Jakou batérku do ropáka

newli
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 2390
Registrován: stř kvě 25, 2011 11:36 pm

Re: Jakou batérku do ropáka

Příspěvek od newli »

Ne, dobre jsi to zadal. Ja si zitra jeste za svetla premerim vanicku, ale jak VARTA, tak BOSCH a i BANNER vyhazuje uplne neco jineho, nez jsem tam mel a nez se, podle me, vejde ...

... jen me mate, ze vsichni vyhazuji stejne vysledky :655:
Prodáno: BMW 340i xDrive Touring, ZF automat, LCI (7/2015)
Největší ostuda značky subaru: Subaru Legacy 2.0D, MT, MY08-09 ... první motor umřel v 64.000 km, druhý po 3.000 km a třetí vykázal znaky smrtelnosti po 35.000 km
Prodáno: Saab 9-3 2.8T Turbo X SportCombi (2008)
Prodáno: Subaru Impreza STI, Type R, MY98
Uživatelský avatar
unbreakable
Zkušený uživatel
Zkušený uživatel
Příspěvky: 329
Registrován: úte črc 06, 2010 11:19 pm
Jméno a příjmení: Vladimir
Bydliště: Praha město :)
Kontaktovat uživatele:

Re: Jakou batérku do ropáka

Příspěvek od unbreakable »

newli píše:Ne, dobre jsi to zadal. Ja si zitra jeste za svetla premerim vanicku, ale jak VARTA, tak BOSCH a i BANNER vyhazuje uplne neco jineho, nez jsem tam mel a nez se, podle me, vejde ...

... jen me mate, ze vsichni vyhazuji stejne vysledky :655:

jsem zadal pro forestera 09, pro legacy asi tohle http://www.autojazz.cz/mark/subaru_576/ ... 42?SEL=122
Rychlej trakturek Subaru XV
dráteník
Nováček
Nováček
Příspěvky: 15
Registrován: sob kvě 15, 2010 5:08 pm
Bydliště: Brno

Re: Jakou batérku do ropáka

Příspěvek od dráteník »

Podělím se o pár zkušeností s aku, kupoval jsem loni 3 kousky:-) První byla do Imprezy (benzín) nějaká Power cosi 60Ah a údajně to neměl být úplně šunt. Stála cca 1800kč, vydržela cca 4 měsíce, pak odešel jeden článek a v průběhu životnosti jsem jednou nenastartoval. Vyreklamoval jsem a dostal jsem aku Brega. Teď jsem cca 9 dní stál a když jsem potřeboval včera někam jet, tak se ani nerozsvítily kontrolky:-( Nastartoval jsem tedy přes kabely a teď je na nabíječce.
Abych s pár měsíců starou aku po pár dnech nenastartoval mě teda dost s..e. Ještě tedy pro objektivitu musím uvést, že jezdím převážně trasy 10-20km, i když mezi sváty bylo i pár delších tak myslím, že se aku mohla celkem dobýt. Jo a Réza si s puštěným alarmem cucne 2Ah denně, což sice není málo, ale že by to muselo za 9 dní vybít aku do mrtě...
Ještě jsem kupoval aku do Pežrouta (benzín) a protože bude na prodej, tak jsem koupil v Kelly tu nejlevnější zn. Starline nějakejch 50Ah a i když auto najelo za půl roku cca 50km, tak nastartovat se sice nepodařilo, ale se startérem pomalu točí.
A protože aku je to jediný proč jsem už párkrát neodjel, když jsem potřeboval, tak do dalšího auta plánuji přidat jeden kousek aku navíc:-)
newli
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 2390
Registrován: stř kvě 25, 2011 11:36 pm

Re: Jakou batérku do ropáka

Příspěvek od newli »

Kdyby to nahodou take nekdo resil, tak do legacy (a tim padem i outbacku) IV generace v rope se vleze tato baterka:

Autobaterie VARTA BLUE Dynamic 70Ah, 12V, E23

Padne tam jak "prdel na hrnec", a to na milimetry presne (ve vsech 3 smerech). Takze mi chvili trvalo, nez se mi ji tam podarilo pres ty draty nacpat. V te zime nic prijemneho, ale snad to zas par let vydrzi :drive:

Vubec nechapu, kde konfiguratory berou udaje o tech baterkach pro jednotliva auta. S tou, co mi vyplivnul, bych byl v haji :1774:

EDIT - Mozna je to blba otazka, ale da se nejak smazat jednou zaslany prispevek? Omylem se mi podarilo prispet dvakrat a nenasel jsem, jak ten prvni prispevek smazat ...
Quickly: Předchozí duplicitní příspěvek jsem smazal - stačí napsat prosbu a jakmile jsem u PC, tak to provedu :811: :845:
Prodáno: BMW 340i xDrive Touring, ZF automat, LCI (7/2015)
Největší ostuda značky subaru: Subaru Legacy 2.0D, MT, MY08-09 ... první motor umřel v 64.000 km, druhý po 3.000 km a třetí vykázal znaky smrtelnosti po 35.000 km
Prodáno: Saab 9-3 2.8T Turbo X SportCombi (2008)
Prodáno: Subaru Impreza STI, Type R, MY98
Uživatelský avatar
AndreaM
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 1906
Registrován: čtv zář 10, 2009 12:59 pm
Bydliště: Praha 10
Kontaktovat uživatele:

