outback 2.0d 2010... mizi olej, za tepla nejede ...

Uživatelský avatar
catana
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 3258
Registrován: ned kvě 08, 2011 1:39 pm
Jméno a příjmení: Petr
Bydliště: Jizni Australie

Re: outback 2.0d 2010... mizi olej, za tepla nejede ...

Příspěvek od catana »

esenbe píše:S tím ,že 2.5i nejede to je jen subjektivní pocit při přesednutí z turbomotoru. Prostě tam není to turbo.
No a o tom to je :811: I ten šestihrnek je hodně příjemný motor, ale z hlediska parametrů to má stejné výkony jako můj diesel. Už to chce mít usedlou povahu ;) Když jsem o tom tak přemýšlel, až bude potřeba upgradovat auto, tak mi zbývá leda tak Legacy GT :718:
ex. Subaru Outback 3.6R Premium, MY2011
ex. Toyota GTS 86, 6MT, MY2014
ex. Subaru Impreza 2.0D XV, 6MT, MY2011
Uživatelský avatar
nzg
Zkušený uživatel
Zkušený uživatel
Příspěvky: 521
Registrován: úte srp 18, 2009 12:00 am
Bydliště: Praha 5 + Susice

Re: outback 2.0d 2010... mizi olej, za tepla nejede ...

Příspěvek od nzg »

catana píše: No a o tom to je :811: I ten šestihrnek je hodně příjemný motor, ale z hlediska parametrů to má stejné výkony jako můj diesel. Už to chce mít usedlou povahu ;) Když jsem o tom tak přemýšlel, až bude potřeba upgradovat auto, tak mi zbývá leda tak Legacy GT :718:
Tak pokud beres jako rozhodovaci kriterium sprint 0-100, tak ano. Zde je cas sestivalce ovlivnem prodlevou automatu na startu. V jakemkoliv jinem jizdnim rezimu NENI dehet pro sestivalec konkurenci.
Outback 3.6R 2010
Outback 3.0R 2005 - Prodano viewtopic.php?p=262030#p262030
Forester 2.0X 2005
Legacy 2.0 1995 - Prodano
Uživatelský avatar
catana
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 3258
Registrován: ned kvě 08, 2011 1:39 pm
Jméno a příjmení: Petr
Bydliště: Jizni Australie

Re: outback 2.0d 2010... mizi olej, za tepla nejede ...

Příspěvek od catana »

Už jsme trochu offtopic Nicméně porovnání Imprezy 2.0D (175 hp) x Legacy 3.0R (zdroj: zde

50-80 km/h... Imp: 2s Leg: 4s
60-100 km/h... Imp: 4s Leg: 5,4s
0-80 km/h... Imp:4,7s Leg: 5,9s
80-120 km/h... Imp: 5,1s Leg: 4,5s
120-160 km/h... Imp: 8,7s Leg: 6s

O jakém jízdním režimu jsi mluvil? :-)
H6 je hodně příjemný motor, co jsem se tak s ním mohl svézt jak v Kříších tak i na silnicích. Ale tu razanci IMHO nemá :-)

EDIT: Evidentně hodnoty co mám pro Imprezu jsou chipnutá verze se 175hp
Naposledy upravil(a) catana dne čtv říj 06, 2011 3:36 pm, celkem upraveno 1 x.
ex. Subaru Outback 3.6R Premium, MY2011
ex. Toyota GTS 86, 6MT, MY2014
ex. Subaru Impreza 2.0D XV, 6MT, MY2011
esenbe
Uživatel fóra
Uživatel fóra
Příspěvky: 194
Registrován: pon říj 12, 2009 11:24 am

Re: outback 2.0d 2010... mizi olej, za tepla nejede ...

