 MULA
IMPREZA 2.0 WRX STI 02 (BERUŠKA)
<Scenic 2.0<Felicia Combi 1.2LXI LPG<3x GARDE<120LS<110L<kolo<plastová Tatra<odrážedlo<kočárek
Uživatelský avatar
M a r c e l
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 15410
Registrován: pát úno 05, 2010 2:58 pm
Jméno a příjmení: Martin Fabian
Bydliště: Středozem B-)
Kontaktovat uživatele:

vymena prevodovky - 1.1 prevodovka

Příspěvek od M a r c e l »

14.7.2014
zatim jsem jenom odpojil klouby poloos: vytluceni koliku, povoleni tlumicu - vytazeni horniho sroubu (oznaceno kvuli geometrii), vykloneni naboje a vytazeni poloos z prevodovky...

pri zevrubne prohlidce jsem zjistil, ze:
- original prevodovka ma okruh chlazeni, proste tam vedou nejake dve trubky nekam dopredu...
- prijde mi, ze ta "nova" prevodovka ma min der na spojeni s motorem, ale to se ukaze, az tu originalni vydloubu ven...

jo a zjistil jsem, ze mam prdlou prachovku na rizeni, takze to pekne tece...
Naposledy upravil(a) M a r c e l dne úte črc 15, 2014 5:42 pm, celkem upraveno 1 x.
M a r c e l B -)

FORESTER 2.0 XT SG AT 04 (iXTéčko)
FORESTER 2.0 Sturbo SF MT-R 00 LPG (TEJPRESTR)
OPEL TIGRA 1.6 KROSTIGRA
MULTICAR M25 4x2 MULA
IMPREZA 2.0 WRX STI 02 (BERUŠKA)
<Scenic 2.0<Felicia Combi 1.2LXI LPG<3x GARDE<120LS<110L<kolo<plastová Tatra<odrážedlo<kočárek
Uživatelský avatar
M a r c e l
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 15410
Registrován: pát úno 05, 2010 2:58 pm
Jméno a příjmení: Martin Fabian
Bydliště: Středozem B-)
Kontaktovat uživatele:

nakupni seznam - vymena prevodovky

Příspěvek od M a r c e l »

rizeni:
- prachovky
- tukova napln

prevodovka:
- prachovka k tahlu vypinaciho loziska
- cidlo tachometru
Naposledy upravil(a) M a r c e l dne stř zář 03, 2014 9:57 am, celkem upraveno 6 x.
M a r c e l B -)

FORESTER 2.0 XT SG AT 04 (iXTéčko)
FORESTER 2.0 Sturbo SF MT-R 00 LPG (TEJPRESTR)
OPEL TIGRA 1.6 KROSTIGRA
MULTICAR M25 4x2 MULA
IMPREZA 2.0 WRX STI 02 (BERUŠKA)
<Scenic 2.0<Felicia Combi 1.2LXI LPG<3x GARDE<120LS<110L<kolo<plastová Tatra<odrážedlo<kočárek
Uživatelský avatar
filippek
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 2310
Registrován: úte úno 15, 2011 10:52 am
Jméno a příjmení: Filip Pecka
Bydliště: Jablonecko

Re: M a r c e luv FORESTer 2.0 SF Stuuuuurbo B-)

Příspěvek od filippek »

Ty trubky z převodovky povedou do chladiče. Některé i manuály jsou chlazené. Já to měl na Forejsovi taky.
Nyní: Forester SG 2,0 r.v.05 poface
Bylo: Outback 3.0R H6, r.v.06
Bylo: Forester 2,0 XT r.v.04
Uživatelský avatar
M a r c e l
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 15410
Registrován: pát úno 05, 2010 2:58 pm
Jméno a příjmení: Martin Fabian
Bydliště: Středozem B-)
Kontaktovat uživatele:

Re: vymena prevodovky - 1.1 diferencial zadni napravy

Příspěvek od M a r c e l »

M a r c e l píše:14.7.2014
1. otazka tedy zni: lze vyndat hridele z meneneho 1,8 diferencialu a na jejich misto bez uprav zasunout hridele, ktere jsou na kloubech poloos, nebo je nutne vymenit klouby poloos?
odpovim sam sobe, trosku jsem patral a vysledek je nasledujici:

LSD (puvodni) a nonLSD ("novy") diferencialy jsou uvnitr jine uz v casti usazeni hrideli, tudiz budu muset sehnat nonLSD klouby a vymenit je...
Přílohy
nonLSD vlevo, LSD vpravo
nonLSD vlevo, LSD vpravo
nonLSD
nonLSD
LSD
LSD
nonLSD - usazeni hridele
nonLSD - usazeni hridele
LSD - usazeni hridele
LSD - usazeni hridele
M a r c e l B -)

FORESTER 2.0 XT SG AT 04 (iXTéčko)
FORESTER 2.0 Sturbo SF MT-R 00 LPG (TEJPRESTR)
OPEL TIGRA 1.6 KROSTIGRA
MULTICAR M25 4x2 MULA
IMPREZA 2.0 WRX STI 02 (BERUŠKA)
<Scenic 2.0<Felicia Combi 1.2LXI LPG<3x GARDE<120LS<110L<kolo<plastová Tatra<odrážedlo<kočárek
Uživatelský avatar
M a r c e l
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 15410
Registrován: pát úno 05, 2010 2:58 pm
Jméno a příjmení: Martin Fabian
Bydliště: Středozem B-)
Kontaktovat uživatele:

Re: M a r c e luv FORESTer 2.0 SF Stuuuuurbo B-)