Re: Jakou batérku do ropáka

Příspěvek od AndreaM »

Kluci, poraďte mi prosím, připojila jsem baterku k nabíječce a v návodu se dočetla, že mám odšroubovat ty zátky během nabíjení. Bohužel jsem návod četla až o několik hodin později a nabíjela zašroubované. Co se stane? Bouchne to? :670: Převaří se ta kyselina? Teď jsem to pro jistotu vytáhla ze zdi.
Subaru Outback 2,5 CVT MY2019 X Edition
Subaru Outback 2,5i CVT MY2014 Sport Line - prodáno
Subaru Forester 2.0D Comfort MY2010 Obrázek - prodáno
Uživatelský avatar
MaSlo
Vášnivý uživatel
Vášnivý uživatel
Příspěvky: 913
Registrován: sob pro 25, 2010 2:36 pm
Jméno a příjmení: Martin Slováček
Bydliště: Okolo Vsetína

Re: Jakou batérku do ropáka

Příspěvek od MaSlo »

Ty zátky se povolují, aby měl kam unikat vodík, který se vytváří při nabíjení. Takže přinejhorším bude baterka trochu natlakovaná. Jak moc, to ale netuším. Za sebe bych je na dobře větraném místě všechny postupně a opatrně pootevíral a případný přetlak nechal uvolnit.
IG: @svetmasla

Subaru Outback 2.5 121 kW MY07 5MT alias Šedýl
Subaru Forester 2.0 MY01 5MT alias Forejs
Toyota Previa 2.4 VVT-i MY02 alias Kinderwagen
romull
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 4156
Registrován: pát zář 09, 2011 8:39 am
Bydliště: Jemnice, Vysočina

Re: Jakou batérku do ropáka

Příspěvek od romull »

Počítám, že po přerušení nabíjení už to vychladlo a natlakování už nebude tolik výrazné. Zátky stačí jen trošku povolit, raději přes nějaký hadr kdyby to chtělo cáknout, ale to už nepředpokládám. Jinak bouchlý baterky po takovémto nabíjení už tady taky byly, jak přímo při něm, tak při startování bezprostředně po nabíjení.
Ex:Subaru Outback 3,0R AT Comfort Navi MY 2007.... srdcovka a moc mě bavíl, budu vzpomínat
Nyní: BMW 330xd AT
Uživatelský avatar
AndreaM
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 1906
Registrován: čtv zář 10, 2009 12:59 pm
Bydliště: Praha 10
Kontaktovat uživatele:

Re: Jakou batérku do ropáka

Příspěvek od AndreaM »

Díky, povolím :850: zatím to nebouchlo, ona ta nabíječka je spíš asi taková hračka - kabílky jsou jak nitě
Subaru Outback 2,5 CVT MY2019 X Edition
Subaru Outback 2,5i CVT MY2014 Sport Line - prodáno
Subaru Forester 2.0D Comfort MY2010 Obrázek - prodáno
Uživatelský avatar
VDC
Předseda klubu
Předseda klubu
Příspěvky: 49189
Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: Jakou batérku do ropáka

Příspěvek od VDC »

Andreo nabíječka nepotřebuje mít bůhvíjaký kabely. Oni tam žádný super Ampéry netečou, tak to není potřeba. Spíš je důležitý, jestli ta nabíječka je aspoň trošku chytrá a reguluje ten nabíjecí proud, nebo to do tý baterky cpe pořád stejnej proud. Trošku chytrý nabíječky fungujou tak, že začnou nabíjet větším proudem a jak se akumulátor dobíjí, tak nabíjecí proud snižujou a když je akumulátor nabitej, tak už do něj teče jen udržovací proud. V takovým případě ani není nutný ty zátky povolovat, nemluvě o tom, že většina baterek dneska ani otevřít nejde. Vařit baterka začne v podstatě v okamžiku, kdy už se přebíjí.
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
Uživatelský avatar
AndreaM
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 1906
Registrován: čtv zář 10, 2009 12:59 pm
Bydliště: Praha 10
Kontaktovat uživatele:

Re: Jakou batérku do ropáka

Příspěvek od AndreaM »

Kluci díky za rady, ráno jsme s docela velikým úsilím povolili ty zátky, narvali baterku k otevřenýmu oknu v ložnici a zapnuli. Trochu to v ní šumí, smrdí a okolo zátek/dírek je pár kapiček jak to vyšplíchalo a rafika opravdu klesá.

Když jsme včera dojeli domů, tak auto asi po hodině nastartovalo v pohodě, ale třeba displej od rádia a PP svítil strašně málo celou cestu. Jakmile se vypnuly světla, tak se to zlepšilo. Z toho jsme usoudili, že se jízdou baterka tak moc nenabila a proto se rozhodli dobít přes dědovu nabíječku.
Ale to je přesně tak, když kancelářská krysa a klavírník pustí do něčeho, co není jejich rajón ::-DDD:
Subaru Outback 2,5 CVT MY2019 X Edition
Subaru Outback 2,5i CVT MY2014 Sport Line - prodáno
Subaru Forester 2.0D Comfort MY2010 Obrázek - prodáno
Odpovědět

Zpět na „Forester“