Příspěvek od esenbe »

To je právě velký problém subaru. Není tam už pomalu co dát. Měli by zapracovat na B6 a přidat mu hlavně v kouťáku a přizpůsobit mu převodovku. Za další by se slušelo ,aby na 2.0i konečně nasadili to turbo a dali ho za cenu rovnocenou 2.OD . Legacy GT by mohlo s 2.5 turbo trošku nabrat na výkonu . A dál bych přidal do nabídky i 1.5 turbo do imprezy, legacy a forestera na stejnou cenovou uroveň jaká je u 2.0i. ... 2.0i a 2.5i bych osadil ve všech modelech redukcí a z výroby bych u nich nechal udělat možnost jezdit na e85 ,aby byl důvod si je kupovat. O tom ,že by měli konečně vyvinout B6 diesel a 1.5d do malých aut nemluvě. Pak subaru bude mít úspěch
Subaru forester 2.0 GL MY98
Subaru legacy 2.0i CVT 2010
Uživatelský avatar
nzg
Zkušený uživatel
Zkušený uživatel
Příspěvky: 521
Registrován: úte srp 18, 2009 12:00 am
Bydliště: Praha 5 + Susice

Re: outback 2.0d 2010... mizi olej, za tepla nejede ...

Příspěvek od nzg »

Tak ja jsem nasel docela jina cisla pro 2.0D - tentokrat v Outbacku, aby porovnani bylo o trochu smysluplnejsi.

Pružnost při zrychlení Subaru Outback 2,0 D

40 - 80 km/h: 2 st. 5,8 s; 3 st. 6,6 s
60-100 km/h: 3 st. 7,4 s; 4 st. 11,1 s
80-120 km/h: 3 st. 8,1 s; 4 st. 11,0 s; 5 st. 13,3 s

http://www.autorevue.cz/subaru-outback- ... 2/ch-34536

Ale nemam zajem rozpoutavat nejaky flame :pr:
Outback 3.6R 2010
Outback 3.0R 2005 - Prodano viewtopic.php?p=262030#p262030
Forester 2.0X 2005
Legacy 2.0 1995 - Prodano
Uživatelský avatar
catana
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 3258
Registrován: ned kvě 08, 2011 1:39 pm
Jméno a příjmení: Petr
Bydliště: Jizni Australie

Re: outback 2.0d 2010... mizi olej, za tepla nejede ...

Příspěvek od catana »

Ten rozdíl mezi Otíkem a Imprezou mi přijde nějaký velký :-( Přemýšlím, jestli jsem nenašel nesmyslná čísla, ale ještě jsem teď zkusil najít video na youtube a není to tak úplně mimo (zde, nicméně je to s Ecutekem. Jsem to totiž bral z pohledu, že až budu potřebovat přesedlat ze své současné Imprezy na větší auto podobných dynamických parametrů, tak ten výběr moc velký není.

esenbe: Největší problém Legacy GT je ten, že už se nedá v EU koupit :686: A to od 2015 začne platit EURO 6 a to si snad radši nechci představovat jak ty motory budou vypadat. Moje obavy jsou, že nezbude, než začít osazovat elektromotory a do aut dávat velké, těžké, neekologické baterky.

EDIT: Našel jsem ještě benzinovou Imprezu 2.0R, což se hodnotami blíží tomu mému. Tak ten rozdíl tam asi bude reálný. Viz:

40 - 80 km/h: 2 st. 4,8 s; 3 st. 8,3 s; 4 st. 13,8 s
60-100 km/h: 3 st. 8,6 s; 4 st. 13,2 s, 5 st. 17,9 s
80-120 km/h: 3 st. 8,0 s; 4 st. 10,1 s; 5 st. 15,3 s
ex. Subaru Outback 3.6R Premium, MY2011
ex. Toyota GTS 86, 6MT, MY2014
ex. Subaru Impreza 2.0D XV, 6MT, MY2011
Uživatelský avatar
Slavek_xxx
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 8054
Registrován: pát srp 20, 2010 8:25 am
Bydliště: Nové Hrady

Re: outback 2.0d 2010... mizi olej, za tepla nejede ...