Příspěvek od M a r c e l »

filippek píše:Ty trubky z převodovky povedou do chladiče. Některé i manuály jsou chlazené. Já to měl na Forejsovi taky.
jj, to me je celkem jasny, musim kouknout, zdali by sla takto zapojit i ta "nova", mohla by tam tu pripravu mit, kdyz ne, tak to jen zaslepim...

otazka je jestli je to chlazeni, nebo vohrejvani B-)))
M a r c e l B -)

FORESTER 2.0 XT SG AT 04 (iXTéčko)
FORESTER 2.0 Sturbo SF MT-R 00 LPG (TEJPRESTR)
OPEL TIGRA 1.6 KROSTIGRA
MULTICAR M25 4x2 MULA
IMPREZA 2.0 WRX STI 02 (BERUŠKA)
<Scenic 2.0<Felicia Combi 1.2LXI LPG<3x GARDE<120LS<110L<kolo<plastová Tatra<odrážedlo<kočárek
Uživatelský avatar
VDC
Předseda klubu
Předseda klubu
Příspěvky: 48895
Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: M a r c e luv FORESTer 2.0 SF Stuuuuurbo B-)

Příspěvek od VDC »

Kdybys musel nějak řešit ty klouby, tak je samozřejmě mám. Jak to optimálně vyřešit se můžem zeptat když tak Alse...

Odesláno z mého EVOLVEO StrongPhone Q4 pomocí Tapatalk
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
Uživatelský avatar
filippek
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 2310
Registrován: úte úno 15, 2011 10:52 am
Jméno a příjmení: Filip Pecka
Bydliště: Jablonecko

Re: M a r c e luv FORESTer 2.0 SF Stuuuuurbo B-)

Příspěvek od filippek »

Pokud to jde na chladič, tak chlazení :-)
Nyní: Forester SG 2,0 r.v.05 poface
Bylo: Outback 3.0R H6, r.v.06
Bylo: Forester 2,0 XT r.v.04
Uživatelský avatar
M a r c e l
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 15410
Registrován: pát úno 05, 2010 2:58 pm
Jméno a příjmení: Martin Fabian
Bydliště: Středozem B-)
Kontaktovat uživatele:

Re: M a r c e luv FORESTer 2.0 SF Stuuuuurbo B-)

Příspěvek od M a r c e l »

VDC píše:Kdybys musel nějak řešit ty klouby, tak je samozřejmě mám. Jak to optimálně vyřešit se můžem zeptat když tak Alse...
nejdriv se zitra kouknu do garaze, jestli se tam nekde nevaleji, meli jsme s kamosem jedno Lego na rozebrani...
dam vedet...
filippek píše:Pokud to jde na chladič, tak chlazení :-)
jo, to asi jo B-)
M a r c e l B -)

FORESTER 2.0 XT SG AT 04 (iXTéčko)
FORESTER 2.0 Sturbo SF MT-R 00 LPG (TEJPRESTR)
OPEL TIGRA 1.6 KROSTIGRA
MULTICAR M25 4x2 MULA
IMPREZA 2.0 WRX STI 02 (BERUŠKA)
<Scenic 2.0<Felicia Combi 1.2LXI LPG<3x GARDE<120LS<110L<kolo<plastová Tatra<odrážedlo<kočárek
ferenc.74
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 1535
Registrován: úte čer 05, 2012 7:06 pm
Jméno a příjmení: František Jindra
Bydliště: Semily

Re: M a r c e luv FORESTer 2.0 SF Stuuuuurbo B-)

Příspěvek od ferenc.74 »

No tak se mi zdá,že už roupama nevíš co dělat. ::-DDD: Ale jooo,jen si hraj,bude hezky. Bylo by fajn,pokud by se Ti to povedlo,jen si nejsem jistý jak dlouho to vydrží v bezporuchovým stavu. Držím palce.
Subaru Forester MY 01 S-Turbo 130KW EX
Subaru Forester MY 06 2.5XT MT
Subaru outback 2,5 115kw MY 2001 AT a v cervený,heč! EX
Subaru outback 2,5 121kw MY 2007 MT šampaň
Uživatelský avatar
M a r c e l
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 15410
Registrován: pát úno 05, 2010 2:58 pm
Jméno a příjmení: Martin Fabian
Bydliště: Středozem B-)
Kontaktovat uživatele:

Re: M a r c e luv FORESTer 2.0 SF Stuuuuurbo B-)

Příspěvek od M a r c e l »

ferenc.74 píše:No tak se mi zdá,že už roupama nevíš co dělat. ::-DDD: Ale jooo,jen si hraj,bude hezky. Bylo by fajn,pokud by se Ti to povedlo,jen si nejsem jistý jak dlouho to vydrží v bezporuchovým stavu. Držím palce.
uvidime, bude s tim dost prace, ale jak rikam, je to vyzva...
navic to diky VDCemuooonejvyssimu vyjde znacne levneji, nez pouha vymena za stejnou spajzku z vrakace...
M a r c e l B -)

FORESTER 2.0 XT SG AT 04 (iXTéčko)
FORESTER 2.0 Sturbo SF MT-R 00 LPG (TEJPRESTR)
OPEL TIGRA 1.6 KROSTIGRA
MULTICAR M25 4x2 MULA
IMPREZA 2.0 WRX STI 02 (BERUŠKA)
<Scenic 2.0<Felicia Combi 1.2LXI LPG<3x GARDE<120LS<110L<kolo<plastová Tatra<odrážedlo<kočárek
Odpovědět

Zpět na „Vozidla členů SFC“