Příspěvek od Slavek_xxx »

esenbe> prodeje Subaru jsou v podstate stabilni, kdyz odhledneme od vypadku zpusobeneho tsunami. Zadny velky narusty se ocekavat nedaji a timpadem ani zadny masivne velky investice do vyvoje, ktery by nezainvestovala Toyota... Za poslednich par let tu byl novy diesel, pak novy FB20 a FB25 a letos i nova 1.6 (nevim jestli bude oznaceni taky FB). Male turbiny (IHMO) ocekavam az s normou Euro6 s vyjimkou BRZ a noveho WRX.
Impreza 2.0 5MT, MY03 + LPG
Uživatelský avatar
Slavek_xxx
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 8054
Registrován: pát srp 20, 2010 8:25 am
Bydliště: Nové Hrady

Re: outback 2.0d 2010... mizi olej, za tepla nejede ...

Příspěvek od Slavek_xxx »

catana píše:0-80 km/h... Imp:4,7s
Tak to mi tedy pri vsi ucte pripada velice nepravdepodobny...
Impreza 2.0 5MT, MY03 + LPG
Uživatelský avatar
catana
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 3258
Registrován: ned kvě 08, 2011 1:39 pm
Jméno a příjmení: Petr
Bydliště: Jizni Australie

Re: outback 2.0d 2010... mizi olej, za tepla nejede ...

Příspěvek od catana »

Slavek_xxx píše: Tak to mi tedy pri vsi ucte pripada velice nepravdepodobny...
Koukni na to videoa zkus stopky, mě to vychází na 4.7s :-) Nicméně ty hodnoty evidentně odpovídají 175ps Impreze s EcuTek co je na videu, ne standardní 150ps.
ex. Subaru Outback 3.6R Premium, MY2011
ex. Toyota GTS 86, 6MT, MY2014
ex. Subaru Impreza 2.0D XV, 6MT, MY2011
Ivooos
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 736
Registrován: úte led 25, 2011 9:17 am
Jméno a příjmení: Ivoš
Bydliště: Brandýs nad Labem

Re: outback 2.0d 2010... mizi olej, za tepla nejede ...

Příspěvek od Ivooos »

V ramci moji cesty po CR a navstiveni Subaru servisu, jsem s technikama kecal na tema spotreba oleje a nejede za tepla. Jelikoz jsem nakupoval u Freye zimni kola a nasledne jsem byl u Carpentra na servisu, mel jsem moznost dotazat se nezavysle dvou techniku na jejich nazor. Oba mi bohuzel potvrdili to co je napsane v nadpisu tohoto vlakna.

Jelikoz jsem v prubehu prvnich 15tis km dolil neco malo pres 2L oleje a v nasledujicich 15tis cca 1.5L zjistoval jsem, zda jsem v norme. (mozna bych nemusel dolevat tolik, ale pokud nemam hladinu nad ryskou, tak jsem proste nesvuj :839: ) Oba technici mi nezavysle potvrdili, ze mam byt rad za ty dary, nebot bezne diesly zerou i vice. :670: Subaru uznava zaruku pouze pokud je spotreba 1L ojĺeje a vic na 2500km. Takze to ze kazdych 5tis km musim dolit cca 0.5L je super s prihlednutim na to ze 90% mojich jizd jsou rychle a dlouhe streky po dalnicich. Trosku me to prekvapilo, nebot jsem cekal ze nebudu dolevat nic, ale co uz, dolevam do Hondy tak budu dolevet i do Subaru. (Snad az budu jezdit kratsi trasy a zacne se mi olej redit naftou pri castejsim vypalovani DPF, tak uz nebudu muset dolevat nic ::-DDD: )

Dale jsem resil vypadek vykonu, ktery jsem obcas zaznamenal v letnim obdobi a pravdepodobne nespravne prisoudil natankovane nafte a oba technici mi potvrdili, ze se to stava. Udajne je to nejaka tepelna ochrana, ktera snizi vykon aby nedoslo k prehrati neceho (ceho uz nedokazali rict) :655: . Ptal jsem se zda to nejak resi novy SW a rekli ze ano, bohuzel ja tam mam uz pul roku ten nejaktualnejsi a delalo to v lete stejne :baseball: .
Subaru Outback 2.5i CVT MY22 Obrázek
Subaru Outback 2.5i CVT MY17 (prodáno) 85t km Obrázek
Subaru Legacy 2,5i CVT MY12 (prodáno) 90t km (8.5)
Subaru Outback 2.0D MY11 (prodáno) 90t km (7,4)
Uživatelský avatar
romik
Vášnivý uživatel
Vášnivý uživatel
Příspěvky: 1423
Registrován: pát led 22, 2010 9:48 pm

Re: outback 2.0d 2010... mizi olej, za tepla nejede ...

Příspěvek od romik »

Tak stejné informace, co zjistil Ivooos, máme potvrzené alespoň ze dvou zdrojů. V pátek tam jedu taky a ještě se ho zeptám, jak je to s tou tepelnou ochranou turba při vysokých venkovních teplotách v návaznosti třeba na vypalování DPF či teplotu nasávaného vzduchu. Jelikož se to turbo chladí olejem ve vlastní mini vaně, může tam být samo nějaká závislost. Raději ale snížení výkonu, než ho odrovnat, stejně jako vstřiky bez kalibrace.
romik
Subaru Forester 2.0i Comfort ES CVT MY18 Obrázek
Subaru Forester 2.0D Comfort MT MY09 EURO4 SW 22611AP207 Obrázek
Uživatelský avatar
connect
Uživatel fóra
Uživatel fóra
Příspěvky: 152
Registrován: ned led 23, 2011 8:33 pm
Jméno a příjmení: Petr Dobosz
Bydliště: Praha / Stockholm

Re: outback 2.0d 2010... mizi olej, za tepla nejede ...

Příspěvek od connect »

jak jsem tady psal, motor mi sezral 6 litru oleje pri prvnich 20tkm. Po reklamacnim rizeni (mereni ubyvajiciho oleje) mi byl vymenem pistni krouzek na tretim valci (vysvetleni servisu). Nyni je celkem klid, doleval jsem 0.8 litru po cca 6tkm, jezdim dlouhe trasy na jeden zatah, doufam, ze to aspon takto zustane.
Subaru Outback 2.0D MY11
Mazda3 2.0i MY14 AT
Uživatelský avatar
JRJ
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 2463
Registrován: pát úno 25, 2011 3:04 pm
Jméno a příjmení: ヤン ヤクビーク
Bydliště: Praha

Re: outback 2.0d 2010... mizi olej, za tepla nejede ...

Příspěvek od JRJ »

catana píše:Už jsme trochu offtopic Nicméně porovnání Imprezy 2.0D (175 hp) x Legacy 3.0R (zdroj: zde

50-80 km/h... Imp: 2s Leg: 4s
60-100 km/h... Imp: 4s Leg: 5,4s
0-80 km/h... Imp:4,7s Leg: 5,9s
80-120 km/h... Imp: 5,1s Leg: 4,5s
120-160 km/h... Imp: 8,7s Leg: 6s

Evidentně hodnoty co mám pro Imprezu jsou chipnutá verze se 175hp
Jen pro úplnost: Odkazovaný zdroj uvádí "in Drive", tedy automatika nastavená na "D", takže čas započítává prodlevu převodovky. Na manuál 2st. to je u Lega taky cca 2s z 50 na 80 a necelé 4s z 60 na 100. Ono z 50 na 80 za 4.1s resp. z 60 na 100 za 5.4s nedává moc smysl: Přímou úměrou by vycházelo z 0 na 100 za 13.7s resp. 13.5s, přičemž Lego má papírově z 0 na 100 za 8.2s (reálně bez prodlevy s odbržděným startem cca 7s).
You cannot imagine the immensity of shit I do not give
Subaru Legacy wagon MY2004
Odpovědět

Zpět na „Legacy, Outback“